23. Rész

649 23 0
                                    

A csapat tényleg tartott egy kisebb bulit nekem. És hihetetlenül jól éreztük magunkat. Max sajnos nem tudott sokáig maradni mert neki holnap autóba kell ülni de így is jól éreztem magam. Az elmúlt 4 év amit a csapatnál töltöttem a legjobb döntés volt. Egy családdá nőttünk össze ez idő alatt és rengeteg emlékkel gazdagodtam az a szeretett és törődés amit kaptam tőlük sose tudom nekik eléggé meghálálni. Boldogan tértem vissza a hotelba ahol Max mellé valamikor hajnal 3-körül feküdtem be. Éreztem hogy átölelt de egy úttal el is nyomott az álom. 11-körül ébredtem fel majd láttam hogy Max hagyott üzenetet.

Jó reggelt életem remélem jól telt az estéd. A futam 15:00-kor kezdődik. Várlak a boxba.
Szeretlek! ❤️❤️
Max

Mosolyogva olvastam el majd úgy döntöttem lezuhanyozom. Majd neki álltam felöltözni egy Redbullos pólót és farmert viseltem hajam pedig hagytam hogy göndören a hátamra omoljon. Felvettem a szandálom majd kiindultam a pályára. Útközben megálltam egy kis reggeli-ebéd kajáért majd indultam tovább a pályára. Ki érve becsekkoltam majd elindultam a Redbull garázsa felé. Max a mérnőkével beszélt de mikor meglátott mosolyogva lépett hozzám majd csókolt meg.
- Szia életem. Jól aludtál?- vált el tőlem mosolyogva.
- Szia Max. Igen és úgy ahogy de kipihentem magam. - néztem kék szemeibe.
- Még van egy kis beszélni valónk a mérnökőmmel menj addig nézz szét asszem itt van Charlotte is. - kacsintott hisz tudta a Monacói lánnyal nagyon jó barátságot kötöttünk.
- Okés akkor majd jövök. - majd egy csók után elindultam a boxutcába ahol szembe találkoztam Charlotteval.
Meglátva egymást mosolyogva öleltük meg a másikat és indultunk el tovább ketten. Majd beültünk a közös helységbe amit minden csapat használhatót hogy kávézhassunk.
- Mesélj milyen érzés 4-Szeres VB-nak lenni?
- Ugyan olyan mint 3-szorosnak csak eggyel több. - nevettem fel.
- Jajj Lili tudod hogy értem. Biztos jól döntöttél? Most vagy a karriered csúcsán. - nézett rám Charl.
- Igen mert szeretnék családot és valamennyire normális életet élni Max mellett. - sóhajtottam.
- Ez érthető de azért mégis csak a normális élet messze lesz attól amit gondolsz mégis csak Maxxel élsz. - nevetett a Monacói lány.
- Végülis igen de nem baj legalább így tudok vele többet lenni. És utazni vele. - fejtettem ki.
Végül posztoltunk egy képet majd mentünk mindketten a megfelelő garázsba ugyanis kezdődik a futam.

charlesleclerc,charlottesiiene,maxverstappen1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlesleclerc,charlottesiiene,maxverstappen1.. és további 3.456123 személy kedvelte.
lilikovacs: Csak a szokásos 🌺
Megjelölve: @charlottesiiene ❤️
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva. •

A garázsba érve Max már készülődött így leültem a helyemre majd mielőtt felvette volna a sisakot hozzám fordult és egy csókot nyomott ajkaimra. Kipirulva néztem rá majd ő halkan elnevette magát és felvette a sisakot. A futamon végig Max dominált mögötte Perezzel így Hamiltonnak esélye sem volt hozzá férkőzni. 60 körrel később boldogan léptem ki a garázsból majd néztem ahogy a szerelmem megérkezik és boldogan rohan a csapathoz megölelni őket. Én a háttérbe maradtam de nem sokáig  ugyanis Christian a csapatfőnöke maga után húzott a korláthoz.
- Neked itt a helyed! - mosolygott rám kedvesen.
- Köszönöm. - néztem hálásan a férfira majd Max is oda ért hozzánk majd azonnal megölelt. Majd elment interjút adni és végül megkapta a trófeát. Majd a csapat elkezdett szedelőzködni ugyanis indulunk tovább a szezon záró futamra Abu-Dhabiba ahol eldől ki lesz a 2021-es világbajnok.

Deja vu    Where stories live. Discover now