Sara ja Severi katsoivat silmät järkytyksestä laajentuneina minua ja Ronia kodan vastapäiseltä seinustalta.
Pyöräytin punaisia silmiäni ja jatkoin Ronin alahuulen imemistä.
En tiedä mitä kuvittelin tekeväni, mutta ainakin Roni oli siinä mukana täysillä.Sain pojan suutelemisesta jonkinlaista mielihyvää.
Se ei ollut läheskään samanlaista kuin Jasminin kanssa, mutta mielihyvää kuitenkin.
Hämmensin jopa itseäni siinä määrin että vetäydyin hieman kauemman pojan kasvoista."Mitä nyt?"
Hän kuiskasi.Onneksi muut kodassa oliat olivat sen verran päihtyneitä etteivät varmaan olleet kiinnittäneet kovinkaan paljoa huomiota äskeiseen kiehnäämiseeni Ronin kanssa.
Ihmiset kuuntelivat musiikkia melko kovalla ja se sattui päähäni.
"Öm, ei mitään. Mennään ulos."
Ehdotin ja nousin ylös kodan puiselta penkiltä.Roni teki työtä käskettyä ja seurasi minua ulos, jossa raikas ulkoilma puhalsi mukavasti kasvoilleni.
Jasmin sekä blondi tyttö olivat siirtyneet kotaan hetkeä aijemmin eikä ollut epäilystäkään siitä, etteikö Jasmin olisi nähnyt minua Ronin kaulan kimpussa.
Virnistin itsekseni, onneksi Roni ei nähnyt sitä selkäni takaa.Pian hän tuli taakseni ja kietoi kätensä lantiolleni.
"Pitäiskö meidän mennä jonnekkin mis on vähä rauhallisempaa? Mä asun täs ihan lähellä."
Poika kysyi ja tiesin tasantarkkaan mitä hän ajatteli.Niin pitkälle en menisi, en edes kostaakseni Jasminille.
"Ei nyt. Mä olen liian sekasin."
Mumisin ja tunsin Ronin huulet niskassani."Ei se haittaa, oonhan mäkin."
Hän kuiskasi korvaani ja hivutti kättään paitani helman alle.Myönnettäköön, vaikka en koskaan voisi olla romanttisesti kiinnostunut miehestä, nautin hänen kosketuksestaan.
Suonissani virtaavalla alkoholilla sekä kannabiksella taisi olla vahva vaikutus asiaan.Tästä huolimatta en todellakaan aikoisi harrastaa seksiä Ronin kanssa.
Ajatus siitä sai oloni epämukavaksi."Me voidaan pussailla."
Sanahdin ja käännyin Roniin päin.Ennenkuin poika kerkesi alkaa valittaa, iskin huuleni tämän omille.
Ronin kädet harhailivat pitkin kehoani ja löysivät tiensä jälleen paitani alle.
Annoin hänen tehdä mitä halusi.
Ainakin joku tahtoi minut.Olimme vain noin 10 metrin päässä kodalta, joten kuulin selvästi kuinka pienen rakennuksen ovi avattiin.
Pian se paukahti takaisin kiinni, peittäen suurimman osan sisältä kantautuvista äänistä.En jaksanut miettiä asiaa, olin liian kiireinen purressani Ronin kaulaa mustelmille.
Olin juuri vetäytymässä hengittämään hetkeksi, kunnes minut suorastaan riuhtaistiin irti Ronista.
Ajattelin sen olevan joko Sara tai Severi.Väärässä olin, sillä kun käännyin, näin Jasminin ärtyneet kasvot.
En voinut estää pientä virnettä nousemasta huulilleni."Moi?"
Roni tervehti tyttöä kummissaan."Sun pitäis tulla takas sisälle."
Jasmin murahti kädet puuskassa, tuijottaen suoraan punertaviin silmiini.Naurahdin.
Kuka hän olisi minua käskemään."Sori, mut meillä oli tässä juttu kesken."
