28. Rész

553 28 0
                                    

Valamikor délután értem Magyarországra. A repülőtéren pedig Beni várt. Leszálltam majd a csomagjaimat majd Beni felé vettem az irányt. Mikor megláttam sírva öleltem át ő pedig nyugtatott.
- Minden rendben lesz hugi! - ölelt szorosan.
- Újra megtette pedig megígérte hogy többé nem tesz ilyet. - néztem fel a bátyámra könnyekkel a szemembe akinek arcán az együtt érzés és düh ült ki.
- Hidd el megfogja bánni! Most pedig menjünk anyáék már várnak minket. - mentünk a kocsihoz. A családi házunk ahol felnőttünk Siófokon volt. Nagyon szerettem itt élni mert itt van a Balaton ahol számtalanszor fürödtünk Benivel és anyuékkal. Bő 1 óra volt az út de mivel új év másnapja van kevés autó volt az autópályán. Haza érve megpillantottam a szüleimet az ajtóban majd amikor megálltunk kiszálltam és édesanyám ölelő karjaiba futottam.
- Kislányom! Hát itthon vagy! - ölelt meg anya.
- Anya! Apa! - néztem rájuk. - Nagyon hiányoztatok! - könnyekkel a szemembe néztem rájuk.
- Te is hiányoztál nekünk. - nézet rám apa.
Majd be mentünk a házba. Semmi nem változott. Ugyan olyan minden mint volt. A nappaliba a rengeteg családi kép sok emléket hozott fel. Majd felmentem a régi szobámba. A falak krém színűek egy barna szekrénnyel az egyik szélén majd egy hatalmas tükör. És a fürdő ami innen nyílt. Bekapcsoltam a telefonon ami majd felrobbant a sok értesítéstől. Max is hívott és üzent is de ez érdekelt a legkevésbé. Charlotte és Iza is irt hogy minden rendbe van e. Irt Daniel is hogy Max teljesen össze tört és szét csapta a bulit. És irt Christian is hogy döntöttem e a munkával kapcsolatban. Nem volt kedvem írni senkinek így hát csak posztoltam egy képet és egy gyors fürdés után ágyba bújtam.

 Nem volt kedvem írni senkinek így hát csak posztoltam egy képet és egy gyors fürdés után ágyba bújtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlottesiiene,charlesleclerc,danielricciardo.. és további 3.456789 személy kedvelte.

lilikovacs: Magyarország 🫶 🇭🇺

• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

Max szemszöge

Reggel fáradtan de annál inkább csalódottan ébredtem. Lili elment. És ez mind az én hibám. Újra össze törtem azt a lányt akit a legjobban szeretek. Lebotorkoltam a konyhába ahol a sok össze tört üveg és rendetlenség fogadott. A nappali kanapéján pedig Daniel ült.
- Ideje volt hogy felkelj. - állt fel majd lépett a konyhába.
- Ne basztass Daniel így is van elég bajom. - fordultam el.
- Ugye tudod hogy nincs minden veszve? - kérdése meglepett.
- Daniel elvesztettem újra Lilit. Mert én hülye bepiáltam. - temettem arcom kezeim közé.
- Menj és harcolj érte! Ha szereted küzdj érte! - paskolta meg a vállam.
- Igazad van de adok neki időt feldolgozni. - sóhajtottam.

danielricciardo, landonorris, charlesleclerc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

danielricciardo, landonorris, charlesleclerc... és további 6.125346 személy kedvelte.

maxverstappen1: Hiányzol L! 💙

• Megjegyzések, hozzászólások letiltva. •

Deja vu    Where stories live. Discover now