"Miltä susta nyt tuntuu?"
Jasmin kysyi vierestäni.Makasimme alasti olohuoneemme sohvalla.
Se mikä ei olisi saanut tapahtua, tapahtui."En mä tiiä."
Mutisin.Tiesimme molemmat, että tämä oli väärin.
Siksi kai olimme niin hiljaisia nyt.
Hiljaisuus venyi ja venyi, kunnes se alkoi muuttua sietämättömäksi."Millon sun äiti tulee takas?"
Jasmin kysyi 15 minuutin hiljaa olon jälkeen."Sen vuoro loppuu kuudelta."
Kerroin.Katsahdimme molemmat seinäkelloomme, se näytti puolta 3 aamuyöllä.
"Jesse tulee tänää kotiin. Joskus puolen päivän aikoihin. Mä en tiiä miten pystyn näkee sitä."
Jasmin myönsi ja veti peiton kasvojensa peitoksi.Meidän olisi pitänyt miettiä tuota ennen kun Jasmin oli päätynyt jalkojeni väliin.
"Mun pitää jättää se."
Sanoin lähinnä itselleni."Älä."
Jasmin sanoi yllättäen.Siis mitä?
Hänenkö mielestään oli parempi että harrastaisimme seksiä Jessen selän takana minun ollessa vieläpä parisuhteessa tämän kanssa?"Siis häh? Miten niin älä?"
Kysyin hämmentyneenä.Jasmin veti peiton pois kasvoiltaan ja huokaisi.
"Sä tiiät mitä tapahtu Jessen eksän kanssa. Jos se tapahtuu uudestaan, Jesse ei puhu mulle enää ikinä."
Jasmin mumisi."No se tapahtu jo. Ois ehkä kannattanu miettiä sitä aikasemmin."
Tuhahdin.Ääneni tuli ulos terävämpänä kuin oli tarkoitus.
Mutta minua ärsytti Jasminin suhtautuminen asiaan.
Hänen mielestään siis saisimme peuhata vapaasti silloin kun huvitti, kunhan Jesse ei saisi tietää."Sähän se Jessen muija olet. Ja tiesit kyllä Emiliasta ja musta. Silti sä teet näin."
Tyttö vieressäni saneli enkä voinut uskoa korviani.Kaikki oli siis vain minun syytäni?
"Sä olet sen sisko. Yritätkö sä vaan puhdistaa omatuntoos syyttämällä mua tästä sotkusta?"
Kysyin ärsyyntyneenä ja loikkasin pois sohvalta.Aloin pukea vaatteita ylleni, Jasminin noustessa myös ylös.
"En. Mutta sun olis pitäny tietää paremmin."
Hän tuhahti alkaen itsekkin vetää vaatteita ylleen.Pinnani paloi lopullisesti tässä vaiheessa.
Hän oli ollut touhussa ihan yhtä mukana kuin minäkin ja kehtasi nyt syyttää minua tästä kaikesta."Eiköhän tässä olla molemmat ihan yhtä syyllisiä!"
Sanoin ehkä tarpeettoman kovalla äänellä."Sähän tässä olet poikaystävääs pettäny!"
Anteeksi mitä?
Tai no, tottahan se oli, mutta eikö hän tosiaan ollut ottamassa tilanteesta yhtään vastuuta?"Eli kaikki on mun syytä? Sä et ota tästä mitään vastuuta, vai?"
YOU ARE READING
Se yks tyttö
Romance"Mä en tiiä miks, mutta se yks tyttö saa mut ihan hulluks." "ooks sä koskaan aatellu et saatat tykätä myös muijista?" Fanni tapaa uimarannalla upean pojan, jonka vuoksi päättää lopettaa villin sinkkuelämänsä ja sitoutua ensimmäistä kertaa elämässään...