31. Rész

637 31 1
                                    

Azt hiszem nem mondok sokat ha azt mondom szar egy szezon kezdésünk van. Bahreinben mindkét autónk megadta magát és ezzel 0-0-tunk. Borzasztó volt ez a futam. De ez még semmi nem volt ahhoz képest ami történt. Saud-Arábiában szerencsék volt Max első lett. Aztán jött Ausztrália ahol újra nullázott. Ez a két futam egy nagy csalódás volt az istállónak de legfőbbképp Maxnek ugyanis így esély nyílt a monacói Charles Leclecrnek a VB címre nekik az idei Ferrari elég erős lett. Maxxel rengeteg éjszakát beszéltünk át mit lehetne hogyan javítani és úgy tűnik valamennyire kezd beválni a taktika. A következő 3 verseny hétvégén újból a dobogó felső fokán álltunk. Majd jött Monaco. Sajnos itt aki nem Pole-ból indul az már nem nyer vagy legalábbis kevés esélye van rá. Max 3 helyen végzett ami nem baj hisz a tabellán ő áll jelenleg pont előnyben. Majd a többi futamon is úgymond jó helyeket értünk el. Próbáltuk a kocsiból a legtöbbet kihozni és Maxből is. Checo remek társ ebben ugyanis segíti Maxet a 2 VB cím megszerzésében. Most fogunk érkezni Magyarországra. Már nagyon várjuk hisz nekem ez az otthonom Max pedig alapból szereti ezt a pályát. A hétvége hamar elrepült Max pedig szokásosan hozta a kötelezőt. Első hely. Egy hatalmas ünnepléssel zártuk a versenyt és egyben készültünk a nyári szünetre ami egy teljes hónap lesz. Este olyan éjfél után indultunk vissza a hotelba én vezettem hisz Max ivott. Épp fordultam az egyik lámpánál mikor az anyós ülés felől hatalmas fény áradat és csak a csattanást lehetett hallani majd elsötétült minden.

Beni szemszöge

Lili és Max hamarabb elment a buliból mint mi. Érthető ünnepelni akarnak. Épp haza fele tartottam mikor megcsörrent a telefonom.
- Igen tessék?
- Jó estét ön Kovács Lili hozzátartózója?
- Igen de mi történt? Történt valami a húgommal?
- Közúti baleset érte a húgát és a párját. Ide tudna jönni a Hungária körúthoz?
- Igen máris ott vagyok!!
Életemben nem vezettem még ilyen gyorsan. Szerintem vagy 5 szabályt megszegtem úgy hajtottam. Majd megláttam a mentő autó és rendőr autó fényeit majd egy törött tetejére borult Hondát. Azonnal kiszálltam majd az autó felé futottam.
- Uram nem mehet oda! - lépett elém az egyik rendőr.
- A húgom van a kocsiban engedjen oda! - próbáltam magam áthámozni de nem ment. Majd láttam ahogy a mentősök épp két hordágyat tolnak a kocsi felé.
Az egyiken Lili feküdt a másikon Max mindketten eszméletlenül. Könnyeim eleredtek és oda szaladtam.
- Kérem ő a testvérem! És a barátom! - fogtam meg Lili apró véres kezét.
- A hölgynek van pulzusa lélegzik de a barátjának nagyon gyenge a pulzusa kórházba kell vinnünk őket. Velünk jön? - nézett rám az egyik mentős.
- A saját autómmal megyek. Lépkedtem az autómhoz majd beülve követtem a mentőket. 10 perc alatt beértünk én pedig szinte kipattantam a kocsiból. Lili és Maxet is a műtőbe tolták. Nekem pedig a feladatom volt felhívni Max szüleit.
- Szia Jos! Beni vagyok Lili bátyja.
- Szia Beni miben segíthetek az éjszaka közepén?
- Ide kell repülnőtök baleset érte Maxet és Lilit.
- Úr isten mi történt jól van a fiam?
- Jelenleg műtik őket ettől többet nem tudok.
- Az első géppel repülünk szólj ha tudsz valamit!!
- Rendben! Szia!
- Szia! - majd miután leraktam a telefont felhívtam anyáékat is hogy minnél hamarabb jöjjenek mert baj van. Nem is tudom hány óra telt el mire ki jött egy orvos.
- Ön Kovács Lili hozzátartózója?
- Igen én vagyok a bátyja vagyok.
- A húga jól van stabilizáltuk az állapotát. Kar törést szenvedett és kisebb agyrázkodást kapott. De fel fog épülni.
- És a párja? Max Verstappen? Doktor úr vele mi van?
- Nos nála léptek fel komplikációk így mesterséges kómába kellett raknunk.
- Bemehetek hozzájuk?
- Igen a 3-mas kórterem az övéké.
Belépve csak a gépek csipogása hallatszott. Leültem Max és Lili közé majd mindkettejük kezet megfogtam. És mélyén bíztam abban hogy mindketten fel fognak épülni. Bár így lett volna.

Friss híreink:
01:30

Max Verstappen és kedvese Kovács Lili autóbalesetet szenvedtek. Jelenleg semmilyen információt nem tudunk állapotukról csak annyit tudunk hogy nem ők voltak a hibásak. Kövesennek minket friss híreinkért.

Deja vu    Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang