6.Bölüm: Saye❤❤

425 41 138
                                    

@pile16 @Antisirma @KrishnaMukherjeeSurb @yaghazask97 @Rose_Rain26 @nicnocki @inthedaisy @selfinaz52 @hilalindoktoru @dystinabell @AaHhh61💞💞❤

Saye: Gölge*

Zehra spor yapmayı bitirdikten sonra duşunu almış ve üzerini değiştiriyordu. Koyu sarı boğazlı ince bir bluz ve siyah deri pantolonunu kombinleyip kemerini takmaya çalışıyordu. Saçını kurutmuş ve siyah bir kelebek toka yardımıyla tutturmuştu birbirine. Çok hafif bir makyaj yaptıktan sonra siyah kalın topuklu çizmelerini geçirdi ayaklarına. Ardından da giyinme odasından çıkıp toplantı salonuna doğru yürümeye başladı.

Serdar da Zehra'nın ardından biraz koştuktan sonra duşa girmiş ve üzerini değiştirmişti. Yeşil uzun kollu ince kazak, kot pantolon ve beyaz spor ayakkabılarıyla gayet uyumlu olduğu aşikardı genç adamın. Az önce banyodan çıktığı ve halen kurutmadığı saçlarını elleriyle düzeltti, ardından da erkeklere ayrılan giyinme odasından çıkıp toplantı salonuna doğru ilerledi.

Zehra az önce tam toplantı odasına girecekken kendisini durduran ve imza eksiklerinin olduğunu söyleyen görevlilerden birinin yanında durmuş hem bir şeyler anlatıyor hem de gülerek sohbeti devam ettirirken önündeki dosyalarla ilgileniyordu. Serdar durup beklese ne diye bekleyeceğini düşündü bir an, ardından da düşüncesinden vazgeçmiş ve kapının şifresini tuşlayıp içeri girdiğinde içerde sadece Merve ve Eda vardı.

"Selam"

"Hoş geldin Serdar... Niye kalktın dinlenseydin keşke biraz daha?" diye karşılık verdi Merve arkadaşını görünce ayağa kalkmıştı yardım etmek için.

"Yardım ister misin?"

"Hasta değilim Merve'ciğim alt tarafı yaralandım o da geçti bak, daha iyiyim şimdi"

"Ay var ya sen delinin önde gidenisin Serdar'cığım, biliyorsun dimi?" diye söylenirken ayağa kalktı ve askıda duran ceketini üzerine geçirdi.

"İyisin ama biraz dinlen lütfen arkadaşım, sen hepimize sağlam lazımsın"

"Emir anlaşıldı"

"Serseri" diye mırıldandı Merve gülerek. Ardından da odadan çıktı. Serdar ile babalarının arkadaşlığı dolayısı tanışsalar da akademi öncesi ve sonrasında da el verdiğinde bağlarını koparmamışlardı. Serdar eğlenceli, sevdiklerine düşkün ve çok iyi bir arkadaştı.

"Zehra'cığım ben çıkıyorum canım, birkaç saatlik işim var halledip gelirim"

"Tamam Merve'ciğim bak rahatına"

"Bir şey olursa"

"Ararım canım, merak etme"

Merve gülümseyerek yanından ayrılmıştı, işlerini halletmek için karargahtan çıkış yapmıştı. Zehra da dosyaları imzalamayı bitirmiş ve toplantı salonuna geçmişti. Kartını okutup içeri girdiğinde Eda ve Serdar'ı görmüştü. Eda bilgisayar başında bir şeyler yapıyordu. Serdar da köşedeki koltuklardan birinde oturuyordu.

Serdar bahçede Aras ile birlikte bir yandan çay içerken bir yandan da sohbet ediyorlardı.

"Özge'nin bir abisi olduğunu hiçbirimiz bilmeyince epey şaşırdık tabi"

"Bizim meslek böyle işte Aras, bilinmezlik üzerine kurulu bir denge değil mi?"

"Öyle her şeyimiz bir denge üzerinde kurulu sırat köprüsü gibi" diye konuşurken Serdar merdivenlerden inen Zehra'yı görmüştü. Elinde tuttuğu siyah deri ceketini üzerine giymeye çalışıyordu bir yandan da.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin