Prológus

1.1K 36 0
                                    

Sziasztok Lili vagyok szerencsésnek mondhatom magamat ugyanis a gyerekkori álmomat élem meg minden egyes nap. Híresebbnél híresebb emberek vesznek körül. Na de ki is vagyok én? Kezdjük a leges legelején. Kovács Lili vagyok 22 éves magyar autóversenyző lány. Egy kis családból jövök egy kis városból ahol nem volt egyszerű dolog a szüleimnek elmesélni hogy én ha nagy leszek pilóta akarok lenni. Ugyanis sajnos nem mi voltunk a leggazdagabb család. De mindezek ellenére kitartottam az álmaim mellett és teljesen kicsi koromtól kezdve jártam gokartozni teljesen versenyszerűen. A szüleim teljes mértékben mellettem álltak és támogattak. Kevés volt a pénzünk de édesapám addig dolgozott míg be nem tudtunk nevezni egy - egy versenyre. Majd 15 éves koromban jött a fordulat. Meghívást kaptam a F3-ba majd később a F2-be amit mai napig nem bántam meg. Az itt eltöltött idő alatt jöttem rá hogy én mindenképp valami gyorsulási versenyző akarok lenni. Itt ismerkedtem meg Max Verstappennel aki egy holland 17 éves srác volt. Hamar barátságot kötettünk majd később pedig mint egy pár voltunk együtt. Nagyon jól működött köztünk minden 3 évig alkotunk egy párt majd Max hamar felkerült a F1-be. Igazán sokat küzdött érte és öröm volt látni hogy az álma teljesül. Ilyen fiatalon 18 évesen fel kerülni egy neves csapatba az nem kis munka. Na de térjünk is vissza. Max hamar beilleszkedett a F1 világába én pedig készségesen álltam mellette és támogattam. Majd meghívást kaptunk Monaco egyik híres rendezvényére ahol együtt jelentünk meg. Egész jól telt az este kivéve azt a pillantott amikor Maxet egy másik lánnyal találtam hemperegni az egyik szobába. Ott akkor bennem eltört valami és hiába kérlelt Max nem maradtam vele. Aznap éjszaka haza repültem Magyarországra és minden létező kapcsolatot megszakítottam vele. Akkor napokat sírtam át miatta és szinte kínoztam magamat. Majd a bátyám aki a legjobb barátom is egyben felhúzott a földről. És elvitt magával Amerikába ahol lehetőséget kaptam mint tartalék pilóta majd később pedig rendes pilótaként hogy a Nascarban versenyezhessek. Azóta el telt 4 év. Sikeresen túl tettem magam Verstappenen és 3-szoros világbajnok vagyok. Jelenleg most Monacóban élünk a bátyámmal itt vettünk közösen házat mert így könyebb repülni mint Magyarországról. Ja igen a bátyám Beni az évek alatt teljesítette a személyi edző kurzust így ő lett az én edzőm és mindenem. Ma kell utaznom ha jól tudom majd Bahreinbe ugyanis meghívást kaptam a Mercedes F1 csapatától mint VIP vendég hogy ott köztük nézzem meg a futamot amit örömmel fogadtam bár akkor még nem tudtam hogy ott akkor minden meg fog változni amikor megpillantom őt.

Deja vu    Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang