"Mitä mieltä oot?"
Sara kysyi ja raotti sovituskopin ovea.Hänellä oli päällään tummanpunaiset bikinit joissa oli pieniä timantteja siellä täällä
Hän näytti hyvältä niissä. Hän näytti kyllä hyvältä missä vaatteissa tahansa.Joskus toivoin näyttäväni häneltä.
Hän osasi yhdistellä vaatteita upealla tavalla, hän oli hyvin naisellinen ja se sopi hänelle täydellisesti.
Hänellä oli hyvin vaalea iho, mikä sopi hänen lähes mustiin hiuksiinsa.
Joka tapauksessa, hän oli lähes täydellinen."Näyttää hyvält. Punanen sopii sulle, kun sulla on niin tummat hiukset."
Kehuin ja Sara näytti ilahtuvan."Hmm. No joo. Mä kokeilen vielä niitä valkosia."
Hän tuumi ja puhahti takaisin oven taa.Minä huokaisin, en tajunnut mihin Sara tarvitsi niin monet bikinit.
Hänellä oli jo valmiiksi ainakin tusina erillaisia uimapukuja ja bikinejä.Istuin sovituskopin viereiselle pienelle tuolille.
Olimme olleet melko kiireisiä koko shoppailureissumme ajan, enkä ollut vielä kerennyt puhua Saralle Jasminista, tai mistään muustakaan.
Sara oli puhunut paljon Severistä ja omista suunnitelmistaan kesän ajalle.
Eikä se haitannut minua, minusta oli aina mukavaa kuulla, miten ystävilläni menee."Nää on paremmat."
Kuulin Saran sanovan oven takaa.Pian hän avasi ovea hieman.
Hän viittoi minua tulemaan koppiin hänen kanssaan ja niin tein."Eikö ookkin paljo nätimmät?"
Tyttö kysyi ja pyörähti muutaman kerran ympäri esitelläkseen bikinit kokonaisuudessaan.Ne olivat tosi nätit.
Valkoiset, joissa oli hieman pitsiä ja timantteja.
Sara piti timanteista."On noikin hienot. Mä tykkään molemmista."
Sanoin toista olkaani kohauttaen.Lopulta Sara päätyi ostamaan valkoiset bikinit.
Huokaisin helpotuksesta, kun pääsimme ulos liikkeestä.
Vaateliikkeissä tuoksui lähes poikkeuksetta aina vahva hajuvesi ja sain siitä päänsärkyä."Mihin mennään seuraavaks?"
Sara kysyi."Mennään hetkeksi ulos, mä tarviin raikasta ilmaa."
Totesin ja upotin käteni housujeni taskuihin.Suuntasimme ulos ostoskeskuksesta, sen pihalla oleville puupenkkeille missä näkyi oleilevan myös muita nuoria.
Emme kuitenkaan liittyneet heidän seuraansa, vaan istuimme tyhjälle penkille.Sytytin tupakan ja tämä sai Saran virnistämään hiukan.
"Eiksä sanonu haluavas raikasta ilmaa?"
Hän naurahti kuivasti.Kohautin vain olkiani vastaukseksi.
"Ooks puhun Jonnan ja Aden kans?"
Sara kysyi ja asetti aurinkolasit kasvoilleen."No joo. Käytiin lyhyt keskustelu puhelimes, mut jotenki tuntuu että ei niitä pahemmin kiinnostanu jutella."
Kerroin ja puhalsin savun keuhkoistani."Aa. En tajuu niitä. Noh, ainakin Ade sai sen Juuson mistä se haaveili."
Sara sanoi.Kurtistin kulmiani.
Miten niin Ade sai Juuson?
YOU ARE READING
Se yks tyttö
Romance"Mä en tiiä miks, mutta se yks tyttö saa mut ihan hulluks." "ooks sä koskaan aatellu et saatat tykätä myös muijista?" Fanni tapaa uimarannalla upean pojan, jonka vuoksi päättää lopettaa villin sinkkuelämänsä ja sitoutua ensimmäistä kertaa elämässään...