20. Rész

721 26 0
                                    

Max szemszöge

Lilivel egy autóval mentünk a pályára hagytam őt vezetni így egész rálátást nyertem hogy mennyire is gyönyörű lett az évek alatt. Teljesen nővé érett. Tökéletes idomokkal rendelkezik és ezeket ha akarja nagyon is ki tudja emelni ezzel kikészítve engem. Haja mit sem változott hosszú fekete haja kiemeli csokoládé barna szemeit. Ma egy hosszú nadrág és a csapat póló volt rajta plusz egy kabát de még így is gyönyörűen nézett ki. Ki érve a pályára rengeteg újság író volt már jelen tudtuk hogy nem lesz könnyű bejutni és ez a hétvége csak rólunk fog szólni. De leküzdjük együtt. Lilin kisebb félelmet láttam amikor kiszálltunk az autóból de megfogtam apró kezét majd össze kulcsoltam az enyémmel.
- Ne aggódj minden rendben lesz! - néztem rà.
- Kicsit beparáztam de együtt megoldjuk. - nézett fel rám én pedig egy csókkal hintettem be finom ajkát.
Majd elindultunk a beléptető kapuk felé.
• Mióta van viszonyuk?
• Lili egy kapcsolat romboló!
Ehhez hasonló kérdések repültek felénk de gyorsan becsekkoltunk hátra hagyva az újság írok hadát. Majd a Redbull garázsa előtt megálltunk.
- Ügyes légy ma és vigyázz magadra! - néztem szemeibe mosolyogva.
- Te is Max és vigyázz magadra nagyon! Nem is tudom mit csinálnék ha valami bajod esne. - mosolygott ő is majd magamhoz húzva megöleltem majd egy lágy csókot nyomtunk egymás szájára és útjára engedtem.

Lili szemszöge

Maxxel a Redbull garázs előtt váltunk el majd elindultam a saját kis konténerem felé. Be köszöntem a szerelő srácoknak majd elmentem a pihenőmbe. Beni a kanapén ült mikor beléptem.
- Hugi végre ide értél. - sóhajtott drámaian.
- Nem is késtem Beni. - forgattam meg a szemem.
- Ne forgasd mert kiesik a végén. - szúrta oda nevetve.
- Inkább mond mit csináljunk. - sóhajtottam majd elkezdtem át öltözni.
- Nos egy kis ugró kötélre gondoltam majd masszázs. - vázolta fel.
- Szuper essünk neki. - majd kimentünk és elkezdtünk melegíteni. Beindítani a rexflexet. Majd 1 órával később már az autóban ülve raktam a lila szektorokat csak úgy váltakoztak Jasonnel hol én hol ő lilult. Végül az időmérőn 1-helyen végeztem így holnap enyém a Pole. Mosolyogva szálltam ki majd öleltem meg Benit és a csapatot. Majd megláttam Maxet aki mosolyogva nézett. Levettem a sisakot majd oda szaladtam és a nyakába vetettem magam.
- Gratulálok Pole királynő! - nevetett a fülembe.
- Annyira köszönöm hogy vagy nekem! - nevettem én is majd egy csók után letett és mentem interjút adni.
• Lili gratulálok a Polehoz holnap az élről indulhatsz mit gondolsz sikerül megtartani az első helyet?
- Először is köszönöm másodszor nem tudom remélem erősnek ígérkezik a Mustang is de mi is gyorsak vagyunk.
• Holnap elválik addig is sok sikert Lili!
Majd az interjú után megvártam Maxék időmérőjét ahol ő is holnap Poleból indul mérhetetlenül büszke vagyok rá. Fáradtan lépett mellém a boxutcában az interjúk után végül vissza indultunk a hotelba és álmosan estünk be az ágyba.

Deja vu    Where stories live. Discover now