Sanoin ihan vain tyttöä ärsyttääkseni.Olin juuri tarttumassa kiinni Ronin hartoista, mutta Jasmin nappasi ranteestani kiinni ja raahasi minut vähän kauemmaksi pojasta.
Kuulin Ronin kiroavan itsekseen.
"Sä olet ihan sekasin, tuu sisälle."
Jasmin pyysi, edelleen vihaisen näköisenä.Riuhtaisin itseni irti hänen otteestaan.
"Ole hyvä ja mene itse vain. Sun tyttöystävä varmaan odottaa sua."
Napautin ja kaduin sitä heti.Lauseestani paistoi mustasukkaisuus.
Jasmin pyöräytti silmiään.
Tämän jälkeen hänen kasvoilleen nousi kuitenkin tietäväinen virnistys.
Tiesin mitä hän ajatteli."Mä menen takas kotaan. Ilmota sitten ku ootte selvittäny tän vitun draamanne."
Roni jupisi turhautuneena ja käppäili ohitsemme kohti kotaa."Kato nyt mitä teit."
Manasin Jasminille joka vain pyöritteli päätään."Hyvä et tein. Mikä sua vaivaa? Erosit Jessen kans alle 24h sitten ja nyt sä olet jo imemäs jonkun random jätkän kaulaa."
Tyttö kysyi leikkien hiuksillaan hermostuneena.Melkein nauroin hänelle.
Hänkö muka alkaisi moralisoimaan minua tästä?"Sä et oo oikee ihminen tuomitsemaan mua. Suoraan sanottuna sun naama vituttaa mua tällä hetkellä."
Kerroin yhtään valehtelematta.Hän oli varmaan tekopyhin ihminen jonka olin koskaan tavannut.
"Kiitos samoin. Mennään nyt hitto vaan takas sisälle, okei?"
Jasmin jupisi ja kuulin suuttumuksen hänen äänessään."Miks sä edes tulit ulos kun haluut jatkuvasti takas sisälle?"
Kysyin naurahtaen."En tiedä. Tuu nyt."
Tyttö sanoi ja yritti taas tarttua käteeni, mutta vedin sen pois hänen ulottuvistaan."Älä jaksa. Miks sä tulit?"
Jatkoin inttämistäni ja Jasmin näytti olevan räjähtämispisteessä."Mua vitutti, Senkö sä halusit kuulla? Mua ärsytti, okei?"
Hän melkein huusi.Päätin silti jatkaa hänen rajojensa työntämistä.
"Miksi?"
Kysyin omahyväisenä.Savun takia en jotenkin osannut ottaa tilannetta kovinkaan vakavasti.
"Mennään sisälle."
Jasmin toisti.Pyöritin päätäni.
"Heti ku kerrot miks sua äryttää. Ja samal voit kertoo miks estit mut snapis. Ja kuka se blondi on?"
Pommitin kysymykset yhteen hengenvetoon.Jasmin katsoi minua hiljaa.
Hiljaisuus ei kestänyt kauaa, kun kuulimme jonkun ajavan vaarallista vauhtia rannalle.
Käänsimme molemmat katseemme ja näimme mustan mersun joka pysäköitiin rannan reunalle varsin huolimattomasti.
"Toi on mun faijan auto."
Jasmin tuumasi itsekseen.Hänen ilmeensä vaihtui kummastuneesta huolestuneeksi.
"Voi ei."
Hän sanahti.Ennenkuin kerkesin kysyä mitä hän tällä tarkoitti, auton ovi avattiin ja ulos astui vihaisen näköinen, varsin humalassa oleva poika käsissään puolikas pullo viskiä.
Jesse.
YOU ARE READING
Se yks tyttö
Romance"Mä en tiiä miks, mutta se yks tyttö saa mut ihan hulluks." "ooks sä koskaan aatellu et saatat tykätä myös muijista?" Fanni tapaa uimarannalla upean pojan, jonka vuoksi päättää lopettaa villin sinkkuelämänsä ja sitoutua ensimmäistä kertaa elämässään...