2022. Március 20
Bahreini NagydíjIzgatottan vártuk az új szezont. Új autók és új pilóták érkeznek a mezőnybe. Max teljes erő bedobással edzett, szimulátorozott készült a szezon első futamára. Nem mondtam még el neki hogy én lettem az új fő tanács adó ez majd ma fog számára és mindenki számára kiderülni. Izgatottan várom mi lesz a reakciója. Már kedden megérkeztünk hogy pihenhessünk is meg Max is tudjon nyugodtan készülni. Ma készülünk ki együtt a pályára ugyanis ma van a nagy bejelentés. Reggel kocsiba ültünk majd fél óra alatt a pályára is értünk. Becsekkoltunk majd a Redbull Motorhome felé vettük az irányt. Egy nagyobb irodába léptünk be ahol Christian foglalt helyet. Helyet foglaltunk majd mielőtt bele kezdett volna Christian belépett Checo majd elnézést kérve helyett foglalt mellettünk.
- Nos akkor ha mindenki ide ért el is kezdeném a mondani valóm. - kezdett bele a csapatfőnök.
- Mint tudjátok a fő tanács adónk a tavaly szezon végén elment. Így valakit keresnem kellett a helyére. Számos ember akadt aki a helyet betöltötte volna de én és a vezetőség mégis egy ismert, tapasztalt fiatal embert választottunk. Ez az ember nem más mint a 4-szeres Nascar világbajnoka Lili Kovács. - mutatót rám.
Mindenki tapsviharba tört ki. Ez elöntött egy fajta örömmel. Majd Maxre pillantottam aki próbálta fel dolgozni a hallottakat.
- Max nem is örülsz neki? - néztem rá.
- De csak meglepődtem miért nem mondtad el nekem? - mosolygott rám.
- Meglepetést akartam ne haragudj! - néztem rá bűnbánóan.
- Ugyan már életem ne kérj bocsánatot! Örülök neki így nem kell kevés időt együtt lennünk. - majd hálásan megcsókoltam. Ezután mindenki ment a dolgára. Max és Checo pálya bejárása mentek én pedig elkezdtem ki elemezni a pálya vonalat és megnéztem a tavalyi gumi használatot. Valamikor délután értünk vissza a hotelba. Ahol Max az ajtó bezárása után szinte azonnal rám vetette magát. Forró ajkai szinte perzselték testem minden porcikáját. Majd felemelt és az ágy felé vitt. Óvatosan letelt majd felém tornyosult. Szemei elsötétültek és a vágytól égtek. Ruháimtól megszabadított majd én is az övétől. Majd lábaim közé helyezkedett és össze forrtunk. Sóhajaink a szoba összes pontját betöltötték. Majd egymás nevét kiáltva értünk a csúcsra. Max legördült rólam majd felvett újra az ölébe és a fürdőbe vitt. Megnyitotta a csapot majd maga elé húzva engedte ránk a forró vizet.
- Szeretlek Lili. Nem lehetek elég hálás neked azért hogy vagy nekem! - csókolt bele a nyakamba.
- Én is téged Max! Nélküled elveszett vagyok. Te vagy az én másik felem. - fordultam vele szembe majd egy szenvedélyes csókba húztam.
ESTÁS LEYENDO
Deja vu
FanficMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...