2 hét telt el mióta haza jöttem a kórházból Maxxel akkor beszéltünk utoljára. Azóta se egy hívás se sms nem érkezett tőle. Azt hittem hogy amit akkor mondott komolyan gondolta de úgy tűnik ez csak hazugság volt. Tudhattam volna hogy Kellyt nem fogja értem elhagyni. Így bánatomban az edzésbe menekültem és gőz erővel készültem a Britt-Nagydíjra.
Max szemszöge
2 hete nem beszéltem Lilivel. Borzasztóan hiányzik a hangja az illata mindene. Én vagyok a balfasz ugyanis tényleg én nem keresem. De okkal. Próbálom Kelly tudtára adni hogy nem akarok már vele lenni. De iszonyat nehéz valaki olyannal beszélni aki meg se hallgat. Monacóba vagyok itthon és várom Kellyt hogy megérkezzen ugyanis én már nem húzom ezt tovább. Láttam hogy az autója megáll a ház előtt majd kiszáll. Beinvitáltam majd leültünk a nappaliba.
- Szia Maxi mit szeretnél mondani?
- Kelly fontos amit mondani szeretnék.
- Mond csak hallgatlak.
- Szakítani akarok. Nem azért mert te vagy rossz hozzám egyszerűen csak már nem szeretlek és elmúlt amit éreztem.
- Ez a hülye magyar liba miatt van ugye?
- Ne merd így nevezni!
- Nagyon meg fogod ezt még bánni Max! Ki foglak rúgatni a Redbulltól!
- Nem teheted ezt!
- Majd meglátod! Sok boldogságot a kis libához. - majd fogta a táskáját és elviharzott. Hatalmas kő esett le a szívemről de egy dolog a fülembe csengett. Ki rúgatlak a Redbulltól. Beszélnem kell Christinnel és Daniellel. Próbáltam hívni Lilit is de nem vette fel nekem. Szerintem haragszik rám amiért nem kerestem de meg kell értenie hogy miatta tettem. Beszélni fogok vele a hétvégén.Lili szemszöge
Hamar eljött a hétvége már itt vagyunk Silverstoneba. Alig vártam hogy újra autóba üljek. Egy dolog nem vártam hogy lássam újra Maxet. Nagyon megbántott azzal hogy nem hívott és nem írt ebben a 2 hétben. Elfoglaltuk a szobáinkat majd lementünk a pályára. Szokásosan már kinn volt a F1 mezőny is pálya bejáráson rengeteg újságíró stb. Nekem volt 3 interjúm mára így azt gyors letudtam és mentem el pálya bejárásra. Este vissza érve már majd elaludtam mikor Beni küldött egy üzenetet.
Beni:
Olvasd el azonnal!Lili:
Mi történt?Beni:
Elküldtem!Sky Sport
Max Verstappen és Kelly Piquet már nem alkot egy párt!
Ma nap világot látott a hír mi szerint már nincs együtt a Redbull pilótája és a modell lány. Kapcsolatuk 2 évig tartott. Vajon mi állhat a szakítás hátterében? Pár hete feltűnt a Paddockban Lili Kovács magyar NASCAR pilóta is aki Max Verstappen egykori kedvesse volt hosszú évekig. Vajon ez lehet az ok ami miatt szét ment az
álom pár? Tartsanak velünk.Az álmosság kiment a szememből. Teljesen lesokkoltam. Szakított Max és Kelly. Most mindenki meg fog utalni mert azt hiszik majd hogy kapcsolat romboló vagyok. Holnap beszélnem kell Maxxel.
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...