Max szemszöge
Erős fény vett körül mikor kinyitottam a szemem. Magam körül pedig a család tagjaimat pillantottam meg. Finoman köhintettem egyet majd a többiek rám néztek. Anya sírva fakadt ahogy Vik is. Apa pedig mosolyogva és könnyes szemekkel ölelt meg.
- Fiam végre felébredtél! - ölelt magához apám.
- Én is örülök neked apa de ne fojts meg! - mosolyogtam.
- Max te tökfej! Hiányoztál! - ölelt meg Vik is.
- Nekem is hiányoztál hugi! - majd végül megöleltem anyát is.
Majd bejött a doki aki elkezdett vizsgálni. Majd berontott a kórterem ajtón egy fekete hajú lány aki velem egy idős lehetett és könnyes szemekkel nézett rám.
- Nos Max mivel több hónapig volt kómában fel kell tennem önnek pár kérdést. - kezdett bele a doki.
- Rendben doktor úr.
- Ismeri a szobába levőket? - bólintottam.
- Akkor kérem mondja el hogy ki kicsoda. - nézett rám a doki.
- Ő a húgom. - mutattam Vikre.
- Ő az anyám. - mutattam anyura.
- Ő pedig az apám! - mutattam apára.
- Ez rendben van Max. És a hölgy? Őt fel ismeri? - mutatott a lányra aki megszeppenve állt az ágyam mellett.
Próbáltam emlékezni de nem ment. Egyszerűen nem jutott eszembe hogy ki ő és miért van itt.
- Nem nem ismerem. Ki ő? - néztem a lányra.
- Max a barátnőd vagyok! Lili! - nézett rám a lány kétségbe esetten.
- Sajnálom de nem ismerlek. - néztem a lányra szemeiben pedig szomorúság lett úrra.
- Kimegyek rendben? - intézte a kérdést apáék felé majd a lány eltűnt az ajtó mögött.
- Mr. Verstappen igazán sok emléke maradt meg de vannak még hiányosságok de hamarosan minden emlékezete reméljük vissza áll. Önt pedig ha mindent rendbe találunk elengedem. - nézett rám a doki majd kiment.
Anyu apu és Vik szomorúan néztek rám.
- Mi a baj? - fogtam meg anyám kezét.
- Tudod Max ez a lány a barátnőd Lili már 2 éve vagytok együtt. Együtt dolgoztok együtt éltetek. Hogy lehet hogy nem ismered fel? - ült le a másik oldalamra Vik.
- Sajnálom de tényleg nem emlékszem rá és arra sem hogy ő nekem fontos lenne. Ellenben Kellyre emlékszem ő a barátnőm őt szeretem. - néztem a tesomra.
- Kelly? - szörnyedt el apám is.
- Haza megyek Monacóba beszélnem kell vele. Most pedig hagyatok magamra. Pihenni szeretnék. - fordultam el. Majd hallottam ahogy csukodik az ajtó.Lili szemszöge
Már 1 hete hogy kiderült Max nem emlékszik rám. Hazudnék ha azt mondanám nem hiányzik mert borzasztóan hiányzik. Ma engedik haza a kórházból és repül haza Monacóba. Én minden cuccomat haza hoztam a lakásából de az összes közös képet a falon hagytam hátha emlékezni fog. Vik lesz nála amíg teljesen fel nem épül de gyakorlatilag a Mexikói futamon már részt fog venni. Én haza költöztem Magyarországra innen járok ki a futamokra. Ma is épp készülök ugyanis a hétvégén Spa-ba versenyzik a mezőny többi tagja. Valamikor csütörtök reggel érkeztem meg a hotelba. És máris csapat megbeszélésről ülök a másikba. Hihetetlen mennyire megváltozott a pálya 1 év alatt. Minél jobb stratégiát próbálok össze rakni a fiúknak de ez Max nélkül nem megy. Vele minden pályát együtt elemeztük és raktuk össze hogy végülis mi legyen. De így nehéz. Charlotte és Iza mindenben támogatnak ahogy a fiúk is. Daniel rendszerint minden nap felhív és boldogít. Nem tudok elég hálás lenni nekik.
Max szemszöge
Ma itthonról nézem még a Spa-i futamot de hamarosan a többiekkel versenyzem újra. Épp olvastam a híreket mikor egy ujjat dobott fel.
Max Verstappen kedvese újra a Paddockba!
Lili Kovács Max Verstappen kedvese újra vissza tért a Paddockba. Igaz még párja nélkül de hamarosan Max is újra velünk lesz. Reméljük erre a hétvégére remek stratégiát rak össze Lili hogy a Redbull istállója újra révbe érjen.
Ez a lány volt aki a kórházba is volt. A lapok is úgy hozzák le hogy ő a barátnőm. Ezt ha újra versenyzem tisztáznom kell.
- Vik láttad? - mutattam a húgomnak.
- Igen és örülök neki hogy vissza tért. Mert nélküle ti elveszettek vagytok. - mosolygott. - Remélem minnél hamarabb emlékezni fogsz rá. - fogta meg a vállam.
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...