Abu-Dhabi Nagydíj
Yas Marina Circuit
2021Abu-Dhabi a formula 1-ek utolsó állomása. Itt eldől minden. Kié lesz a világbajnoki cím és melyik csapat viszi el a konstruktőri címet. Max és Lewis egyenlő pontokkal érkeztek meg. És egy a céljük is. Mindketten világbajnokok akarnak lenni. Lewisnak ez lenne a 8-dik VB címe ellentétben a hollanddal akinek ez lenne az első. A mezőny egy része a Mercedes pilótának szorít a másik része a Redbull pilótájának. De csak egy lehet az aki mindent visz. Mi már 3 nappal ezelőtt érkeztünk meg a szállodába. Ugyanis Maxnek sokat kell edzeni és pihenni a hétvégére. Egy jó pozíció is már döntő jellegű lehet. Max izgul ez kétség kívül látszik rajta. Nagyon sokat küzdött ezért hogy most itt lehessen és az első VB címert küzdhessen. Sokan el se hiszik mit meg nem tesznek ezek a pilóták azért hogy az álmaikért még közelebb legyenek. Ma van a sajtó nap fáradtan keltünk fel reggel majd indultunk el közösen a pályára. Max szokásosan a Redbullos egyenruhába volt én pedig egy hosszított szárú nadrág és egy fehér blúz mellett döntöttem. Kocsiba ülve Max megfogta a kezem majd rám emelte gyönyörű szép kék szemeit.
- Nagyon izgulok. - hangjában érződött az izgatottság.
- Max nincs miért! Nagyon jó pilóta vagy és nem hiába tartunk most itt hogy a VB címert küzdesz. - nyugtattam meg.
- De ha nem sikerül legyőznöm Lewist akkor apám se lesz büszke rám. - hajtotta le a fejét.
- Ez eszedbe se jusson! Jos nagyon is büszke rád azért amit eddig elértél! És a fia vagy mindig is büszke lesz rád ahogy én is. - emeltem fel állát majd szemébe nézve megcsókoltam őt.
- Annyira hálás vagyok neked hogy itt vagy velem. És hogy megbocsátottál! Szeretlek Lili. - fogta meg arcom majd megsimogatta és egy szenvedélyes csókba húzott.
A pályára kiérve már a kapuban Max sajtósa várt minket. Majd elmentek interjúzni. Én addig a Redbull garázs felé vettem az irányt ahol benn már Jos fogadott Max apukája.
- Szia Jos! - léptem az idősebb Verstappen elé.
- Szia Lili örülök hogy újra látlak! - ölelt meg.
- Én is örülök neked! - viszonoztam.
- Maxet hol hagytad? - nézett körbe.
- Interjún van nem soká jön. - ültem le a helyemre. Majd szépen lassan érkeztek az emberek is. Christian is megérkezett aki kezet fogott Jossal nekem pedig két puszit adott. Hálás vagyok Maxnek hogy itt lehetek ez a csapat olyan mint az enyém volt. Családias és otthonos. És mindenben a pilóták érdekét nézik.danielricciardo,charlottesiiene,benjaminkovacs.. és további 2.345671 személy kedvelte.
lilikovacs: Abu-Dhabi ✈️
• Megjegyzések hozzászólások letiltva. •Épp egy új képet posztoltam mikor Christian lépett elém.
- Lili lenne egy perced? - nézett rám a csapatfőnök.
- Persze mond nyugodtan. - tettem le a telefont.
- Gyere az irodámba. - invitált egy kisebb helységbe ahol rengeteg trófea képe lógott a falon és egyébb más.
- Ülj le nyugodtan. - mutatott a bőr székre előttem. Majd leültem és ő is helyet foglalt.
- Szóval azért szerettem volna veled beszélni ugyanis tudom hogy azért hagytad abba a versenyzést mert nyugodt életet akarsz és családot bár nem tudom a nyugodt élet Max mellett mennyire van meg. - nevett fel és vele együtt én is de folytatta.
- Munkát ajánlok neked. - tért a lényegre.
- Micsoda? - kerekedett ki a szemem.
- Jól hallottad. Jövőre elmegy az egyik tanácsadónk. És mivel neked van tapasztalod a verseny világában arra gondoltam lehetnél te az egyik új tanács adónk. - vázolta fel.
- Nem is tudom Christian. - gondolkoztam el.
- Nem most kell döntened. Rá ér teljesen februárig. Csak én minden féle képen téged akarlak. - nyújtott át egy munka szerződést.
- Igazán köszönöm hogy rám gondoltál de ezt még át kell gondolnom! - vettem el a lapot majd a táskámba tettem.
- Nekem ez már épp elég hogy át gondolod Lili. - mosolygott.
Majd együtt tértünk vissza a garázsba ahol már Max is itt volt.
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...