Severi oli päättänyt lykätä Saran kosimista päivällä tai parilla.
Se taisi olla ihan hyvä idea, Severin ja minun käymä keskustelu oli hieman laskenut molempien mielialoja.
Nyt istuimme kaikki kolme Saran asunnon sohvalla ja katsoimme jotain korealaista sarjaa.Jesse oli myös yrittänyt soittaa minulle mutten ollut vastannut.
Minusta tuntui liian pahalta, enkä olisi voinut puhua hänen kanssaan kui mitään ei olisi tapahtunut.Sara ja Severi halailivat sohvan nurkassa ja tunsin itseni kolmanneksi pyöräksi, mikä ei ollut minulle tyypillistä.
Jasmin pyöri mielessäni.
Mieleni teki laittaa hänelle viestiä, mutta minun pitäisi ehkä vältellä häntä kunnes saisin asiat Jessen kanssa selvitettyä.
Jos nyt tapaisin Jasminia, päätyisin tekemään jotain tyhmää."Fanni? Ooks ok, oot tuijottanu lattiaa viimmeset 10 minuuttia."
Sara kysyi Severin kainalosta."Joo ei täs mitään. Mietin vaan yhtä juttua."
Vastasin."Mitä?"
Voisin puhua vapaasti minun ja Jasminin tilanteesta, nyt kun Severikin tiesi kaiken.
Päätin myös tehdä niin."Jasmin."
Kerroin ja Sara loi minuun yllättyneen katseen.
Hänhän ei vielä tiennyt että Severi oli myös tietoinen tekosistamme."Joo, me puhuttiin siitä Fannin kans kun oltiin röökillä."
Severi selvensi."Aa. Okei."
Sara mumisi edelleen yllättyneen näköisenä. Hän odotti selvästi minun kertovan lisää."Mitä mun pitäs tehdä? Oon ihan hiton hukassa tän jutun kanssa."
Huokaisin ja laskin kasvoni käsiäni vasten.Minun ja Jasminin yhdessä vietetty ilta ei ollut ainoa asia mikä vaivasi minua.
Mieltäni painoi Jasminin kertoma tarina siitä miehestä, joka oli aiheuttanut hänelle vammoja.
Mitä enemmän asiaa mietin, sitä enemmän minusta tuntui siltä että asiasta olisi pakko kertoa jollekkin.
Vaikka Jasmin ei sitä haluaisikaan.Kuin ajatuksen voimasta, puhelimeni ilmoitti uuden snapin saapumisesta.
Ja keneltäkäs muultaan se olikaan kuin Jasminilta.Severi puhui jotain, mutta en kuullut mitä.
Avasin snapin ja näytölle avautui kuva Jasminista joka piteli käsissään pientä pussia täynnä ruohoa."Haluuks poltella?"
Hän oli kirjoittanut kuvaan.Mieleni teki melkein suostua, mutta hillitsin itseni.
"En kerkee tänään, sry."
Vastasin, laitoin puhelimeni äänettömälle ja laskin sen näyttö alaspäin sohvalle."Kuunteletko sä?"
Severi kysyi ja sai minut heräämään todellisuuteen."Öh, en. Sori, sanoks uudelleen."
Pyysin ja hymyilin anteeksipyytäväisenä."Oliks se Jasmin?"
Sara kysyi ja nyökkäsi puhelintani kohti.Nyökkäsin vaisusti.
"Puhu Jesselle heti kun se tulee sieltä reissultaan. Siis heti samana päivänä."
Severi sanoi ja paransi asentoaan sohvalla.
YOU ARE READING
Se yks tyttö
Romance"Mä en tiiä miks, mutta se yks tyttö saa mut ihan hulluks." "ooks sä koskaan aatellu et saatat tykätä myös muijista?" Fanni tapaa uimarannalla upean pojan, jonka vuoksi päättää lopettaa villin sinkkuelämänsä ja sitoutua ensimmäistä kertaa elämässään...