Max szemszöge
Ma csak a Nascarnak volt edzése így miután letudtam az interjúkat Daniellel az oldalamon indultam el a boxutcába. Elértünk a Redbull garázs elé ahol megpillantottam Lilit. Ő nem látott. Talpig beöltözve volt már ült be az autóba. Megálltunk majd onnan néztem ahogy kiindulnak a boxutcából az autók.
Épp hogy leültünk mikor meghallottam Kelly hangját.
- Maxii minek vagy itt? Neked holnap lesz edzés! - állt elém a lány.
- Kelly attól hogy ma nem szerepelünk attól még itt lehetünk és megnézhessük hogy mások hogy vezetnek. - állítottam el az útból.
- Maxi gyere már vissza a hotelba. - hisztizett.
- Majd megyek menj ha annyira akarsz de ne itt hisztizzél. - beszéltem hangosan.
- Majd akkor találkozunk. - feldúltan távozott és végre újból minden figyelmem a magyar lányra fordíthattam.
- Max minek vagy még Kellyvel ha mást akarsz? - nézett rám Daniel.
- Nem tudom Daniel és azt se tudom mit akarok. Lili most jelenleg egy fellángolás egy emlék. De Kelly 2 éve van az életembe. - sóhajtottam.
- Lilit régebb óta ismered a másik elküldted minden szó nélkül Kellyt csak azért hogy megnézd hogy versenyzik. - mosolygott.
- Lehet hogy nem úgy mennek már a dolgok ahogy régen de nem tudom elengedni Kellyt.
- Akkor enged el Lilit. Mert így hogy két vasat tartasz a tűzbe attól tartok meg fogod magad égetni. - karolt át Daniel biztatóan.
- Én magam is tudom Daniel de most egyiket se tudom elengedni. - zártam le a témát majd tovább néztem Lilit. Bő 1 óra múlva vége lett majd vissza is tértek a boxba a pilóták. Kiindultam hogy beszéljek Lilivel de Daniel vissza húzott.
- Ne most zavard! Tudd meg a szoba számát és a hotelba beszélj vele. Túl sok a kamera. - figyelmeztet.
- Igazad van menjünk. - indultunk vissza a hotelba.Lili szemszöge
Hatalmasat mentünk az első szabad edzésen. Szokásosan P1 ez nem is volt kérdés. Kiszállva az autóból egyből interjúra kellett menni.
• Lili mit gondolsz az autóról?
- Jó az idei autónk gyorsak vagyunk és reméljük kitart a gyorsaság a szezon végéig.
• Lesz esélyed a 4-dik VB címre?
- Úgy gondolom igen mindent meg fogok tenni érte. És a csapat is nagyszerű munkát végez.
• Ericcel milyen a kapcsolatod?
- Eric nem csak a csapat társam hanem a legjobb barátom is egyben mindenben támogassuk egymást és ez alól a VB cím sem kivétel. Ha kell neki segítek ha kell ő segít nekem.
• Köszönjük Lili sok sikert!
Fáradtan estem be a konténerembe. Majd Beni lépett be utánam.
- Szuper volt hugi remélem az időmérőn is ilyen leszel. Egyébként itt volt Max.- ült le mellém.
- Micsoda? Hol? - ültem fel.
- Nyugi már elment. A szabad edzést végig nézte. Még a barátnőjét is elzavarta hogy téged nézzen. - nevetett Beni.
- Uhm biztos nem miattam. De amúgy is minek nézne engem nézze a tökéletes modell barátnőjét.- dőltem hátra.
- Csak nem féltékeny valaki? - mosolygott sejtelmesen.
- Benjamin fogd már be! Nem vagyok féltékeny. Inkább menjünk vissza a hotelba. - pakoltam össze majd vissza mentünk a hotelba. Gyorsan lefürődtem majd felvettem egy hosszú bő pólót alá pedig a fehérneműt majd épp hogy lefeküdtem volna kopogtak.
- Ki a faszom már az. - mérgelődtem magamban. Majd amikor kinyitottam az ajtót Max állt az ajtómba.
- Öhm szia Max mit szeretnél? - dőltem az ajtó félfának.
- Szia Lili tudunk beszélni? - nézett rám azokkal a gyönyörű kék szemekkel.
- Gyere be. - álltam arrébb majd belépett illata azonnal megcsapta az orrom.
- Nos hallgatlak. - léptem elé.
- Én csak meg akartam beszélni a múltkor történeteket. - zavarban van.
- Nem történt semmi Max. Nem mondom el Kellynek ha ezen aggódsz. - léptem el mellőle de ő meg fogta a karom.
- Lili kérlek nem erről van szó! Én nem akarom elfelejteni az az este annyira tökéletes volt. - sóhajtott majd magához húzott.
- Max kérlek ne nehezítsd meg. - néztem kék íriszeibe. Kezet felvezette arcomra majd lágyan megsimogatta. Teljesen bele simultam tenyerébe.
- Lili meg akarlak csókolni. - emelte fel állam gyengén.
- Tedd meg Max. - néztem vágyakozva szemeibe.
Majd lágyan de annál szenvedélyesen csókolt meg.maxverstappen1,lilikovacs,charlottesiiene, ...és további 2.345123 személy kedvelte.
benikovacs: P1 🏆
Megjelölve: @lilikovacs
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...