19. Rész +18 ‼️

876 24 0
                                    

Taxival vissza jöttünk a hotelba ahol már bőven 9-óra is elmúlt. Felmentünk a szobámba majd Max szinte azonnal az ajkaimra csapott. Óvatosan az ajtónak tolt majd a ruhám kezdte el lehúzni. Bele csókolt a nyakamba amit egy nyögéssel díjaztam. Mikor levetette a ruhámat én sem tétlenkedtem. Megszabadítottam a ruháitól majd felvett az ölébe és az ágy felé lépkedett. Finoman letett majd felém tornyosult így rá látást nyertem az idők folyamán kidolgozott felső testére. Végig húztam ujjam a felső testén majd a boxer alsójánál megálltam és ujjam beleakasztottam a szélébe.
- De türelmetlen valaki. - suttogta a fülembe majd egy lágy csókot hintett rá. Majd lehúzta a fehérneműt is majd szemei elidőztek a fedetlen mellkasomon és csak egy győztes mosollyal nyugtázta a látottakat. Majd magáról is levetette boxerét és újra egymásnak estünk. Ott csókoltuk egymást ahol értük. Majd Max finoman behatolt. Teljesen kitöltött. Majd egy ütemes tempót diktálva haladtunk az orgazmus felé. Sóhajaink betöltötték a szoba minden szegletét. Majd végül egymás nevét sóhajtva ért el minket a gyönyör. Majd Max mellkasára hajtottam a fejem és elnyomott minket az álom.

Másnap

Reggel hangos kopogásra ébredtünk. Fáradtan nyitottam ki a szemem majd az alvó pilótám felé aki fordultam fel vettem az ingjét majd gyorsan ajtót nyitottam. Az ajtóban Beni állt és a sajtósom Mia és Max edzője és sajtósa. Nem kis meglepetés ért.
- Jó reggelt srácok miben segíthetek? - néztem rájuk.
- Itt van Max ugye? - kérdezte az edzője.
- Igen de még alszik. - válaszoltam.
- Akkor mindjárt nem fog. - majd belépett és egy pohár vízzel leöntötte az alvó hollandot aki riadtan kelt fel.
- Mi a jó isten? - nézett mérgesen körbe.
- Na ideje hogy felkelj beszélni valónk van veletek. - vette át a szót a sajtósa.
- Adtok 5 percet hogy felöltözzünk? - mutattam magamra.
- Ja igen siessetek. - nézett rám Beni.
Maxet magammal húztam a fürdőbe majd gyorsan fel kapkodtuk a ruháinkat és ki léptünk a kis csapat körébe.
- Na akkor ha itt vagytok kezdessük is. - csapta össze a tenyerét Mia.
- Miről van szó? - nézett értetlenül Max.
- A tegnapi vacsora után felraktatok egy képet amivel nincs is baj. Hanem az hogy ezzel a kapcsolatotokat fedtétek fel a világ előtt. Tele van veletek az internet. - sóhajtott Mia.
- És ebben mi a baj? - szólalt meg Max.
- Nem akarjuk titkolni hogy együtt vagyunk. - válaszoltam én is.
- Ez esetben rendbe van de előbb nekünk kellett volna szólnotok. - nézett rám Beni is.
- Ne haragudjatok. - néztem mind a 4-re bűnbánóan.
- Nem haragszunk de akkor most már viseljétek el hogy ez a hétvége csakis rólatok fog szólni. - figyelmeztetett Max sajtósa.
-Egyébként gratulálunk nektek. - fejezte be Beni majd kimentek. Én gyorsan rá kerestem a mai hírekre.

Sky Sport
Új álom pár a Paddockban?!

Lili Kovács és Max Verstappen egy párt alkot. A hírt Lili Instagram oldalán láthatjuk ahol egy gyönyörű hatalmas virág csokrot tart amit Max Verstappentől kapott. És a kommentek közt lapult a hír igazságát bizonyító szöveg is.
"Érte bármit megtennék! "
A pár lapunknak nem adott még interjút de reméljük a hír igaz! Hamarosan új hírekkel érkezünk.

Deja vu    Donde viven las historias. Descúbrelo ahora