15. Rész

788 27 0
                                    

Max szemszöge

Reggel hangos kopogásra ébredtem. Mivel még 6 óra gondoltam csak az edzőm az mivel ki más keltene fel ilyen korán? Fáradtan egy szál boxerben nyitottam ajtót. Ahol viszont nem az edzőm állt hanem Lili teljes élet nagyságban és eléggé mérgesen. Mivel láttam hogy perceken belül ki tör belőle a mondani valója így be húztam a szobába.
- Max Verstappen te isten barma! - kezdett bele.
- Mit tettem? - álltam értetlenül.
- Ohh szerintem tudod te azt jól! - nézett rám.
- Ne haragudj hogy nem kerestelek 2 hétig de rendeznem kellett magamban az érzéseimet. - védekeztem.
- Én nem erről beszélek Max! Miért szakítottatok Kellyvel? - nézett a szemembe.
- Mert nem szeretem már Lili. Csak szenvedtünk egymás mellett. És nem mellesleg én mást szeretek aki történetesen most oszt ki. - forgattam meg a szemem.
Szemeibe hirtelen megcsillant valami majd láttam hogy mosolyra húzza ajkát.
- Ne forgasd mert kiesik! Tudod mit tettél? Tudd róla a sajtó és most a rajongóid mind azt hiszik miattam ment tönkre a kapcsolatod Kellyvel! Utálnak engem! - fakadt sírva.
- Nem akartam hogy utáljanak lesz ma egy sajtó tájékoztató ahol mindent el fogok mondani. - öleltem meg a sírástól reszkető lányt.
- Nem akarom hogy utáljanak Max! - nézett fel könnyes szemeivel.
- Téged senki nem tudna utálni. - tűrtem egy tincset a füle mögé majd finoman magamhoz húztam és megcsókoltam. Elválva szemeibe néztem amik ragyogtak. Teljesen elvesztem benne. Észre se vettem hogy csörgött a telefonom.
- Max keress valaki. - Lili hangjára figyeltem fel majd a telefonomra pillantottam amin ennyi állt: EDZŐ!
- Mennem kell edzeni találkozunk ma? - néztem vissza a magyar szépségre.
- Délután leszek csak szabad meg este. - lépett közelebb.
- Este át megyek hozzád hanyas a szobád? - pusziltam meg nyakát amibe bele remegett.
- Aaa 333-s szoba. - nyögte ki ezzel bennem is megmozgatva a dolgokat.
- A legjobb szobába vagy hercegnő. - suttogtam fülébe.
- Mennem kell Max nekem is edzésre. - lépett el majd az ajtóhoz ment.
- Csak óvatosan. - és mielőtt kilépett volna még egy utolsó csókot nyomtam ajkaira.

charlesleclerc,danielricciardo,lilikovacs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlesleclerc,danielricciardo,lilikovacs.. és további 3.456789 személy kedvelte.
maxverstappen1: Gyerünk narancsok 🧡
#fan #orangefamily #hollandia #🧡🧡🧡

Lili szemszöge

Maxxel való beszélgetésem után mosollyal az arcomon tértem vissza. Tudtam jól hogy vannak még titkon érzelem a holland után de a reggeli beszélgetésünk után már 10000%-ban biztos voltam benne hogy újra szerelmes vagyok. Benivel meg kell ezt beszélnem. Félek a csalódástól de mégis vele akarok lenni. Ott akarok lenni minden győzelménél amikor világbajnok lesz és amikor szüksége lesz valaki. Max kemény dió nem mutat sok érzelmet a világ felé de aki ismeri az tudja milyen ember is valójában. Érzelmes, romantikus, és tisztelt tudó. Gyorsan át öltöztem majd szaladtam is le a terembe ahol már Beni várt.
- Késtél hugi! - nézett az órájára.
- Ne haragudj reggel dolgom volt. - ültem le.
- Csak nem Max Verstappen szobájába volt dolgod? - húzta huncut mosolyra a száját.
- Beni miért ismersz ennyire? - sóhajtottam.
- Azért hugocskam mert a testvéred vagyok másrészt fülig ér a szád. - kacsintott rám.
- Kapd be Benjámin! - nevettem fel.
- Nyomás a futópad! - nevet ő is majd neki álltunk az edzésnek.

nascar, maxverstappen1, charlottesiiene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

nascar, maxverstappen1, charlottesiiene.. és további 4.231456 személy kedvelte.
benjaminkovacs: Edzés On 💪
#gym #gymtime #nascar #fittlife
Megjelölve: @lilikovacs ❤️
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

Deja vu    Where stories live. Discover now