❤️‍🔥65.Bölüm❤️‍🔥

252 17 237
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @yaghazask97 @Karadenizperisi61 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz5 @Daryoosh @HilalYucel7 @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex @vuslat_tuna @kediciteyze2 @user62209598 @mnexmavi ❤️❤️

Zehra ile Serdar dakikalar önce kısa bir araba yolculuğunun ardından patika bir yolun başında durmuşlardı. Patika yolun sonunda ahşaptan yapılmış, yeşil renge boyanmış iki katlı bir bina karşılamıştı onları. Sonrasında da dışarıdan binaya eklenmiş ahşap merdivenden tırmanıp üst kata çıkmışlardı. Şimdi de çıktıkları teras katında onlar için kurulmuş sofranın tadını çıkarıyorlardı.

"Balık ve rakı ikilisi nerden geldi aklına?"

Serdar gülümseyerek "Hem baş başa kalalım hem de keyif yapalım istedim" derken kılçığından ayıkladığı balık parçasını genç kadına uzatmıştı. Zehra kendisine uzatılan balık parçasını keyifle alıp çiğnemeye başlamıştı. Serdar'ın onunla böyle ilgilenmesine hem çok alışmıştı hem de çok keyif alıyordu. Hayatındaki varlığına o kadar alıştırmıştı genç adam onu. Ellerinin ellerinde oluşunu, uyurken aldığı nefesin huzur bahşeden kokusunu, tenini dokunmadan bile yangınlara teslim eden o mavi gözlerini, her şeyini çok seviyordu. Bu adam ona yalnız geçen çocukluğu dahil tüm yıllarının şifasıydı, başka açıklaması olamazdı. Kendini tüm kış boyunca yazın sıcağını beklemiş bir çiçek gibi hissediyordu.

"Güzelim daldın"

"Farkında değilim canım, bir şey mi oldu?"

Serdar "Hayır canım öyle dalıp sessiz kalınca merak ettim" diye karşılık verirken Zehra gülümseyerek bardağından birkaç yudum almış ve oturduğu sandalyeden kalkıp birkaç adım da genç adamın yanına gelmişti. Kollarını genç adamın boynuna dolarken yanağına da bir öpücük bırakmayı ihmal etmemişti.

"Bizi düşünüyordum ama düşünmemeye karar verdim çünkü biz bu halimizle zihnimdekinden bile güzeliz"

Serdar gülümseyerek "İçinde sen varsan bir şeyin kötü olma ihtimali yok ki" diye karşılık vermişti.

"Sana çok aşığım çok"

"Biliyorum ve bir şey daha biliyorum"

"Neymiş o acaba bay çok bilmiş?"

Serdar "Bana her gün yeniden âşık oluyorsun canım bir o vardı onu unuttun" dediğinde Zehra gülerek omzuna vurmuştu.

Zehra "Bak bak" dedi muzip bir gülüşle. Ardından da genç adamın kulağına fısıldamaktan geri kalmamıştı.

"Sen sanki çok farklısın" dedikten sonra genç adamın önündeki rakı bardağını bir dikişte içmiş, boynuna doladığı kollarını çözmüş ve genç adamın aşk dolu bakışları eşliğinde kendi tarafına geçip oturmuştu.

"Aslında iyiydik böyle hiç geçmene gerek yoktu oraya"

"Ben daha fazla yanında kalsaydım iyi şeyler olmazdı bence"

"Aksine güzel şeyler olurdu bence"

"Serdar"

"Ne yalan mı? Ayrıca senden bir saniye bile ayrı kalmak istemiyorum ben"

"Yan yanayız işte Serdar"

"Sana dokunmaya bağımlığım var benim ne yapabilirim ki zaaf meselesi" dediğinde Zehra genç adamın söylediklerine gülerken elini rakı dolu bardağa uzatmıştı.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin