36. Rész

591 35 2
                                    

Ma indulok a Maldív-szigetekre már alig várom egy teljes hetet fogok eltölteni ott. Korán reggel indultam bár tudtam így is valamikor délután fogok megérkezni. Szinte minden barátom tudta hogy ott fogok lenni így senki nem zavart.

danielricciardo,pierregasly,charlottesiiene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

danielricciardo,pierregasly,charlottesiiene.. és további 7.561779 személy kedvelte.
lilikovacs: Megérkeztem 🐬

• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

Max szemszöge

A srácokkal tartottunk egy kisebb össze jövetelt ahol mindenki a párjával volt kivéve ugye aki szingli. Én Kellyvel az oldalamon ültem. És épp Danielell beszélgettem mikor Charlotte felszólalt.
- Srácok! Lili megérkezett a nyaralásra! - mosolygott majd a többiek is egyetértően.
- Nem értem mit vagytok úgy oda tőle. - sóhajtott Kelly.
- Inkább csak fogd be a szád! Örülj annak hogy Max nem emlékszik arra milyen is vagy te. - vágta oda Iza.
- Iza kérlek ne sértegesd Kellyt. - néztem szúrósan Carlosra.
- Igaza van Max. - nézett rám Daniel is.
- Ugyan már mibe van? - álltam fel idegesen. - Ő csak egy lány akiért úgy oda vagytok pedig nem nagy szám. Lehet nem is szeretem csak jó volt az ágyba.- néztem feléjük majd ekkor Daniel felállt és egy irtózatosan nagyot behúzott nekem amitől hirtelen megszédültem.
- Maxi jól vagy? Úr isten!! - sikitott Kelly.
- Lili nem egy játékszer Max! Nem beszélhetsz így róla! - kiabált velem Daniel.
A fejembe ezernyi emlék ugrott be egy lányról. Akivel már voltam együtt régen de megcsaltam aztán újra találkoztam 2020-ban és együtt is éltünk. Kelly aki csak kihasznált. És a baleset emlékszem rá amikor mentünk haza és belénk jöttek. A kórházi lány!
- Lili!!! - kiáltottam fel!
Mindenki nagy szemekkel nézett rám.
- Daniel mit csináltál? - akadt ki Iza.
- Mindenre emlékszem srácok! Hol van Lili? És te mit keressel itt? - mutattam Kellyre.
- Én én csak szeretlek Max! - nézett rám.
- Tűnj el azonnal! - majd sírva kiment.
- Max te emlékszel Lilire? - csodálkozott Charles.
- Mindenre!!! Hol van ő? - néztem körbe.
- Sajnos ő most nincs itt. Tudod megviselte ami történt. Éjszakát volt nálad a kórházba benn. És próbálkozott mindennel hogy emlékezz rá! Kiköltözött a közös házatokból miután megtudtuk hogy el akarod venni Kellyt. Mi pedig szülinapjára egy nyaralást adtunk neki. - sorolta el Charlotte én pedig szomorúan ültem le.
- Ne haragudj haver. - nézett rám Daniel.
- Neked köszönhetem hogy vissza jött az emlékezetem. - mosolyogtam.
- A Maldív-szigeteken van. - tolta elém a telefont Carlos.

charlottesiiene,charlecleclerc,danielricciardo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlottesiiene,charlecleclerc,danielricciardo... és további 4.561729 személy kedvelte.
lilikovacs: Maldív-szigetek😍 Köszönöm! ❤️
Megjelölve: @charlottesiiene @izahernandez ❤️

• Megjegyzések, hozzászólások letiltva. •

- El kell mennem srácok beszélnem kell vele! - álltam fel.
- Sok sikert Max! - kiáltottak utánam.

Össze dobáltam a ruhákat majd a legelső géppel indultam is a Maldív-szigetekre. Vissza kell szereznem a barátnőmet!

Deja vu    Where stories live. Discover now