Max már lassan 3 hónapja kérte meg a kezem. Hihetetlen mennyire szalad az idő. Ma jön át hozzám Charlotte és Iza segítenek ruhát választani. És már elkezdtük a helyszínt is lefoglalni ugyanis szeretnénk a nyári szünetben le tudni az esküvőt. Monacóba rengeteg ruha boltot meg jártunk mire megtaláltam a tökéletes mennyasszonyi ruhát. Első látásra bele szerettem. Majd miután elhoztuk megpróbáltam a legeldugottabb helyre tenni hogy Max meg ne találja és nehogy meg lássa az esküvő előtt. Izgatottan vártam az esküvő napját. Szinte az egész F1 mezőny jelen lesz az esküvőn. Sajnos Beni nem tudd itt lenni mert Fanniéknak megindult a szülés így otthon kellett maradniuk Magyarországon. De nem sokáig búsultam hisz Charlotte és Iza rontottak be az ajtón.
- Lilikém ma van a nagynap! - kiáltotta Iza.
- Ideje készülődni. - nézett rám Charlotte.
Így hát elkezdtünk készülődni. A ruhám már fel vettem mikor a fodrász megérkezett és megcsinálta a hajam. Majd még Iza megcsinálta a sminkem. Az órára pillantottam. 13:30 úr isten fél óra és kezdődik.
- Izgulok lányok. - néztem rájuk.
- Drágám nincs miért. Gyönyörű vagy és Max pedig igen szerencsés veled. - fogta meg a kezem Charlotte.
- Igaza van Lili. Ne izgulj ez a te napod élvezd ki. - öleltek meg majd végül eljött az idő és kezdetét vette a szertartás. A terembe Christian kísért be majd adott át Maxnek.
- Gyönyörű vagy szerelmem! - nézett rám könnyes szemekkel Max.
- Te sem festesz rosszul. - néztem én is rá könnyes szemekkel.
- Nos kedves össze gyűltek azért gyűltünk itt ma össze hogy két szerelmes fiatal egybe kösse életet isten színe előtt. - kezdett bele a pap.
- Max elfogadod hites feleségedül azt itt jelen lévő Lili Kovácsot?- kérdezte a pap Max felé fordulva.
- Igen! - nézett rám Max.
- Lili elfogadod hites férjedül az itt jelen lévő Max Verstappent? - kérdezte a pap.
- Igen! - néztem bele Max kék szemeibe.
- A rám ruházott hatalomnál fogva férj és feleségnek nyilvánítalak titeket. Csókold meg a mennyasszonyt.
Majd Max magához húzva csókolt meg. Én a könnyeimtől alig látva csókoltam őt vissza. Majd indultunk el a kibérelt teremhez ahol a bulit tartottuk. Szinte egész éjjel táncoltunk Maxxel. Minden annyira tökéletes volt! Mérhetetlen boldog vagyok Max mellett aki most már a férjem!maxverstappen1, charlottesiiene, izahernandez, és további 10.356799 személy kedvelte.
lilikovacs: Hivatalosan is Mrs. Verstappen! ❤️
Köszönöm hogy mind velünk ünnepeltettek! 😍
Megjelölve: @maxverstappen1 🦋❤️
@charlottesiine: Sok boldogságot drágám! 😍
@izahernandez: Sok boldogságot! ❤️
@danielricciardo: Gratulálok srácok! 🥺
@landonorris: Gratulálok! ❤️ Kedvenc párosom!
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...