45. Rész

590 28 0
                                    

4 évvel később

Hedda rengeteget nőtt és hihetetlenül ügyes. Már most úgy érzem hogy Max nyomdokaiba fog lépni amitől már előre félek. Nagyon sokat utazunk Maxxel próbálunk minnél több időt együtt tölteni  és próbálunk Heddának mindent megadni. Daniel és Charlotte csodálatos kereszt szülők elhalmozzák ajándékokkal és sok időt töltenek a kislányunkkal. A ma este sincs másképp Daniel vitte el Heddàt ma estére hogy együtt lehessünk Maxxel. Hálás voltam Danielnek ugyanis tényleg mostanában keveset voltunk kettesben. Délután végez Max majd a pályán én pedig már itt a hotel szobánkba fogom várni. Erre az alkalomra vettem egy csipkés fekete bodyt és ebben fogom itthon várni Maxet. 20 perccel később hallottam ahogy nyílik az ajtó és Max lép be rajta.
- Szia kicsim megjöttem! - kiabált.
- Szia szerelmem! - léptem elé a nappaliba.
- Azta mindenit. - kék szeme szinte ragyogott és ahogy végig mért elöntött a pír.
- Hedda Danielell tölti az estet arra gondoltam tölthetnénk kettesben az éjszakát. - léptem közel hozzá majd kezeimmel izmos hasához nyúltam.
- Nincs ellenemre! - emelt fel majd egy szenvedélyes csókba forrtunk össze. Az egész éjszakát kihasználtuk hogy újra egymáséi legyünk mint rég. Majd hajnalban fáradtan dőltűnk le.
Másnap pedig kissé izomlázzal keltem de annál boldogabban. Max fáradt arcára adtam sok sok puszit mire mosolyogva rám nyitotta kék szemeit és megcsókolt.
- Jó reggelt életem. - ült fel.
- Neked is kicsim. Olyan fura Hedda nélkül kelni. - sóhajtottam.
- Akkor mire várunk? Menjünk keressük meg Danielt. - állt fel majd elkezdtünk felöltözni.
Majd leindultunk az étterembe reggelizni. Daniel és Hedda az asztalnál ültek és épp reggeliztek. Mikor meglátott minket azonnal hozzánk rohant.
- Apa, Anya! - nézett ránk fel Hedda.
- Szia hercegnőm! - emelte fel Max majd körbe puszilta. A kislányunk ezt hangos kacajjal köszönte meg.
- Ugye jó kislány voltál? - néztem rá.
- A legjobb anya! Igaz keresztapa? - nézett Danielre a kislányunk.
- Hedda csak is jó kislány. Olyan mint az apja! - nevetett az ausztrál.
Majd mi is leültünk reggelizni.
- Apa kérdezhetek valamit? - szólalt meg Hedda.
- Persze mond kicsim. - nézett Max Heddára.
- Nekem mikor lesz kistestvérem? - tette fel a kérdést.
Nekem szinte azonnal megakadt a kaja a torkomon. Max szemei pedig kitágultak. Meglepődtünk. Beszéltünk már mi is róla hogy jó lenne egy kis tesó de nem tudtuk Hedda mit szólna.
- Nos majd megbeszélem ezt anyuval rendben? - simogatta meg Max a kislányunk fejét.
Majd ki indultunk a pályára ugyanis ma verseny nap van. Hedda teljes lázba ég és szinte le se száll Max öléből.
- Hedda kicsim hagyd most apát mert menni kell versenyezni. - néztem a kislányunkra.
- Nem akarom!!!! Én apával akarok lenni! - pityergett.
- Hagyd csak Lili. - ölelte meg Max.
- Nem lesz gond? - néztem a férjemre.
- Nem nyugi megoldom. - adott egy puszit majd Hedda fejecskéjére is.
A garázsba érve Hedda elaludt így óvatosan letettük a pihenőbe majd félre vonultunk Maxxel.
- Ugye vigyázni fogsz magadra? - bújtam Max karjaiba.
- Mint mindig. Kérdezhetek valamit? - nézett le rám a férjem.
- Mond kicsim. - néztem fel rá.
- Mit mondasz arra amit Hedda mondott? - mosolygott.
- Nem is tudom. Igaz hogy jó lenne de nem is tudom mit gondolsz elbírunk még egy gyerekekkel?
- Úgy gondolom igen. Szeretnék lassan vissza vonulni és csak veletek foglalkozni. - simogatta meg az arcom.
- Szeretlek Max. - csókoltam meg majd végül elengedtem.

charlottesiiene,danielricciardo,maxverstappen1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlottesiiene,danielricciardo,maxverstappen1.. és további 3.3568819 személy kedvelte.
lilikovacs: Olyan gyorsan nősz! 🥺❤️
Megjelölve: @maxverstappen1
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva. •

Deja vu    Where stories live. Discover now