Severi oli sammunut sänkyyn heti Saran luokse päästyämme. Sara ja minä olimme jo joten kuten selvinpäin.
Odotin olohuoneen sohvalla, kun Sara väsersi keittiössä jotain syötävää. Hänellä ei onneksi mennyt kauaa ja pian hän istahtikim viereeni sohvalle ja veti viltin jalkojensa lämmikkeeksi."Puhutaanko pojista?" Hän kysyi hymy huulillaan.
Hän ojensi minulle kupin teetä sekä muutaman ruisleivän.
"Eli sä haluut puhuu Sevestä?" Totesin ja otin haukun leivästäni.
"Ehkä. Mut myöhemmin. Voidaanko eka puhuu Jessestä?"
Arvasin että hän ottaa Jessen puheeksi jos suostun tulemaan tytön luo yöksi.
"Mitäs sä siitä haluat tietää?" Kysyin, ihankuin en muka tietäisi.
Sara hörppäsi höyryävää juomaansa ennenkuin loi minuun hassun katseen.
"Tykkääks sä siitä?"
Kysymys jota olin osannut odottaa, mutta johon en osannut vastata.
"En mä tiiä, mähän tapasin sen vasta tänään. I mean, se on mukava, komee ja hyvä sängys mut-" Lopetin lauseeni kuin seinään, kun tajusin mitä juuri olin sanonut.
Tilanne oli kuin komediasta, kun Sara suureleisesti purskautti juuri suuhun saamansa teet ulos.
"Siis mitä siellä pukkarissa oikeen tapahtu?" Hän uteli silmät suurina kun oli lopettanut yskimisen.
"Mä luulin että se vaan nuolitte?" Hän jatkoi kulmat katossa.
Selvittelin kurkkuani hiukan ja yritin keksiä sanottavaa.
"Okei, me harrastettiin seksiä." Myönsin.
Sara oli hetken hiljaa.
"Mä niin tiesin tän! Oli jo aikakin sun löytää joku!" Hän alkoi kimittää iloisena samaan aikaan kun minä yritin piilottaa kasvojani teemukini taakse.
"En mä täs ketään oo löytäny, tommoset yhen illan jutut on mulle tuttuja. Ei yks kerta mitään meinaa." Mutisin nolona.
"Ei pahalla Fanni, mut sä osaat olla aika helvetin nirso. Niin monta hyvännäköstä jätkää on sua yrittäny saada, mut neiti vaan jättää kaikki niinkuin nallin kalliolle sen kuuluisan yhden kerran jälkeen."
No oikeassahan Sara oli. Kyllä minulla oli ollut paljon yrittäjiä ja yhden illan juttuja. Olin kai liian tottunut siihen elämäntapaan, kun sitoutuminen ei enään kiinnostanut. Tai sitten en vain ollut löytänyt sitä oikeaa poikaa.
"Sara?" Sanoin kysyvästi, kun olin ollut jonkin aikaa omissa ajatuksissani.
"Mm?"
"Oonko mä sun mielestä kusipää? Tai siis kun mietin niitä jätkiä joita mulla on ollut ja jotka oon vaan lempannu muutaman panon jälkeen?" Minun oli pakko kysyä tätä, koska valehtelisin jos sanoisin etten koskaan potisi asiasta huonoa omatuntoa.
"Et oo. Sä oot vaan vähä villimpi tapaus." Sara hymähti.
Villi? En omasta mielestäni ollut millään tasolla villi. Olin juuri se tyttö joka ei mielellään lähde ulos tai juhliin, ihan vain siitä syystä etten jaksa. Olen liian laiska sellaiseen.
Okei, ymmärrän mitä Sara tarkoitti kutsuessaan minua villimmäksi tapaukseksi, mutta en halunnut olla mikään miestennielijä.
"Villimpi tapaus" kuulosti vain kohteliaammalle sanavalinnalle lutkan sijasta, vaikka tiesin ettei Sara niin ajatellut."Mut Fanni, anna Jesselle mahis. Se on tosi kiva jätkä ja sä ihastut siihen varmasti, kunhan eka tutustutte." Sara jatkoi shippaamistaan.
Itse en ollut asiasta niin varma. Enkä ymmärtänyt miksi, Jesse oli varmasti haluttu kohde tyttöjen-ja miksei poikienkin keskuudessa. Hän oli upea joka kulmasta eikä luonteessakaan ainakaan vielä olllut mitään valittamista. Mutta jotenkin, en vain tiennyt.
Sen jälkeen kun olimme harrastaneet seksiä, minulle oli jäänyt se sama tunne kuin jokaisen muunkin kanssa. En osannut selittää sitä, mutta kuvaavin sana olisi varmaan tyhjä. Sellainen, että taas oli yksi asia hoidettu."Mä annan sulle sen snäpin, niin voitte jutella." Sara sanoi ja herätti minut ajatuksistani.
Nyökkäsin kun en muutakaan keksinyt.
No, annetaan tälle mahdollisuus.
YOU ARE READING
Se yks tyttö
Romance"Mä en tiiä miks, mutta se yks tyttö saa mut ihan hulluks." "ooks sä koskaan aatellu et saatat tykätä myös muijista?" Fanni tapaa uimarannalla upean pojan, jonka vuoksi päättää lopettaa villin sinkkuelämänsä ja sitoutua ensimmäistä kertaa elämässään...