3. Rész

990 33 0
                                    

Max szemszöge

Reggel a telefonom hangos csörgésére keltem. Majd kinyomva át fordultam a hátamra mosollyal az arcomon. Mióta beszéltem Lilivel levakarhatatlan a mosoly az arcomról. Lefürődtem majd magamra kaptam egy Redbullos pólót majd egy farmert. Majd kiindultam reggelizni. Út közben össze futottam az edzőmmel. Majd együtt ültünk le reggelizni. Egész idő alatt csak az ajtót bámultam hogy mikor lép be rajta Lili. Ezt az edzőm is észre vette.
- Max!! Haho? Itt vagy?
- Mi? Jah igen bocs elbambultam.
- Azt látom csak nem Lilit várod?
- Dehogyis csak Checot várom.
- Nem hiszem mivel ő a hátad mögött ül. - mutatott a mögöttünk levő asztalhoz.
- Jó mindegy.
- Max nincs baj azzal ha Lilit várod. Én nagyon kedvelem ezt a lányt. Jobban mint Kellyt.
- Lili ilyen korán sose kel fel szóval szerintem nem jön.
- Valószínű de a pályán biztos találkoztok.
Majd reggeli után ki indultunk a pályára. Kicsit kedvetlen voltam. Így szomorúan léptem be a Paddockba is. Majd a második szabad edzés előtt egy jó órával már kinn beszélgettem Daniellel.
- Max sose meséltél nekem Liliről. - nézett rám Daniel.
- Mert miután szakítottunk képtelen voltam róla beszélni bárkinek. Lili egy különleges lány. Okos, akaratos, makacs és hirtelen haragú. A külvilágnak azt mutatja hogy ő egy kemény szikla de valójában egy törékeny gyémánt. 3 évet voltunk együtt ő segített nekem mikor bekerültem a F1-be és mindenben támogatott. - néztem magam elé szomorúan.
- És miért szakítottak? - Daniel kérdése nem lepett meg hisz egy ilyen álom kapcsolat nem szokott egy hamar tönkremenni.
- Mert egy idióta fasz voltam. Akkor 18-évesen rendeztek egy eseményt Monacóban amire mindketten meghívást kaptunk. Viszont én akkor kerültem fel a F1-be és minden létező lány megtalált. Míg nem az egyikkel le feküdtem ott az eseményen. Majd ránk nyitott Lili és ott hagyott. Majd mire én haza értem már nem volt otthon és már nem tudtam elérni sem. - sóhajtottam majd az emlékek hatására egy könnycsepp gördült le arcomról.
- Jajj Max. Kár volt érte mert tényleg gyönyörű nő és az elmondottak alapján tényleg szeretett ez a lány.
- Igen és én is nagyon szerettem. Most viszont hogy újra itt van valami nem oké velem.
- Csak nem még szereted?
- Nem is tudom Daniel ez így nehéz. Ott van nekem Kelly már 2 éve de most hogy itt van Lili is valami hozzá húz.
- Szerintem barátom nem tudtad teljesen elengedni Lilit. - karolt át az ausztrál.
- Nézd ki jön ott! - mutatott a beléptető kapuk felé.
Lili lépett át rajta egy rövid nadrág és egy body szerűség volt rajta egy teli talpú szandált viselt haja pedig konytba volt kötve. A szívem el kezdett még jobban dobogni majd mikor elhaladt előttünk mosolyogva köszönt majd eltűnt Mercedes Homeban.
- Max meg se szólaltál! - nevet Daniel. - Tényleg oda vagy még ezért a lányért. - majd mindketten elmentünk a saját garázsunkba.

Lili szemszöge

A boxutcában össze futottam Maxxel de nem köszönt. Ellenben Daniel igen fura. Leültem a helyemre majd gyorsan írtam egy üzenetet.

Lili
Haragszol valamiért Max?

Max
          Nem Bocsi hogy nem köszöntem     csak elbambultam. Egyébként gyönyörű      vagy!

Lili
Akkor rendben. Köszönöm Max! Te sem nézel ki rosszul a Redbullos felszerelésben. Sok sikert!

Max
Köszönöm! ❤️

Meglepődtem a szíven a köszönöm végén. Nem tudtam mire véljem. Lezártam a telefonom majd elkezdődött a második szabadedzés. A Mercedes nagyon jól ment de a Redbull is. Bő 2 óra különbséggel de elkezdődött a harmadik edzés is ahol viszont a Redbull mutatta meg magát. Majd később elkezdődött az idő mérő. Szorítottam hogy Max jó helyről startoljon holnap hiszen számít itt Bahreinben hanyadik helyen állsz. Végül Lewis nyerte meg a Polet de Max ott van 2-nak eszméletlenül örültem amit magam sem értem miért. Gyorsan dobtam egy üzit Maxnek majd elhagytam a pályát.

Lili
Ügyes voltál! Holnap verd el a Mercedest. 😁

Max
Köszi azon leszek! 😄 Nincs kedved meginni egy kávét velem?

Lili
De persze szívesen.

Max
A hotel éttermében 18:00-kor.

Lili
Ott leszek.

Mosolyogva zártam le a telefonomat majd eldőltem az ágyamba. Hihetetlen. Rá néztem az órára 5-óra szóval el kell kezdeni készülődni. Gyorsan lefürődtem majd magamra kaptam egy spagetti pántos ruhát hajam pedig hagytam hogy göndör fürtökben a vállamra omoljon. Majd leindultam az étterembe.

Deja vu    Where stories live. Discover now