•7•

414 20 1
                                    

"Älä viitti, en mä viel haluu uida." Nauroin Jesselle joka roiski vettä päälleni.

Ranta oli poikkeuksellisen tyhjä. Veden toisella puolella oli isä lastensa kanssa.

"Tuu nyt, mul on ihan tylsää yksin."
Jesse aneli ja minä hymyilin hänelle.

Riisuin mustan kesämekkoni, jättäen ylleni vain bikinit ja hyppäsin laiturin nokasta veteen pojan seuraksi.

Heti veteen päästyäni hän nosti minut syliinsä ja antoi suukon suoraan huulilleni.

Hämmennyin hiukan, mutta en todellakaan pahastunut.

"Haluisiksä mennä jonnekkin syömään?"
Tämä kysyi.

"Ei mulla oo nälkä, mut jos sä haluat mennä niin mulle kyllä sopii."

"Ei mul oo. Aattelin vaan et jos sulla on, kun ollaan oltu täällä jo aika kauan."
Jesse sanoi ja laski minut takaisin veteen.

"Mut jos sul ei oo nälkä, niin jäädään vielä tänne. Aurinko laskee kohta. Se näyttää varmaan hienolta."
Hän jatkoi.

Virnistin hänelle.

"Toiksä mut treffeille kattoon auringonlaskua? Aika kliseistä"
Naurahdin.

"Mä tykkään kliseisestä, jos sä sisällyt siihen."

"Noniin, nyt meni liian siirappiseksi."
Nauroin ja Jesse yhtyi tähän.

"Ehkä vähän."

Jesse kiipesi laiturille istumaan ja kaivoi sen päällä makaavan pyyhkeen seasta tupakka-askin josta otti kaksi savuketta.

"Thanks."
Sanoin kun hän ojensi niistä toisen minulle.

Kiipesin hänen vierelleen ja otin vastaa  hänen tarjoamansa sytkärin.

"Millon sä lähdet takas kotiin?"
Kysyin kun olin antanut sytyttimen takausin seuralaiselleni.

"Huomenna. Olivia on ihan kiva, mutta en mä sitä koko lomaa jaksa katella."
Jesse naurahti ja puhalsi savun keuhkoistaan.

En tiedä laskiko mielialani vai ei, kun kuulin hänen lähtevän jo seuraavana päivänä.
Päätin että laski, koska niin sen kuuluisi mennä.

"Aa okei. Noh, eihän täältä pitkä matka naapurikuntaan ole."
Vastasin.

"Mm."

Mietin pitäisikö minun kysyä häntä luokseni, mutta kumosin idean.
Osaksi sen takia, että äitini oli varmasti saanut tarpeekseen teinipojista joita raahasin kotiini vähän väliä ja osaksi sen takia, että en tiennyt jaksaisinko itsekkään niin suurta määrää läheisyyttä mitä Jesse väistämättä toisi mukanaan.

"Haluuks sä nähdä huomenna?"
Jesse kysyi ja herättu minut mietteistäni.

"Sopiihan se. Mut mennään jonnekkin muualle kuin tänne, mä oon saanu tarpeekseni näistä hyttysistä."
Kerroin samalla huitoen ärsyttävää ötökkää joka jatkuvasti yritti päästää paljaalle käsivarrelleni.

Se yks tyttöWhere stories live. Discover now