❤️48.Bölüm❤️

226 29 120
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x yaghazask97 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @HilalYucel7 @ortak_hikayeler61 @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 ❤️❤️

Yatak odasından yükselen kahkaha sesleri yıllardır bu evde süren sessizliğe inat varlığını sürdürmüştü. Zehra üzerindeki bornozdan kurtulup iç çamaşırlarını giydikten sonra üzerine siyah renkli tişörtlerinden birini geçirmişti.

"Gel bakalım" diye mırıldanırken elini uzatmıştı Zehra'ya gelmesi için. Zehra da hiç itiraz etmeden yatağın üzerine oturup sırtını Serdar'a dönmüştü. Serdar da elindeki fırça tarak yardımıyla sevdiği kadının saçlarını usulca taramaya başlamıştı. Zehra'nın her bir saçının teline seve seve ömrünü verebilirdi. Bunca zaman farkında bile olmadan Zehra'sını beklemişti işte. Ne diyebilirdi ki yolun sonunda Zehra varken? Tarama işlemini bitirmiş ardından güzelce kurutmuştu. Zehra da aynadaki yansımalarından izliyordu genç adamın tüm yaptıklarını. Saçlarını tek omzuna toplayıp eğildi ve yüzünü boyun boşluğun bastırdı.

"Kokun panzehir gibi Zehra... Hem yangınlara teslim ediyor hem de o yangınları zamanı geldiğinde söndürüyor... Benim bunca yıl sensiz kalışım acaba neyin cezasıydı ki?" dediğinde Zehra muzip bir şekilde kıkırdarken yüzünü genç adama dönmüştü.

"Çok mu çapkındınız acaba Serdar Bey? Özge'yle iki yıldır yana yana çalışıyoruz ama seni bir kere bile görmedim, karşılaşmadık"

"Yani bir cazibem olduğu doğrudur, sende bu cazibeme kapılmadın mı zaten güzelim?" diye devam ettirdi sözlerini yüzündeki haylaz gülüş eşliğinde.

"Bilemedim şimdi ne desem acaba?" diye mırıldanırken güldü ve avucunu genç adamın yüzüne yasladı.

"Ben en çok bana bakarken alev alev yanan o mavilerine vurulmuş olabilirim canım, zira kendileri defalarca kez boğulmak istediğim bir okyanus gibi"

"Senin eserin Zehra'm, bir tek sana bakarken böyle bu gözler... Sen varsın diye"

"Sakalların uzamış, kesecek misin?"

"Bunun için eve uğramam gerek ya da karargahta yaparım bakalım ama sen istemiyorsan kesmem tabi"

"Çok değil ama azıcık kesebilirsin bence hatta ben yapabilirim tabi istersen"

"İsterim niye istemeyeyim yavrum?" diye karşılık verirken haylaz bir gülümseme sarmıştı mavilerini. Yanağını yanağına sürterken dudaklarını dudaklarının hizasına getirdi ama öpmeden öylece durdu.

"Bana istediğini yapabilirsin senden mahrum bırakma yeter" diye fısıldayarak mırıldandı, ardından da dudaklarını Zehra'nın alnına bastırdı, elleri saçlarında geziyordu.

"Uyuyalım mı?"

"Hıhı, olur"

"Hadi geçin bakalım doğruca yatağa o zaman Zehra Hanım" diye karşılık verirken örtüyü kaldırmış ve genç kadının kendi tarafına geçmesini sağlamıştı. Ardından da kendiside yatağa girip örtüyü üzerlerine çekmişti. Zehra yönünü genç adama dönerken Serdar da aynı şekilde yüzünü ona dönmüştü. Elleri de onun avuçlarında saklıydı.

"Bana bakarken uyuyabilecek misin gerçekten?"

"Sen uyursun bende seni izlerim sonra da uyurum"

"Ya sen benden önce uyursan"

"O zaman sende beni izlersin"

"Serdar"

"Söyle Zehra'm"

"Sen bende nereye dokundun böyle? Ben tek başımaydım hep... Aslına bakarsan hep de öyle olacağını düşünmüştüm... Yani yolun en başında terk edilen biri için yani en azından benim için öyleydi ama şimdi kurduğum tek kişilik planlar yok artık... Acaba babam da senin gibi bakıyordu anneme? Senin kadar güzel bakabiliyor muydu? En çok da kokusunu merak ederdim ama ilk defa içimdeki boşlukla savaşım canımı daha az acıtıyor, çünkü iyi geliyorsun... Nasıl yapıyorsun, nasıl oluyor bilmiyorum ama bil istedim... Gerçi sen bunu da biliyorsundur, saklanamadığım için"

Serdar şefkatle gülümseyerek "Gel böyle kollarımın arasına" diye karşılık verirken dönüp kollarını açmıştı, genç kadının kollarının arasına girmesi için. Zehra hiç itirazsız sevdiği adamın kollarının arasına girmiş başını göğsüne yaslamıştı.

Serdar gülümseyerek "Ben sana istediğin her şey olurum güzelim, sen iste yeter ki..." diye karşılık verirken saçlarına bir öpücük bırakmayı da ihmal etmemişti.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin