•6•

436 19 0
                                    

Sara oli häipynyt olohuoneesta poikaystävänsä kainaloon nukkumaan.
Minä katselin puhelimeni näyttöä ja odottelin josko Jesse lisäisi minut snappikaverikseen.

Vartin odottelelun jälkeen kyllästyin ruudun tuijottamiseen ja asetin puhelimen sohvan käsinojalle ja aloin valmistautua ajatukseen nukkumaanmenosta.

Juurikun olin saanut silmäni kiinni, puhelimen näyttö kirkastui ilmoituksen merkiksi.

"Jezze lisäsi sinut kaverikseen."

Hymähdin ja laitoin hänelle kasvokuvan, johon vastattiin ensimmäisten sekunttien aikana.

Kuva paidattomasta Jessestä lävähti ruudulleni. Hän näytti kieltämättä aina hyvältä.
Kuvassa oli myös tekstiä.

"Ooks huomenna huudeilla? Olis kiva nähä🔥"

Vainiin. Noh, ei kai minulla muutakaan tekemistä olisi.

"Juu, missä ja monelta?"

"Koodaan sulle huomenna. Oon Olivian luona yötä."

"Asia selvä."

Hetken ajan oli hiljaista, kunnes Jesse lähetti uuden snäpin. Se oli peilin edessä otettu kuva. Hän oli myös löytänyt jostain paidan päälleen.

"Öitä❤"
Hän oli kirjoittanut kuvan yhteyteen.

Olimme näköjään päässeet sydänemoji tasolle nopeasti.

Ensin ajattelin olla laittamatta sydäntä omaan viestiini, mutta Saran kehut Jessestä soivat päässäni joten päätin toimia vasten normaalia käyttäytymistapaani.

"Öitä<3"

Tämän lähetettyäni laitoin luurin takaisin käsinojalle ja painoin pääni vasten tyynyjä jotka Sara oli minulle antanut.

Veressäni edelleen lilluva vähäinen alkoholi tuuditti minut nopeasti untenmaille.

Näin unta missä uin. Tai yritin uida, vettä puski sisään sieraimistani jatkuvalla syötöllä. Jostain kaukaa kuului naurua.
Pian vettä kulkeutui myös suuhuni ja aloin yskiä. Vesi oli jäistä.

Yhtäkkiä avasin silmäni ja ensimmäinen asia minkä näin, olivat Sara ja Severi jotka seisoivat edessäni leveät virneet kasvoillaan.

Paitani etumus tuntui märältä ja kylmältä, samoin kuin kasvoni.

"Heräsithän sä. Sori tosta, muttakun sua ei saanut hereille mitenkään joten me päätettuiin ottaa rajummat keinot käyttöön." Severi ilkkui

Kun olin saanut enimmät unihiekat pois silmistäni, huomasin pojan pitävän käsissään vesikannua.
Aijaa, tämänkö takia minusta tuntui uitetulta koiralta?

"Haistakaa vittu." Tuhahdin ja upotin kasvoni märkään tyynyyn.

"Älä nyt suutu. Nouse ylös, mä paistoin lettuja."
Sara visersi ja äänistä päätellen poistui keittiöön.

"Mee sä keittiöön niin mä haen sulle Saran kaapista kuivat vaatteet."
Severi naurahti ja poistui itsekkin olohuoneesta.

Huokaisten nousin ylös mukavalta sohvalta, jolloin märkä paita liimautui ihooni ja aiheutti minulle kylmätväreet.

Sara huuteli keittiöstä, halusinko lettuni päälle marjoja vai hilloa. Valituista vaihtoehdoista valitsin marjat.

Astelin keittiöön jossa Sara hyppeli käsissään lautasia.

"Jonna on yrittäny saada sua kiinni. Seve kerto sille että soitat sittenku heräät."
Tyttö ilmoitti ja laski lautaset keittiöpöydälle.

Pöydälle ilmestyi pian myös kuppi mansikoita ja kermavaahtoa.
Saralla oli tapana panostaa ruuanlaittoon, eteenkin silloin kun Severi oli hänen luonaan. Severi sai olla iloinen, kun oli saanut niin mukavan tyttöystävän.

"Joo. Oon vähä katkera että ne eilen lähti sanomatta mulle mitään."
Kerroin ja aloin auttaa häntä pöydän kattamisessa.

"Jep, aika kusinen veto niiltä. Mut Adella näytti olevan tosi pahamieli jostain."
Sara sanoi ja otti kaapista kahvimukeja.

"Mistäköhän?"
Minä kysyin, Jonna tai Ade eivät olleet maininneet minulle eilisiltana mistään.

Toisaalta, olin ollut niin kiireinen Jessen ja muiden asioiden kanssa, että ehkä vika oli tällä kertaa minussa.

"Ei mitään hajua."
Sara totesi olkiaan kohauttaen.
"Kysy samalla kun soitat Jonnalle."

"Mm."

Pian istuimme kaikki kolme pöydän ääressä. Minä olin saanut päälleni kuivat vaatteet.

"Pitäiskö mennä tänään vaikka keskustaan. Ois kiva mennä vaikka shoppaileen."
Sara mietiskeli kahvia juoden.

"Mennään vaan. Mä käyn samalla hakeen uudet renkaat mun skedeen."
Severi suostui suu täynnä kermavaahtoa.

"Haluutko sä tulla? Käydään kattoon sullekkin jotain."
Sara ehdotti, mutta pudistin päätäni.

"Mä nään kai Jessee."

Tämän kuultuaan Severi katsahti minuun kysyvä ilme kasvoillaan.

Ainiin, eihän hän ollut kuullut vielä mistään mitään. Eikä hänen tarvitsisikaan, ainakaan vielä.

"Ai häh?"
Hän kysyi ja malttoi jopa laskea haarukkansa alas hetkeksi.

"Ei mitään erikoista, me vaan hengaillaan."
Tarkensin, samalla viestittäen sanattomasti Saralle, ettei tämä sanoisi mitään epäilyttävää.

"Ai "vaan" hengailette. Juupajuu."
Severi virnisti jolloin Sara tuuppasi häntä olkapäähän.

Ilmeisesti "villimpi tapaus" Fanni oli tiedossa myös Severillä.
No tottakai oli, vietimmehän paljon aikaa yhdessä.

"Jep, hengaillaan."

Ennenkuin Severi kerkesi aukaista suutaan uutta vitsiä murjaistaakseen, puhelimeni ilmoitti uudesta viestistä.

Sara kurottautui viereeni. Hän kai aisti keneltä snap oli tullut.

Kuvassa Jesse makasi kai sängyllään, musta huppu päässään.

"18.15 hietsulla?"
Luki kuvassa.

Sara hymili minulle ja näytti olevan asiasta enemmän innoissaan kuin minä.

"Sopii. Otanko uikkarit mukaan?"
Kysyin, koska hän oli ehdottanut tapaamispaikaksemme uimarantaa.

"Juu"
Jesse kirjoitti kuvaan, missä näytti peukaloaan.

Onneksi Severi oli liian keskittynyt herkkunsa mutustamiseen, sillä jos hän olisi nähnyt äskeisen keskustelun poika olisi varmasti keksinyt siitä jotain vihjailevaa sanottavaa.

"Ehkä sulla tulee ihan kiva päivä."
Sara sanoi ja vinkkasi silmäänsä.

Toivotaan niin.

Se yks tyttöWhere stories live. Discover now