Elég hamar eltelt ez a 11 hét. Nagyon nehéz volt nem elmondani Maxnek. Bár így hogy elkezdődtek a futamok keveset volt itthon. Ma érkezik haza Spanyolországból és immáron már ezzel a hírrel fogom várni itthon. Vettem egy cuki kis dobozt abba tettem bele a tesztet hozzá pedig az ultrahang képeket. Meg egy apró bodyt amin az áll: Leszel az apukám? Izgatottan vártam mikor ér haza Max. Késő délután hallottam ahogy kattan a zár az ajtóba majd belépett Max.
- Szia kicsim megjöttem. - lépett be a nappaliba.
- Szia Max már vártalak. - álltam fel majd csókoltam meg.
- Hát ez mi? - bökött fejével a doboz felé.
- Nézd meg a tiéd. - mosolyogtam. Majd kíváncsian a kezébe vette és kinyitotta. Először kicsit értetlen fejet vágott majd beugrott neki és könnyek lepték el a szemét.
- Apa leszek? - nézett rám könnyes szemmel.
- Igen. - néztem én is immár könnyes szemmel.
- ÚR ISTEN!! - kiáltotta. - APA LESZEK! - emelt fel örömében.
- Ne haragudj hogy nem mondtam el hamarabb de biztos akartam lenni hogy ő itt marad. - mutattam a hasamra. Max azonnal letérdelt majd a hasamhoz hajolt.
- Annyira örülök neked kicsim. Alig várom a karomba tartsalak! És remélem lány leszel mert akkor olyan szép leszel mint édesanyád bár az se baj ha fiú mert akkor meg megtanítalak gokartozni. - beszélt a hasamnak. Nekem pedig fülig ért a szám.
- Azért ebbe nekem is lesz beleszólásom nem elég hogy érted izgulok minden héten majd a fiamért is aggódjak? - sóhajtottam nevetve.
- Vinnie kell tovább a Verstappen nevet. - állt fel Max majd megcsókolt.danielricciardo, charlesleclerc, lilikovacs... és további 10.00000 személy kedvelte.
maxverstappen1: Örömmel jelentjük a hírt nektek! Szülők leszünk! 😍😍
Megjelölve: @lilikovacs
@danielricciardo: Gratulálok haver remélem a keresztapa én leszek! 😍
@charlesleclerc: Gratulálok! ❤️
@charlottesiiene: Gratulálok! 🥺😍Sky Sport
Nap világot látott a hír mi szerint Max Verstappen 4-szeres VB és felesége Lili az első közös gyermeküket várják. Gratulálunk nekik és jó egészséget kívánunk!
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...