Kello herätti minut 7 aikaan aamulla.
Bussin lähtöön oli tunti aikaa.
Selkä naksahtaen nousin ylös lämpimästä sängystäni, hiki valuen pitikin kehoani.
Vimme yö oli ollut erittäin kuuma ja olin pyörinyt sängyssäni hikikarpalot otsallani aamu 3 asti.Äitini tuli huoneeseeni samalla sekunnilla kun olin saanut vaatteet päälleni.
"Noniin."
Hän sanoi äänensävyllä jonka tunnistin välittömästi.Luvassa olisi elämänneuvoja.
"Oothan kunnolla?"
"Joo."
"Tuleeks sinne muita?"
"Ei."
"Juotteko te?"
"Ei."
"Onko sen vanhemmat kotona."
"On."
Valehtelin hieman.Äiti nojasi ovenkarmiin ja katseli minua.
Sitten hän huokaisi syvään pahaenteisesti.
"Tiiäks Fanni, en haluu alkaa saarnaamaan, mutta mä en halua että sä teet jotain semmosta mitä saatat katua."
Hän sanoi ja sai minut kurtistamaan kulmiani hämmentyneesti."Esimerkiksi?"
"No esimerkiksi, että alat liian nuorena johonki hommaan mihin et oo valmis."
Aijaa, hän pelkäsi että tulisi isovanhemmaksi jo vähän päälle 30-vuotiaana.
"Äiti ihan oikeesti. Mä en ole tyhmä."
Äiti kääntyi lähteäkseen, mutta kuulin hänen mumisevan itsekseen.
"Niin."
•
Istuin bussipysäkin kylmällä metallipenkillä ja polttelin tupakkaa.
Jesse snappasi minulle ja kertoi odottavansa minua.
Oli kivaa kun joku tuntui haluavan minusta muutakin kuin yhden hikisen yön.Pian bussi kurvasi eteeni.
Nakkasin tupakanjämät maahan ja maksoin itseni kyytiin.Onneksi matka ei kestäisi kuin 20 minuuttia, minua nimittäin väsytti valvotun yöni jäljiltä.
Näppäilin spotifyni auki ja valitsin ensimmäisen biisin mikä eteeni sattui.
Tällä kertaa se oli Girl in red, girls.
Nojasin pääni ikkunaan ja annoin musiikin soljua korviini.
"I should be into this guy, but it's just a waste of time. He's really not my type"
Kuuntelin biisin sanoituksia ja tuntui siltä että jopa kappale piti minua idioottina.
•
Jesse oli minua vastassa bussiasemalla.
Hän otti muutaman juoksuaskeleen luokseni ja kietaisi kätensä ympärilleni."Huomenta."
Hän sanoi pirteänä.
YOU ARE READING
Se yks tyttö
Romance"Mä en tiiä miks, mutta se yks tyttö saa mut ihan hulluks." "ooks sä koskaan aatellu et saatat tykätä myös muijista?" Fanni tapaa uimarannalla upean pojan, jonka vuoksi päättää lopettaa villin sinkkuelämänsä ja sitoutua ensimmäistä kertaa elämässään...