Kello ei ollut vielä edes ilta 8 ja hermojani oli koeteltu jo useampaan otteeseen. Ade ja Jonna olivat päättäneet ottaa suunniteltua kovemmat pohjat ennen varsinaiselle illanvietto paikalle lähtöä, joten meno oli myös sen mukainen. Itse olin juonut vain muutaman siiderin, en ollut kummoinenkaan juhliaihminen. Alkoholista tuli minulle aina vain huono olo ja pääkipu.
Juuso oli saapunut keskustaan pelastamaan tilanteen ja ottamut meidät kyytiin.
Istuimme kaikki kolme takapenkillä.
"Voi vittu, pakko saada jotain syötävää." Ade sammalsi vierelläni.
"Hyvä idea, ehkä toi sun kännis vähä laskis nii ei tarvi lopettaa iltaa jo nyt." Juuso nauroi ratin takana.
Hän alkoi kaivaa haskalokeroa ja ojensi sieltä meille puoliksi syödyn karkkipussin, jonka Ade otti mielellään vastaan.
"Perillä." Juuso ilmoitti pian.
Hietsun pihalla oli paljon nuoria. Tunnistin heistä suurimman osan, mutta ilmeisesti naapuripaikkakunnan nuoret olivat myös löytäneet tiensä tänne.
Minulla oli ylläni polviin asti ylettyvä valkoinen t-paita jonka alla oli mustat bikinit. Ilta oli kuuma joten halusin päästä uimaan. Tämä oli myös yksi syy siihen miksi en ollut viitsinyt juoda.
"Fanni, otaksä sä Aden ja talutat sen tonne kodalle mis muut on?" Juuso ehdotti.
En kerennyt edes vastata, ennekuin poika hyppäsi ulos autostaan ja porhalsi jonkun poikaporukan luokse. Kiitos vain.
"Tuu Ade. Mennään tonne kodalle. Mä veikkaan et niil on siellä jotain syötävää niin saat jotain muutakin kuin karkkia." Hymähdin ja otin tytön käsikynkkään.
Jonna oli jo matkalla kodalle, jonka hornasta tuprutti savua ja sisältä kuului musiikkia.
"Kyl mä osaan kävellä." Ade mutisi ja irroitti itsenä minusta.
"Okei."
Ade vaikututti hieman kiukkuiselta, johtui varmaan tämän humalatilasta.
•
Ilta sujui suurimmaksi osaksi hyvin. Severi pyysi minua uimaan hänen ja tyttöystävänsä Saran kanssa, johon suostuin. Ihanaa päästä viileään veteen.
Hyppelimme laiturilta alas, muutaman muun kanssa. He olivat kai Severin tuttuja naapurikunnan koulusta.
Yksi heistä kiinnitti huomioni. Tumma tukkainen poika, jolla oli lävistys keskellä alahuulta. Muistaakseni hän olu kertonut nimekseen Jesse.
"Fanni! Tuu tänne!" Sara huusi keskeltä järveä.
Naurahdin ja lähdin polskimaan kohti tyttöä.
"Mitä?" Kysyin kun olin saavuttanut hänet.
Sara tarttui kiinni olkapäistäni ja tunki naamansa lähelle omaani.
"Musta tuntuu et Jesse saattas olla susta vähän kiinnostunu." Hän supatti.
Nostin kulmiani ja hymyilin epäuskoisena.
YOU ARE READING
Se yks tyttö
Romance"Mä en tiiä miks, mutta se yks tyttö saa mut ihan hulluks." "ooks sä koskaan aatellu et saatat tykätä myös muijista?" Fanni tapaa uimarannalla upean pojan, jonka vuoksi päättää lopettaa villin sinkkuelämänsä ja sitoutua ensimmäistä kertaa elämässään...