44. Rész

550 32 0
                                    

Heddát 3 nap után haza hozhatuk és végre egy családként tudunk együtt élni. Jelenleg még az össze szokás időszakában vagyunk de úgy érzem jól haladunk. Max eszméletlenül bánik a picivel. Egy kis nyöszörgésre fel kell és azonnal segít. Nem tudok neki elég hálás lenni. A többiek még nem tudnak jönni látogatni és jelenleg Max is 1 hónapot itthon fog tölteni velünk aztán pedig vissza tér versenyezni. Rengeteg képet töltünk fel a közösségi oldalra így a többiek is látják a kicsi Heddát.

maxverstappen1,charlottesiiene,charlesleclerc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

maxverstappen1,charlottesiiene,charlesleclerc.. és további 4.567890 személy kedvelte.
lilikovacs: Édes kislányom 🥺❤️
Megjelölve: @maxverstappen1 ❤️
@charlottesiiene: Istenem azok a lábak! 😍
@danielricciardo: Alig várom már hogy lássam❤️❤️
@maxverstappen1: A mi kis csodánk! 😍

 lilikovacs: Édes kislányom 🥺❤️Megjelölve: @maxverstappen1 ❤️@charlottesiiene: Istenem azok a lábak! 😍@danielricciardo: Alig várom már hogy lássam❤️❤️@maxverstappen1: A mi kis csodánk! 😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lilikovacs,danielricciardo,landonorris... és további 7.345679 személy kedvelte.
maxverstappen1: Az én kis családom! ❤️
Megjelölve: @lilikovacs ❤️
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva. •

Pár hónappal később:

Hedda sokat nőtt és egyre jobban kezd hasonlítani Maxre. Már tudunk utazni. Így amikor van lehetőség el utazunk Maxxel. És ha bár nem a garázsból nézzük a versenyt hanem a Home-ból így is nagy örömmel nézzük Maxet. A kislányunk szeme szinte ragyog ahogy mutatom neki az apukája kocsiját. A srácok nagyon örültek hogy újra itt vagyunk és Heddát is nagy szeretetben részesítik. Már pár napja gondolkodunk azon ki lehetne alkalmas a kereszt szülői szerepre. Én mindenképp Charlottet szeretném hogy a keresztanya legyen. Max pedig Danielt. Így nem is volt kérdés hogy ez mindkettőnknek megfelel. Megvettem a kis kérő lapokat amikbe bele írtuk hogy legyenek Hedda kereszt szülei így már azokat ma csak át kell adnunk Maxxel. A futam után így is tettünk. Először mentünk Charlottehoz.
- Sziasztok! - mosolygott ránk barátosném.
- Szia Charl. - néztem rá mosolyogva.
- Itt van az én kis gyönyörűm is! - vette át tőlem Heddát aki mosolygott a lányra.
- Azért jöttünk mert Hedda szeretne neked adni valamit. - vette elő a papírt Max.
- Hagy nézzem. - adta vissza a lányom majd elkezdte olvasni a papírt. Először semmi hang nem jött ki majd csak a könnyeket láttuk.
- Leszek a keresztanyukád! - mosolygott könnyeit törölve Charlotte majd megpuszilta Heddát.
Ezután át léptünk Danielhez akinek szintén oda adtuk a papírt.
- Mit hoztatok? - érdekelődött 1000 wattos mosollyal.
- Nézd meg. - adta át Max.
Kinyitotta majd elkezdte olvasni. Az arcán ha lehet még nagyobb mosoly lett. És néhány könny cseppet is véltünk látni.
- Leszek a keresztapukád hercegnő! - puszilgatta körbe a kislányunk Daniel ő pedig ezt kuncogva élvezte.

Deja vu    Where stories live. Discover now