Mielőtt olvasnád kapcsold be hozzá:
Coolio - Gangsta ' s ParadiseHamar eltelt ez a pár nap. Már úton vagyunk Imolába ahol végre nekünk is megkezdődik a szezon. Maxet messziről el akarom kerülni találkozni sem akarok vele. Beni szokásosan az edzés tervet készíti csapat főnököm Ottó pedig a szokásos meetinget készíti össze. Az út hamar eltelt és már le is szálltunk Imolában. Szokásosan jó idő van a mai outfitem egy ruhára esett ami hosszú fazonú de kivágott hátú lenge ruha. Hajam kontyba volt fejemen pedig egy napszemüveg foglalt helyett. A szerelők busszal míg mi kocsival megyünk a hotelba. Mikor kiértünk a reptér elé megpillantottam egy gyönyörű Bugattit.
- Ottó milyen autót kapok a hétvégére? - pillantottam a főnökömre.
- Úgy tudom szereted a Bugattit. - mosolygott sejtelmesen majd egy kulcsot adott a kezembe.
- Úr isten köszönöm köszönöm! - hálálkodtam.
- Óvatosan vele. - majd beszállt az ő autójukba.
- Na hugi menjünk mi is. - lépett mellém Beni.
Gyorsan bepakoltunk hát még jó hogy nem nagy bőröndünk van hisz alig van hely benne. De megoldottuk és már úton is voltunk a hotel felé.
- Ez az autó Azta kell nekem is. - ámuldoztam.
- Szép szép de a Mustangot nem adnám semmiért. - nézett fel Beni a telefonjából.
30 perccel később már a hotel halljában vettük át kulcsainkat majd foglaltuk el szobáinkat. Mivel még délután volt így ki mentünk a pályára. Ki érve láttam hogy rajtunk kívül sokan vannak kinn. Leparkoltam majd a beléptető kártyáinkat elővettűk majd a nyakunkba akasztottuk. Belépés után azonnal a mi kihelyezett boxunk felé vettük az irányt. Megpillantottam Ericet aki a csapat társam hogy a mérnőkével beszélget nekem háttal. Így oda adtam a telefonom Beninek majd neki futásból Eric hátára ugrottam. Szerencsére jó reflexei vannak így megtartott majd nevetve szólalt meg.
- Lilikém örülök hogy látlak. - nevetett.
- Úgy hiányoztál Eric. - szálltam le róla majd megöleltem.
- Hogy telt a szünet? - karolt át majd sétáltunk tovább együtt.
- Jól csak már vártam mikor kezdjük újból. - mosolyogtam. Majd el haladtunk a F1 pilóták előtt. Szememmel hamar megtaláltam a hollandot ahogy ő is engem de gyorsan levetem a szemem róla. Majd megálltunk a boxunk előtt.
- Na menjünk bébi mert megöl minket Ottó ha nem talál meg bennünket. - engedett el Eric majd az ajtót kinyitotta előttem és előre engedett. Nos igen Eric hiába a csapat társam nem tudok rá ellenségként nézni. Örülök annak ha ő nyer ő is örül annak ha én. Közösen támogassuk egymást és a csapatot. Sosem volt több köztünk soha mint barátság és soha nem is lesz. Neki van egy gyönyörű felesége és kislánya akik Angliában várják haza. Így sosem fordult meg a fejembe hogy több legyen. Belépve a boxba Ottó elmondta mi lesz a hétvége programja majd utunkra engedett minket.Másnap
Ma lesz az első szabad edzés már reggel korán Benivel le nyomtunk egy nyak edzést majd neki álltam készülődni. Ma csak mi edzünk a F1-ek majd pénteken. Felöltözve posztoltam képet majd indultam az autóm felé.
benikovacs,charlottesiiene és további 4.325687 személy kedvelte.
lilikovacs: 1.Szabadedzés On 🏎
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •
STAI LEGGENDO
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...