5. Rész

890 29 0
                                    

Másnap reggel lázasan készülődtem a futamra. Szerettem volna ha Max nyeri meg.  A mai napra egy laza nyári nadrágot hozzá pedig egy topot választottam. Majd hajam kiengedve hagytam és a szandálom felvétele után kiindultam reggelizni. Leérve sok ember fogadott pilóták, csapat főnökök majd leültem egy asztalhoz ahol rendeltem magamnak tojást és sok zöldséget. Igaz most nincs itt Beni de akkor sem szeghetem meg az étrendet. Nagyban falatoztam mikor valaki leült velem szemben. Fel nézve egy gyönyörű kék szempár nézett rám.
- Jó reggelt Lili. - mosolygott rám a holland.
- Neked is Max. Izgulsz a mai nap miatt? - töröltem meg a szám.
- Is-is szeretnék nyerni. - kérte ki közbe rendelést.
- Egyébként miért nem valami normális kaját eszel? - mutatott a tányéromra.
- Mert hiába most nem versenyzem akkor is tartanom kell az étrendet mert Beni megöl. - nevettem.
- Jogos jogos. - nevetett velem majd mindketten elfogyasztottuk a reggelinket.
Majd Max hamar kiment a pályára én pedig még maradtam a hotelba. Majd a futam előtt 2 órával érkeztem meg a Paddockba ahol már nyüzsögtek az emberek és az újság írok. Épp hogy beléptem a kapun máris rohantak az újság írok.
• Lili mit gondolsz a versenyről?
• Szerinted ki fog nyerni?
• Maxhez jöttél?
Csak úgy zúdultak rám a kérdések. Majd megelégeltem és ennyit mondtam.
- Mint a Mercedes vendége vagyok jelen a futamon. Semmilyen más érdekből. Az pedig hogy ki fog nyerni majd eldől. Most pedig ha nem gond mennék a dolgomra. - majd kissé feldúltan léptem be a Mercedes Homeba majd foglaltam el a helyem. Pár perccel később pedig elkezdődött a felvezető kör majd a futam el startolt a Mercedes jól kapta el a rajtot de Max is résen volt és hamar az élre jutott. Majd 50 kör után intették le a futamot az első három pedig Max-Lewis-Checo lett. A Mercedes garázsban Toto kicsit tombolt. Majd én megköszöntem hogy itt lehettem majd elindultam vissza. Épp hogy a McLaren box előtt haladtam el mikor lépett rajta egy magas tetovált férfi ha jól tudom ő Daniel Ricciardo.
- Szia biztos te vagy Lili! - nézett rám.
- Szia igen te pedig Daniel ha nem tévedek. - mosolyogtam majd kezet ráztunk.
- Így van arra gondoltam bár nem ismerjük egymást de egy közös barátunk van akit ismersz jól az pedig Max. Lesz egy buli este ahová ha gondolod eljöhetnél biztos jól esne Maxnek is. - magyarázta.
- Nem is tudom Daniel. Nem ígérek semmit. De meglátom. - néztem az ausztrálra.
- Rendben azért majd várunk pontban 20:30-kor indulunk a hotelből.
- Meglátom még köszönöm azért szia Daniel! - majd elköszöntem és vissza mentem a hotelba.
Az ágyon ülve gondolkoztam elmenjek e vagy nem. Végülis mi baj lehet belőle? Jól érzem magam és kész. Nagy dilemma közepette felhívtam Benit.
- Hugi! Végre hallom a hangod. Mesélj mi újság. - Beni hangja mosolygásra késztetett.
- Beni én is örülök neked. Azért hívtalak mert nagy dilemmába vagyok.
- Halljam.
- Meghívtak egy buliba ahol ott lesz Max is. Szerinted elmenjek?
- Miért ne? Mi baj lenne? Max is biztos ünnepel hisz nyert.
- Végülis igen de szerinted nem lenne gàz?
- Dehogy te buta. Vedd fel az egyik ruhád és nyomás bulizni.
- Rendben köszi Beni! Szeretlek!!
- Ugyan hugi én is vigyázz magadra! - majd bontottuk a vonalat.
Majd gyorsan lefürődtem és neki álltam készülődni. A választásom egy fekete ruhára esett hozzá pedig egy fekete magas sarkút választottam.Hajam lófarokba fogtam egy kevés smink feltétele után posztoltam egy képet.

charlottesiiene,maxverstappen1,benjaminkovacs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlottesiiene,maxverstappen1,benjaminkovacs.. és további 3.455781 személy kedvelte.
lilikovacs: Party Night 🍾
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

Majd leindultam a Hallba ahol már a többiek gyülekeztek.

Deja vu    Where stories live. Discover now