1. Rész

1.1K 37 0
                                    

Telefonom hangos csengésére ébredtem ami egyet jelent. Ideje felkelni. Álmosan kibotorkáltam a fürdőszobába ahol engedtem magamnak egy kád forró vizet majd bele feküdtem. Ma kell el utaznom. Félóra fürdés után kiszálltam majd elkezdtem felöltözni. Mivel Bahreinbe jó idő van így egy farmer rövid nadrág és egy csipkés body mellett döntöttem majd ehhez felvettem egy teli talpú szandált. Hajam megszárítottam majd kivasaltam. És egy kevés smink felvétele után bőröndjeimet magam után húzva indultam le a konyhába. Leérve Beni már készítette a reggelimet és a kávémat.
- Jó reggelt. - ültem le.
- Neked is hugi jól aludtál? - fordult felém Beni.
- Fogjuk rá. Picit izgulok. - vallottam be.
- Nem lesz semmi gond. Már lezártad magadban a dolgokat nem?
- Le már 4 éve!
- Akkor nincs miért izgulnod élvezd a hétvégét. - adta elém a reggelim.
Majd a reggelim elfogyasztása után Beni kivitt a reptérre ahol gyors búcsúzás után fel is ültem a repülőre. Bő 3 óra volt út így egy film nézés mellett döntöttem. Majd megérkeztünk Bahreinbe ahogy sejtettem meleg volt. Rengeteg ember volt a reptéren nem csoda hisz forma-1 hétvége van. Épp a bőröndömre vártam amikor egy lány szólított meg.
- Lili!! Szabad egy képet?
- Igen persze. - fordultam a lány felé aki velem egykorú lehetett.
- Te vagy a példa képem! - mosolygott rám majd a kép készítés után elköszönt.
Én pedig a bérelt autóm felé indultam. A hétvégére egy gyönyörű fehér  Mercedes - AMG GT béreltem. Beülve beütöttem a GPS-be a hotel címet majd elindultam. Bő félóra autó út után megérkeztem a hotel elé ahol le parkoltam majd a bőröndömmel együtt beléptem a hallba. Majd a recepcióhoz léptem.
- Üdvözöljük hotelunkban reméljük jól fogja magát érezni egy nevet kérnék.
- Üdvözlöm Lili Kovács néven van foglalásom és ha jól tudom vár rám egy boríték is.
- Ahh igen meg is van a 320-as szoba lesz öné. És a boríték pedig itt is van.
- Köszönöm. - majd a szoba kulccsal együtt elindultam a szobámba. Beléptem majd levetettem magam az ágyra és írtam egy üzenetet Beninek hogy minden oké majd a borítékot felbontottam. Benne volt a beléptető kártyám a hétvégére és hozzá egy levél.
Kedves Lili köszönjük hogy elfogadtad a meghívásunkat. A hétvégi program részletesen le van írva de bármi kérdésed van nyugodtan hívj fel minket.
Üdvözlettel : Toto Wolff
Szuper átnéztem a menetrendet majd elkezdtem ki csomagolni mivel csütörtök van még nincs semmi így a pihenés mellett döntöttem. Este rendeltem vacsorát majd el is aludtam.
Másnap reggel 9-kor ébredtem. Mivel ma már van szabad edzés így hamar fel is keltem és elkezdtem készülődni. Egy ruhára esett a választásom ami virág mintás és  spagetti pántos. Majd ehhez egy fekete magassarkút választottam hajam begöndörítettem majd a szokásos smink felvétele után a kártyával a nyakamban útnak indultam. Az autóban még posztoltam azért majd elindultam a pályára.

benjaminkovacs,charlottesiiene,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

benjaminkovacs,charlottesiiene,...és további 2 356791 személy kedvelte.
lilikovacs: Bahrein 🏎
@benjaminkovacs: Gyönyörűm ❤️
@charlottesiiene: Ez a kalap valami eszméletlen 😍
@user123: Lili te vagy a példaképem!! 🥰

A pályára az út bő 15 perc majd leparkoltam a VIP részlegen ahol úgy láttam a pilóták autói is vannak majd elindultam a bejárathoz. Hamar észrevettek az ott álló rajongok így nem mehettem el mellettük. Pár kép csinálás után elköszöntem tőlük majd a kártyámat a le olvasóhoz érintettem ahol megjelent a nevem és hogy Mercedes. Át léptem majd elindultam a Mercedes garázs felé. Rengeteg újságíró volt kinn és hallottam a fényképező gépek kattanását is. Tuti címlapon leszek. Mindezt magam után hagyva folytattam utam.

                           Max szemszöge:

Új év új remények. Remélem idén megszerzem a világbajnoki címet a nagy ellen felem elől aki Lewis Hamilton. Mióta be kerültem a F1-be csak is azon vagyok hogy világ bajnok legyek. Ebben az apám nagy részben támogat a másik pedig a szerelmem Kelly aki habár nem minden futamon de itt van velem és támogat. Reggel hamar keltem és már 8-körül kinn voltam így letudtam hamar az interjúkat és mehettem a garázsba. Nem soká kezdődik az első szabad edzés így átöltöztem és elkezdtem elemezni az időjárást majd miután ezt meguntam kiléptem a boxutcára ahol a többiek tartózkodtak majd oda léptem Daniel mellé.
- Sziasztok. Mit nézünk ennyire? - érdeklődtem ausztrál barátomtól ugyanis mindenki egy pontot nézett és szinte ki folyt a nyáluk.
- Jaaa szia Max van egy dögös csaj itt és ahh brutálisan szexi! - áradozott Daniel.
- Ki az? Ismerjük? - néztem én is abba az irányba.
- Nascar versenyző a csaj. Ott jön! - kiáltott fel Daniel.
Felnéztem én is ki lehet ez amikor megpillantottam ŐT! Aki ugyanolyan nagy szemekkel nézett rám.
- Lili! - mondtam ki hangosan majd a srácok egy furcsa fejet vágva néztek rám.
- Te ismered? - kérdezte Carlos.
- Ne bassz hogy ismered milyen jó nő már. Honnan ismered? - kivancsiskod-ott Daniel.
- Ő az exem. - válaszoltam a srácok pedig ha lehet még hülyébb fejet vágtak.
- Ő az exed? Biztos hogy kamu! - nevetett Ocon.
- De igen ő az exem Lili. Több mint 4 éve szakítottunk. - néztem a lányra aki a Mercedes Home előtt várakozott. Gyönyörűen nézett ki virág mintás ruhájára tökéletes kiemelte alakját barna haja szinte csillogott a napon. És ott bennem akkor valami feljött. Majd kinyílt a Mercedes Home és Toto lépett ki rajta aki kezet fogott a lánnyal majd beinvitálta és eltűntek a zárt ajtó mögött.

Deja vu    Where stories live. Discover now