Leérve az étterembe megpillantottam Maxet majd leültem hozzá.
- Szia. - köszöntem mosolyogva.
- Szia örülök hogy eljöttél. - nézett fel rám.
Majd egy pincér lépett mellénk.
- Jó estét kívánok! Mit hozhatók?
- Én szeretnék kérni egy sima cappucinot. A hölgynek pedig egy kókuszos latte lesz. - adta le a rendelést Max én pedig nagy szemekkel néztem rá.
- Nem is tudtam hogy emlékszel még rá hogy milyen kávét iszok. - néztem rá zavartan.
- Lili több mint 3 évet voltunk együtt. És nem mellesleg a fontos dolgokat megjegyzi az ember. - nézett rám kék szemeivel.
Majd kihozták az italainkat és beszélgetni kezdtünk.
- Na és miért hívtál el?
- Szerettem volna veled beszélni. 4 éve nem láttalak és úgy gondolom nem vagyunk egymásnak idegenek.
- Nem valóban nem vagyunk csak meglepett a dolog.
- Mesélj magadról Lili mi történt veled az elmúlt 4 évben.
- Hát Nascarban versenyzem. Oda olyan hamar bejutottam el se tudtam hinni napokig. Miután szakítottunk haza repültem Magyarországra és napokig ki se jöttem a szobából aztán Beni kirántott a depresszióból majd elrepültünk Amerikába ahol sikeresen bejutottam és először mint tartalék majd fő pilótaként vagyok jelen. Beni a személyi edzőm lett és most jelenleg Monacóban élünk.
- Nem is tudtam hogy ilyen közel vagy hozzám.
- Ha jól tudom és ha még ott lakol kb 2 utcára vagy tőlem.
- Ezt jó tudni! Egyébként van most valakid?
- Nem nincs. Volt miután szakítottunk de nem volt komoly vagy is inkább én nem akartam. Szóval nincs jó így nekem.
- Értem.
- De neked van barátnőd nem? Mesélj róla!
- Igen van Kelly Piquet 2 éve vagyunk együtt van egy kislánya is az előző kapcsolatából de úgy ennyi.
- Szuper akkor minden jó veled is.
- Igen.
- Viszont én megyek Max mert holnap futam van és már 8 óra hogy megy az idő! Pihenj nem tartalak fel majd beszélünk.
- Köszönöm hogy eljöttél! Sokat jelent. - állt fel majd megölelt.
- Máskor is! Szia Max ! - majd vissza indultam a szobámba. Be érve még mindig magamon éreztem Max illatát így gyorsan lefürődtem majd ágyba bújtam. Épp hogy elaludtam volna mikor jött egy üzenetem.Max
Jó éjt Lili!Lili
Jó éjt Max! Sok sikert holnap!Majd megpillantottam egy képet. Amiben megjelölt Max. Úgy érzem lesz ebből még baj.
lilikovacs,danielricciardo és további 2.345507 személy kedvelte.
maxverstappen1: Régi barát 😊
Megjelölve: @lilikovacs
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...