Max szemszöge
Este érkeztem meg a szórakozóhelyre ahol a srácok már itt vannak. Kelly most nem jött velem erre a hétvégére bár most jobb is mert Lili miatt biztos féltékenységi rohamot kapott volna. Egy laza ing és egy farmer nadrág volt rajtam. És mivel az éjszaka kicsit le hűll az idő hoztam egy kabátot is. Beléptem a buliba ahol már hangosan szólt a zene és sok ember már táncolt. Megpillantottam a mi kis csapatunkat majd leültem hozzájuk Daniel mellé.
- Sziasztok bocs hogy késtem Kellyvel beszéltem.
- Szia Max nem baj mit iszol? - nézett rám Checo.
- Szerintem kezdésnek whiskey aztán majd így tovább. - mosolyogtam majd meg is jött a piám. Amit le is húztam.
- Max nézd csak ki van itt. - mutatott Daniel a bár pulthoz. Ahol Lili ült egy elég rövid ruhába ami beindította a fantáziám miközben ő egy italt fogyasztott Charles barátnőjének társaságában.
- Lili mit keress itt? - néztem fel vont szemöldökkel.
- Én hívtam meg ne haragudj. - nézett rám bűn bánoan Daniel.
- Nem baj csak meglepődtem. - majd folytattuk az ivást. Később olyan 2 óra múlva már kicsit becsicsentve ültem a fiúk közt. Majd láttam hogy Lili feláll és táncolni megy Charlotteval. Viszont amikor elkezdte ringatni a csípőjét nem egy férfi szeme akadt meg rajta. Bennem pedig égtelen harag és féltékenység lett úrrá. Kezem ökölbe szorítottam.
- Max haver nyugi! - nyugtatott Daniel.
- Hogy nyugodjak meg mikor annyi férfi nézi hogy szinte már levetkőztették a szemükkel. - vágtam a szavakat Danielhez.
- Akkor menj oda és védd meg. - szólt közbe Charles.
- Mi dehogy Kelly megöl! - nevettem.
- Amiről nem tudd az nem fáj neki másrészt látszik rajtad hogy oda vagy ezért a lányért. - mosolygott önelégülten Charles.
- Bazd meg Leclerc hogy ismersz. - majd felálltam és a lány felé indultam.Lili szemszöge
A buliba nagyon jól éreztem magam. Össze ismerkedtem Charlotte Sinével aki Charles Leclerc barátnője és piszok jól telt a hangulat koktéloztunk, sztorizgattunk majd táncolni mentünk. Épp megfordultam volna mikor két kéz fonódott a derekam köré. Majd Charlotte el is tűnt. Na Baszki tuti valami bepiált pali akar táncolni. Majd mikor neki dőltem az illetőnek megcsapott az a jellegzetes illat. Majd csak ennyit tudtam kinyögni.
- Max! - szinte suttogtam a szavakat de a hangos zene ellenére is meghallotta az illető majd a fülemhez hajolt.
- Lili! Gyönyörű vagy ma este! Bár ez a ruha nagyon rövid teljesen beindító ahogy táncolsz egy ilyen szép lányt hamar befűznek a férfiak. - suttogta fülembe amitől kirázott a hideg amit ő is észre vett ugyanis bele csókolt a nyakamba.
- Ne félts engem tudok magamra vigyázni nem vagyok már kislány apuci. - fordultam meg vele szembe majd nyomtam neki a csipőmet aminek hatására felnyögött.
- De az vagy még hozzá elég rossz kislány ha így folytatod holnap nem bírsz lábra állni garantálom. - harapott bele nyakamba.
- Maxi neked csak a szád nagy mindig is csak az volt nagy. - suttogtam a szavakat a szájára.
- Valóban? Akkor megmutatom mi is nagy még. - suttogta ő is a számra majd megéreztem dudorodó férfiasságát.
- Valaki csak nem felizgult mi lenne ha csak így itt hagynálak lógva? - kezeimmel hajába túrtam amit ő egy morgással díjazott.
- Nem mered megtenni velem Lili! - szorított magához jobban.
- Azt te csak hiszed apuci! - majd mikor kiléptem szorításból azonnal vissza húzott magához.
- Mond mégegyszer! - szólt rám és kék szemei már szinte sötéten csillogtak a vágytól.
- Apuci! - néztem rá majd abban pillanatban csapott le ajkaimra. Éhesen és mohón falta ajkam majd nyelve utat tört amit én egy halk sóhajjal díjaztam. Majd mikor elvált tőlem a homlokát az enyémnek döntötte.
- Akarlak Lili! Itt és most azonnal! - súgta nyakamba.
- Menjünk vissza a hotelba. - válaszoltam majd azon nyomban húzni kezdett ki. Fogtunk egy taxit majd vissza mentünk a hotelba. A liftbe beszállva újra egymásnak estünk majd felvett az ölébe és úgy nyomott a hideg falnak aminek hatására meghúztam a haját ő pedig bele markolt a fenekembe.
- Hova menjünk? Hozzám vagy hozzàd? - lihegte a számra miközben egy pillanatra sem vált el.
- Menjünk hozzám a 3-dik emeleten. - nyögtem szájába majd egy csengéssel jelezte a lift hogy a jó szinten vagyunk Max le se tett az öléből hanem egyenes a szobába vitt ahol nehezen de kinyitotta az ajtót majd azt bezárta és újra neki nyomott a falnak.
Ajkaival nyakam minden szegletét végig csókolta. Belőlem ezzel sóhajokat kiváltva. Majd le tett az ágyra ahol fölém tornyosulva folytatta édes kínzásom. Majd hirtelen át fordultam és én voltam felül. Ruhát levettem róla majd a boxert is ahol elém tárult méretes férfiassàga. Majd a nyakától kezdve végig csókoltam majd a hasa aljánál megállva pillantottam fel rá. Szemeiben égett a vágy. Majd mikor leértem és elkezdtem munkámat teljesen elvesztettük mindketten az agyunkat. Sóhajai teljesen megbabonáztak és mindennél jobban akartam. Majd hirtelen felhúzott magához.
- Még mindig annyira jó vagy! - nézett szemeibe majd csókolt meg. Teljesen megszabadított a ruhámtól majd ugyanúgy végig csókolta minden egyes porcikámat majd mikor leért nőiességemhez teljesen elvesztettem a fejem. Majd megéreztem nyelvét és belőlem és jó eső sóhaj szökött fel. Max felnézett rám majd miután befejezte vissza fel jött hozzám és a lábaim közé helyezkedett.
- Hosszú volt az a 4 év nélküled Lili. - sóhajtotta.
- Nélküled is Max. - nyögtem fel amikor megéreztem magamban.
- Nagyon szűk vagy. - nézett le rám.
- 4 éve nem voltam senkivel. - csókoltam meg.
- Akkor ezen változtatunk. - csókolt vissza mohón majd egy őrült tempót kezdett el diktálni a gyomromban levő összes pillangó újra életre kelt és minden felett át vette az irányítást. Max csókokkal lepte le folyamatosan a nyakam majd a nevet kiabálva élveztem el ahogy ő is. Majd magára húzott és a takarót ránk tette.
- Még mindig tökéletes vagy Lili! - csókolt homlokon.
- Te is Max túl tökéletes. - majd a mellkasán elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...