Max szemszöge
Miután Lili elment én is össze pakoltam a cuccom majd lementem a hallba. Lenn Danielbe és a többiekbe futottam.
- Szia Max! Jó volt az este? - nézett rám felhúzott szemekkel Charles.
- Pofa be Leclerc! - néztem rá szúrós szemekkel.
- Gyere beszéljünk. - húzott odébb Daniel.
- Na mi történt? Reggel láttam Lilit és eléggé fel zaklatott állapotban lépett ki a hotel ajtaján.
- Lefeküdtünk Daniel és kurva jó volt. - fakadtam ki.
- És akkor miért vagy ingerült? - értetlenkedett Daniel.
- Nekem barátnőm van és én megcsaltam őt. - temettem az arcom a kezembe.
- Már ne haragudj de Kelly nem hozzád való. Van köztettek 9 év a másik gyereke van. - vázolta fel.
- Figyelj Daniel ezt én is tudom. A baj ott kezdődik hogy én lefeküdtem más nővel. Ez ha kiderül nekem annyi! - sóhajtottam.
- Ne aggódj nem mondom el senkinek. Viszont ezt meg kell beszélned Lilivel mert borzasztóan nézett ki reggel. - rakta kezet a vállamra.
- Remélem meg tudom vele beszélni. - álltam fel majd elindultam haza Monacóba.Lili szemszöge
Haza érve Beni jött ki elém a reptérre. Mikor megláttam a nyakába vetettem magam.
- Szia Beniii. - szorítottam magamhoz a bátyám.
- Én is örülök neked hugi de megfojtasz! - nevetett a bátyám majd mikor elengedtem megölelt ő is.
- Mesélj mi volt a hétvégén? - indultunk ki a kocsihoz.
- Ahhj Beni olyan dolgot csináltam amit nem kellett volna. De összeségében amúgy jó volt. Megismertem Charlotte Sinnet akivel össze barátkoztam. - mondtam el egy szuszra.
- Mit csináltál Lili? - ült be az autóba.
- Ígérd meg hogy nem akadsz ki! - fordultam felé.
- Mond már ne idegelj Lili! - rivalt rám.
- Lefeküdtem Maxxel. - hajtottam le a fejem.
- Hát valahogy sejtettem hogy ez lesz. De legalább jó volt? - meglepődtem a válaszán.
- Nem akadsz ki? Nem szidsz le? - néztem értetlenül.
- Minek? Felnőtt nő vagy azt teszel amit akarsz és nem mellesleg tudtam hogy ha ti össze kerültők egy helyre abból szex lesz mert vonzódtok még egymáshoz. - indult el haza Beni.
- Dehogy vonzódunk csak megtörtént ittunk. - néztem ki Monaco utcáira.
- Ezt meséld be másnak ne nekem. - ezután csendbe folytattuk utunkat haza ahol én ki is dőltem az ágyba. Majd arra keltem hogy Beni szólongat.
- Lili kelj fel!! Hívtak az előbb a csapattól.
- Mhm fenn vagyok. Mi a baj? - ültem fel álmosan.
- Van egy jó és egy rossz hírem. - vázolta fel.
- Kezd a jóval fáradt vagyok a rossz hírhez. - ásítottam.
- Nos jövő héttől újra autóba fogsz ülni. Kezdődik a szezon. - ennek hallatán kipattantam az ágyból.
- Na de mi a rossz? - álltam meg egy pillanatra.
- Az hogy a F1-ek előtt fogtok mindig versenyezni. A NASCAR lett idén a kísérő verseny.
- Szóval akkor mindig látni fogom Maxet? - ültem le.
- Valószínű. De te ezzel ne törődj neked a 4-dik VB cím megszerzése a fontos. - karolt át Beni.
- Igazad van! - mosolyogtam rá.
- Akkor Kapd össze magad vacsora aztán át beszéljük a holnapi napot ugyanis szerdán mennünk kell Imolába és tesztelni is kell. - állt fel majd egy homlok puszi után magamra hagyott.benikovacs,charlottesiiene,maxverstappen1 és további 3.456123 személy kedvelte.
lilikovacs: Új szezon jövök 🏎🏆
Megjelölve: @nascar
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva.
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...