E/3
Lili és Max az újra egymásra tálalás után egy csodálatos 1 hetet töltöttek a Maldív-szigeteken. Szerelmük ha lehet még jobban megerősödött. Viszont ahogy letelt az álom nyaralás úgy csöppentek vissza a F1 világába. Elkezdődött a téli tesztelés és a kemény edzések Maxnek. Lili vissza költözött Monacóba Maxhez. A csapat is nagy örömmel fogadta a hazatérő szerelmeseket. A paddock pedig márciusban újból megtelt emberekkel pilótákkal és rajongókkal. Sikeresen kezdte Max és a Redbull a szezont. A remek stratégia pedig mint Lilinek volt köszönhető.
Lili szemszöge
Max izgatottan jött haza a futásból nem tudtam mire vélni így nem is foglalkoztam vele. Helyette neki álltam a koszos ruháit ki mosni. Épp becsuktam a mosógép ajtaját mikor két erős kar fonódott a derekam köré.
- Mit csinálsz életem? - Max hangja és tusfürdőjének illata teljesen megbabonázott.
- Mosok Max miért? - dőltem a mellkasának.
- Lenne kedved ma este velem vacsorázni? - suttogta fülembe.
- Csak nem randi meghívás Mr. Verstappen? - fordultam vele szembe.
- Olyasmi. - mosolygott sejtelmesen.
- Akkor ez esetben igen. - mosolyodtam el ő pedig megcsókolt.
- 8-ra legyél kész. - majd egy homlok puszi után ott hagyott.
Mivel már 18:30 így ideje neki állni készülődni. Fürdőbe vettem az irányt ahol megfürődtem majd hajat is mostam. Majd ruhának egy spagetti pántos piros ruhát választottam. Hajam megszárítottam majd begöndöritettem. Kevés füstös sminket kentem fel majd felvettem egy fekete magas sarkút. Épp hogy 20:00 ütött az óra mikor Max kopogott a háló ajtón.
- Gyere. - néztem magam a tükörbe,
Belépett Max majd megfordultam vele szembe. A szemei csillogtak.
- Mese szép vagy életem! - fogta meg a kezem,
- Túlzol Max de köszönöm. - pirultam el.
- Ez nem túlzás mert ez az igazság nekem van a legszebb barátnőm az egész világon! - húzta ki magát büszkén.
- Nekem pedig a leghelyesebb barátom az egész világon. - mosolyogtam majd nevetve megcsókolt.
Elindultunk Monaco utcáin majd egy gyönyörű olasz étterem előtt álltunk meg. Belépve Max már foglalt asztalt így oda invitáltak minket majd helyet foglaltunk. Kihozták az ételeket majd mikor megettünk Max felállt majd elment. Nem tudtam hova megy így kicsit idegesen vártam rá. 2 perc múlva megjelent egy gyönyörű rózsa csokorral nekem pedig a szívem repdesett. Oda lépett hozzám kifordított az asztaltól majd át adta a virágot.
- Tudom hogy csalódást okoztam neked amikor fiatalon megbántottalak de miután elvesztettelek akkor jöttem rá mit is vesztettem el igazán. Te vagy a másik felem és amikor újra találkozunk 2 évvel ezelőtt a régi szerelem bennem feléledt és tudtam nem engedhetlek el újra. Abban a 2 évben újra kisgyereknek éreztem magam. Szerelmes vagyok beléd Lili! Szeretem a hangod szeretem a vaníliás illatod szeretem ahogy barna szemeid ragyognak. Szeretem hogy gondoskodól rólam a csapatról. Szeretem az egész lényed. És pont e miatt nem engedhetlek el ezért fel teszem a nagy kérdést. Hozzám jössz feleségül Lili? - Max szavai teljesen meghatottak patakokban folytak a könnyeim és szinte már alig láttam az előttem térdelő Maxet.
- Igen! Leszek a feleséged! - mondtam ki könnyek közt majd a nyakába borultam. Ő pedig szenvedélyesen megcsókolt. Az étterem pedig minket tapsolt. Mosolyogva váltunk el majd néztünk egymásra.
- Szeretlek! - mondtuk ki egyszerre.
Majd a lány kérést még egy desszerttel zártuk.charlottesiiene,izahernandez,benjaminkovacs... és további 4.234567 személy kedvelte.
lilikovacs: Ezerszer is igen! 😍❤️
Megjelölve: @maxverstappen1 ❤️
@charlottesiiene: Úr isten!! Gratulálok!! 😍❤️
@izahernandez: Gratulálok! 😍
@benjaminkovacs: Ideje volt Max de amúgy gratulálok! ❤️danielricciardo,charlesleclerc,landonorris... és további 6.445269 személy kedvelte.
maxverstappen1: Igent mondott! ❤️
Megjelölve: @lilikovacs ❤️
@danielricciardo: Gratulálok Max! 😍
@landonorris: Gratulálok srácok! 🥹
@sergioperez: Üdv köztünk de amúgy gratulálok! 😁Sky Sport
Max Verstappen megkérte kedvese Lili Kovács kezét! A holland pilóta úgy tűnik meg komolyodott ezáltal pedig sok fiatal lány álmát törte össze ugyanis 2 év szerelem után megkérte kedvese kezet. Gratulálunk nekik!
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...