Naputtelin lyijykynääni pulpettini kanteen malttamattomana. Tunnin loppuun oli enään minuutteja ja minulla oli kirkuva nälkä.
Opettaja selitti jotain luokan edessä, mutten ynmärtänyt siitä sanaakaan. Tunti oli kulunut lähinnä Tetristä pelaten ja jutellessa vieruskaverini kanssa.
Tunsin napautuksen selässäni joten käännyin kohti takimmaisia rivejä.
"Mennääks röökille tunnin jälkee?" Severi kysyi hiljaa.
"Joo." Vastasin lyhyesti ja käännyin takaisin.
•
Tunnin jälkeen löysin itseni koulun tupakkapaikalta Severi seuranani. Ulkona oli lämmin sää ja musta t-paitanikin tuntui olevan liikaa. Kesälomaan oli enää vain päiviä.
"Mitä teet päättäreinä?"
Severi uteli rööki huulessaan roikkuen.
"Kai mä meen Jonnan ja Aden kanssa jonnekkin ryyppäämään." Kerroin.
Olisin mieluusti viettänyt ensimmäisen lukiovuoteni päätöspäivän ykikseni kotonani, mutta valitettavasti kaverini eivät olleet antaneet periksi."Hietsullakin olis porukkaa sillon. Tulkaa sinne, mä ja Sara ollaan menossa sinne kans."
Severi ehdotti ja tumppasi tupakan.
Nyrpistin nenääni kun hän nakkasi edelleen heikosti hehkuvan natsan maahan. Kumarruin nostamaan sen ja nakkasin sen roskikseen Severin pyöritellessä päätään."Katotaan. Eiköhän Jonna ja Ade sinne halua jossain vaihees."
Severi nyökkäsi.
"Mennään syömään."
•
Ruokalassa minua ja Severiä odotti kamala ruuhka. Tottakai. Tiirailin ympärilleni löytääkseen Jonnan ja Aden. Pongasin heidät ruokalan keskeltä.
Severi heilautti minulle kättään ja poistui poikien joukkoon käytävien sohvalle. He kai menisivät syömään Mcdonaldsiin.En jaksanut jonottaa ruokaa, joten päätin painella välipala-automaatin kautta suoraan pöytään Jonnan ja Aden seuraksi.
Tytöt tervehtivät minua iloisesti kun istuin pöydän ääreen.
"Arvaa mitä. Me Jonnan kanssa päätettiinkin mennä hietsulle päättäripäivänä. Siel on kuulemma paljon jengiä." Ade ilmoitti näkkäriä rouskuttaen.
Niimpä tietenkin.
"Aijaa. No mä aattelin et ehkä mä-"
"Älä yritä. Sä tuut myös. Usko pois, sul on siel paljon kivempaa kuin yksin himas."
Ai. No, en jakanut alkaa väittelemaan asiasta joten vastahakoisesti suostuin ideaan.
Viimme vuonna joku oli meinannut hukkua kyseiseen järveen. Katsotaan mitä tämän vuoden päättärit tuovat tulleessaan.
_
Uusi kirja😎. Luonnollisesti ensimmäinen luku on aina se tylsin. Katsotaan mitä tästä tulee.
-megjenn
YOU ARE READING
Se yks tyttö
Romance"Mä en tiiä miks, mutta se yks tyttö saa mut ihan hulluks." "ooks sä koskaan aatellu et saatat tykätä myös muijista?" Fanni tapaa uimarannalla upean pojan, jonka vuoksi päättää lopettaa villin sinkkuelämänsä ja sitoutua ensimmäistä kertaa elämässään...