A monacói lány a saját házukhoz hozott majd mikor megállt rám nézett.
- Annyira sajnálom Lili! - majd magához ölelt.
Könnyeimtől szinte alig láttam valamit hangom remegett és szinte alig volt erőm.
- Maradhatnák itt? Csak ma holnap az első géppel repülnék is haza. - néztem Charlottera.
- Lili hogyne maradhatnál! Ez nem is volt kérdés! Gyere menjünk be. - szálltunk ki az autóból majd be mentünk a nagy házba.
- Gyere megmutatom a szobád és a fürdőt is. - invitált az emeletre. Ahol rögtön egy kis vendég szobába vezetett egy nagy francia ágy volt a közepén egy kis szekrénnyel és tükörrel társítva. A szobából pedig nyílt az ajtó a fürdőbe. Hálásan néztem a monacói lányra.
- Köszönöm Charlotte! - néztem rá.
- Ugyan Lili a legjobb barátnőm vagy bármikor megtenném ezt érted. Menj fürődj le és pihenj le elmegyek addig a cuccaidért és jövünk Charlessal rendben?
- Rendben! Köszönöm mégegyszer Charl! - majd kiment én pedig beültem egy jó meleg forró vízbe hagytam hogy könnyeim újra elöntsék arcomat.Max szemszöge
Lili távozása után szét vertem a bulit. Minden ami a kezembe került eltörtem és földhöz vágtam. A srácok sem tudtak megnyugtatni. Majd kocsi hangját hallottam majd egy Ferrari érkezett azonnal kirohantam az ajtón. De a kocsiból csak Charlotte szállt ki.
- Lili? - néztem reménykedve.
- Még kérded Max? Jo helyen van ugyanis te seggfej módjára újra össze törted! - vágta hozzám a szavakat durván de igaza volt.
- Megyek össze szedem a ruháit! - majd elsuhant mellettem Charlotte és a házba vette az irányt.
Teljesen össze rogyva zokogtam a házam előtt. Újra elvesztettem azt a lányt akit teljes szívemből szeretek. Daniel húzott fel és vitt be a házba.
- Max gyere be! - húzott maga után az ausztrál.
- Daniel elvesztettem és most újra elment ki tudja mikor látom újra! A múltkori alkalommal is 4 év telt el én nem akarom ezt! - sírtam.
- Max te basztad el! Hozd helyre! De most hagy neki egy kis időt. - karolt át majd megpillantottam Charlottet ahogy Lili bőröndjét húzza.
- Charles menjünk. - szólt oda Charlesnak majd távoztak.
- Felmegyek a szobámba. - majd meg se várva a többieket felmentem és bezárkóztam egy üveg vodkával a kezembe. Majd inni kezdtem nem is tudom mikor ittam meg csak arra emlékszem hogy Lili képet nézegetve sírva elaludtam az üveg szilánkokkal a földön egybe.Lili szemszöge
1 óra múlva hallottam hogy Charlotték megjöttek. Én már az ágyba feküdtem és Maxxel való közös képeinket nézegettem. Majd kopogást hallottam.
- Charl vagyok bejöhetek?
- Gyere.
Majd belépve a bőröndöm volt a kezébe.
- Elhoztam a cuccod nem mindent de a ruháid itt vannak. - tette le.
- Köszönöm hálás vagyok neked és Charlesnak is hogy itt lehetek.
- Ugyan ne köszönd! Akkor hogyan tovább? - ült le mellém.
- Megvettem a repjegyet haza megyek egy kis időre van szükségem és Benire van most nagyon szükségem. - sírtam el magam újra.
- Max is ki van. Sírt. - Charlotte szavai megleptek.
- Nem érdekel. Újra megbántott és még neki állt feljebb.
- Azért próbáld meg hallgatni majd. Most pedig hagylak pihenni. Jó éjt Lili.
- Jóéjt Charlotte. - majd hajnal körül elaludtam. Másnap 8/körül ébredtem egy gyors fürdés után össze szedtem magam majd a bőröndőmet magam után húzva lementem. A konyhába már Charlotte készítette a reggelit Charles pedig a kanapén ült. Érkezésemre felkapták a fejüket.
- Jó reggelt. - néztek rám mosolyogva.
- Nektek is. Még egyszer szeretném meghálálni amit tettetek értem és köszönöm hogy itt lehettem és hogy a barátaimnak mondhatlak titeket. - fejeztem be a monológom. Charlotte szemeibe könny szökött majd megölelt.
- Én köszönöm hogy ilyen legjobb barátnőt kaptam!
Majd Charles is felállt és hozzám lépett.
- Max igazán seggfej hogy ilyen csodálatos szeretetre méltó lányt bántott! Köszönöm hogy ilyen jó barát vagy és ne háláld meg azt hogy itt lehettél hisz ez termesztés! - majd ő is megölelt.
- Akkor én megyek nem soká indul a gépem.
- Gyere kiviszünk. - nyitotta az ajtót Charles. Majd kimentünk a reptérre ahol elbúcsúztunk és én pedig felültem a gépre. A gépen posztoltam egy képet majd kikapcsoltam a telefont.maxverstappen1,charlottesiiene,charlecleclerc.. és további 2.456781 személy kedvelte.
lilikovacs: Egyszer az égig emel máskor a mélybe húzz. ❄️✈️
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...