Evan netušil, že se dá z auta utéct takovou rychlostí, jakou vyběhl Samuel, nijak to ovšem nekomentoval a vydal se do ložnice. Před dveřmi se ovšem zarazil, jelikož zaslechl zoufalý hlas Julia a konejšivý Samuela.
„Co mám dělat? Nemám peníze na to abych se na dva týdny zabalil a zaplatil si hotel." povzdechl si Julio a promnul si unavené oči. „Copak ti můj manžel nedává výplatu?" zeptal se lehce pobouřeně Samuel a konejšivě začal hladit Juliovo rameno. „Jistě že dává...jenže to je spíš pro mojí osobní potřebu, vždyť bydlím a jím tady zadarmo. Nepotřebuji sta tisícové výplaty... Když chci dovolenou našetřím si a nahlásím... Jenže na tohle sem nebyl připravený." povzdechl si černovlasý komorný a na chvíli zavřel oči.
Samuel se pousmál a opřel se Juliovi o rameno. „Jestli chceš můžu ti nějaké peníze dát." nabídl a zadíval se mu do očí. „Ani omylem...to že sme přátelé, neznamená, že budu využívat toho, že peníze máš." zamítl rázně Julius a zadíval se na zem, před sebou. „Dobře tak ne..." zasmál se lehce Samuel a zamyslel se. „Tak bys mohl do centra... Byl by si v pokoji pro zaměstnance a nikdo by tě nerušil..." zarazil se a oči nabrali odlesk nově vymyšlené nezbednosti.
„Nebo můžeš ke Kate....pořád mluví o tom, že je v bytě sama... A má radši starší muže." zavrněl podmanivě a drcl do svého přítele ramenem. Julius okamžitě zrudl jako rajské jablíčko a plácl lehce Samuela po rameni. „Blbče..." zasmál se lehce a vyhrabal se na nohy. „Uvidím...nejspíš se schovám v centru." připustil s pokrčením ramen. „Stejně se Kate ozvu...co kdyby náhodou." usmál se lehce aristokrat a usadil se na posteli.
Evan se zhluboka nadechl, přestal si namlouvat, že je dozajisté neodposlouchával, a s lehkým zaklepáním vešel do ložnice. „Tady si...." začal s předstíraným uvědoměním a přešel před Samuela. „Zítra jdeme na jednu rodinnou párty Máme tam jít povinně." vydechl a usadil se na postel. Samuel nejistě přikývl a mávl Juliovi, který se omluvil a odešel pryč.
„To abychom se připravili." vydechl s lehkým, velmi nejistým úsměvem Samuel a zvedl se, aby mohl napsat Kate o Juliovi. Trochu ho štvalo, že je to povinné, jelikož tyto události z celého srdce nenáviděl. Když musel někam s rodinou často se proto vymlouvat na různé blbosti, Odit i Eldisovi to bylo fuk. Oba věděli, že jejich syn nesnáší tuto snobskou společnost a vždy jen předali jeho lež okolí, bohužel to nešlo vždy, takže se občas ve společnosti ukázat musel.
„Co kdyby sis dal oraz? Připravit se můžeš klidně zítra, stejně jdeme až navečer." zavrněl Evan a poplácal vedle sebe. Samuel nejistě polkl a sedl si vedle svého muže. Šedovlásek ho objal kolem pasu a přisunul blíž k sobě, opomenul přitom, že blonďák opět vypadá jako kus dřeva. „Co si udělat hezký večer?" navrhl Evan a šťouchl Samuela nosem do ohybu krku. Blonďáček ztěžka polkl a zamrkal, aby rozehnal začínající paniku, bezmoc a strach.
Nechtěl žádný "hezký" večer, jelikož to dřív v Evanově podání, bylo ztrhat oblečení, hodit na postel a bezstarostně, bez jakýchkoliv starostí o jeho stav, vyšukat duši z těla. Lehce se otřásl, nad další představou ponižující bolesti, a ovinul si ruce kolem těla.
„J-jak chceš..." špitl ve snaze zadržet jakékoliv slzy a poposunul se lehounce na kraj postele. „Tak jo...chvíli tu počkej hned sem zpátky." zatetelil se s lehkým úsměvem Evan, aniž by mu došlo jak si jeho nabídku blonďatý aristokrat přebral. Zvedl se rychle z postele a odběhl, kdo ví kam. Samuel se zatím schoulil do klubíčka a poprvé vyděšeně vzlykl. Když se jeho manžel vrátil cítil se jako malá, bezbranná lodička, před hurikánem.
„Tak poď, dělej." usmál se lehce Evan a vytáhl ho za ruce ven z postele. Samuel se trhaně nadechl, než donutil gumové nohy ke kroku. Evan ho zavedl do koupelny, kde mu lehce líbl hřeb ruky a se slovy „Pak dojdi do pokoje, zatím to připravím." ho nechal v krásně vonící koupelně. Omámeně došel k napuštěné koupeli, kde na dně líně pluli kousky soli do koupele.
Svlékl se, a tak aby nezchodil žádnou svíčku, se usadil do příjemně teplé vody. Neměl v plánu v brzké době vylézt, sice netušil proč mu jeho manžel připravil vcelku příjemnou vanu, ale nehodlal se tak rychle podat do spárů jeho násilnosti. Skoro ve vodě usnul, když ho v břiše nepříjemně bodlo a zabolelo, zaskučel, ale nijak to neřešil.
Nebyl to poprvé, co se břicho takhle hlásí. Vylez z vany s vydal se velmi pomalu do ložnice.
Čekal nějaké sexistické uspořádání postele, nové prádélko nebo nepříjemné hračky. Nikoliv však krásně nastlanou postel, připravený film a misku popcornu. Zmateně se usadil vedle šedovlasého muže, převlékl se do spacího oblečení a opřel se o pelest vedle Evana. „To je dost...už sem myslel, že tam spíš." zasmál se odlehčeně a film pustil.
Byl rád, že se s ním de Samuel na něco dívat, jelikož jeho přátelé věděli o kecání do filmu, když ho baví, nebo dělání bordelu, když ho nudí. Samuel by ovšem dal všechen čas s jeho ukecaností, kdyby to znamenalo, že se ho nechá na pokoji jako ten večer.
ČTEŠ
Zaslíbený (🍎)
RandomJako kus masa byl provdán do šlechtické krve. Nemuselo by to být tak zlé, sám byl čistokrevný a velmi vychovaný. Na rozdíl od svého nového manžela, ovšem věděl co znamená „myslet na druhé" Starostlivý aristokrat musí nejdřív projít peklem, než jeho...