25.BÖLÜM

341 46 13
                                    

Merhabalar,

Nasılsınız?

Umarım herkes için güzel bir akşamda buluşmuşuzdur :)

Yeni bölüme geçmeden önce herkese erkenden iyi bayramlar dilerim! Umarım hepimiz için sağlıklı ve güzel bir bayram olur. <3

Yorumlarda buluşabilmek dileğiyle!

Keyifli okumalar dilerim. :*

Yıldıza bir tık *-*

****

Kirpiklerim birbirine öyle yapışmıştı ki ağırlıklarını gözpınarlarımda hissediyordum. Sertçe ovalayıp sonunda açabildiğimde beyaz tavanla karşılaştım.

Pencerem kapalı uyuyabilmiştim.

Pencere kapalıydı ve ben uyumuştum.

Yapabilmiştim, tek başıma. Kendi gücümle, kendime olan inancımla yapmıştım.

İçimde bir neşe hissi filizlendi, yüzümde bir tebessüm oluştu. Bir adım atmıştım, zor bir adım, arkası gelmişti. Umuyorum devamı da gelecekti.

Başımı eğip sol omzumu öptüm.

Gece yatağa geçtiğim ilk dakikalarda daralmıştım, huzursuzca kıpırdandığım anlar olmuştu. Bir kere uyanmıştım ama Bergüz ile konuştuğumuz gibi uyanınca saate bakmamıştım. Uyku hijyeni madde bilmem kaç...

Çok fazla rüya görmemiştim, iyi bir geceydi.

Çalan alarmı kapattığımda Badem sesten uyanmıştı. Göbüşünden yakalayıp kucağıma aldım, biraz kızımla vakit geçirebilirdik.

Yumuşak turuncuya kaçan tüylerini ses çıkararak öptüm, mırmır konuştu. Çenemi ısırdı, Özdemir ve Badem aynı kafadandı.

Komodinin üstünde duran oyuncağını odanın bir ucuna fırlattığımda ikimiz için günü başlattım, Özdemir birazdan gelirdi.

Banyodaki işlerimi hallederken bir yandan şarkı mırıldanıyordum.

Saçımı tepemde sıkı bir at kuyruğu yaptığımda banyodaki işlerim bitmişti. Yüzüm güneş kremi ve serumla pırıl pırıl parlıyordu.

Yatağımı toplayıp odamı havalandırdım ardından lacivert biker taytımı ve beyaz tişörtümü giydim. Lacivert şapkamı da taktığımda ben hazırdım.

Mama kabına patileriyle vurarak beni protesto eden Badem'e gözlerimi devirdim. "Sabır ne demek bilir misin Badem," diye sesimi yükselterek yanına gittim. "Söyle bilir misin? Ben söyleyeyim, bilmezsin." Bana yaptığı tek şey kuyruğunu bacaklarımın arasında gezdirmek oldu.

Özdemir'den geldiğini söyleyen mesaj geldiğinde Badem ile uğraşmayı bıraktım ama başının tepesine iki öpücük kondurmayı ihmal etmedim.

Yemin ederim, Badem ben uyurken beni daha çok seviyordu.

Apartmanın merdivenlerini sekerek indim kapıyı açtığımda hızımı alamayarak Özdemir'in neredeyse üstüne atlayarak sarıldım. Mutluluğuna karışan şaşkınlığıyla güldü. "Bu ne güzel bir günaydın," dedi. Belimi saran ellerinin sıkı tutuşu çok kısa bir an ayaklarımı yerden kesti. "Günaydın sevgilim."

Apartmanın bahçesinden çıkıp yürümeye başladık, hava fazlasıyla sıcaktı. Çok güzel aydınlık bir gökyüzü vardı.

Özdemir elinin tersini sol kolumda gezdirdi. "Nasıl bir geceydi," diye merakla sordu.

Derin bir nefes aldım, güzel yüzüne bakarken nefesimi bıraktım. "Tahminimden oldukça iyiydi. Öyle kendimi uyutmak için sıkmadım, bakalım önemli olan devamı," diyip iç çektim.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin