29. Rész

571 27 0
                                    

2022. Január.15

Max és én immáron már 2 hete nem beszéltünk azóta az ominózusi szilveszteri party óta. Hazudnék ha azt mondanám nem hiányzik mert borzasztóan hiányzik. Amióta haza jöttem csak a családdal vagyok próbálok minnél több időt velük tölteni mielőtt vissza megyek Monacóba. Ugyanis elfogadtam Christian ajánlatát és a Redbull fő tanács adója lettem. Nem akartam otthon ülni főleg így hogy Max sincs mellettem. Rengeteget beszélgetek a lányokkal facetimon és mind azt hajtják hogy Max teljesen ki van fordulva magából. Még Daniellel sem beszél pedig ő a legjobb barátja. Ma indulok vissza repülővel izgulok mert bármikor össze futhatok Maxxel. A repülő téren Charlotte fog várni ő vissz el a házamhoz. Anyutól elköszöntem a reptéren majd repülőre ültem. Mivel Monacóba meleg van így nem öltöztem túl melegen. Így alig vártam hogy fel ülhessek a repülőre.

maxverstappen1,charlottesiiene,benjaminkovacs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

maxverstappen1,charlottesiiene,benjaminkovacs.. és további 3.456789 személy kedvelte.
lilikovacs: Szeretlek Anya! ❤️
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •

A repülő út bő 6 óra volt így amíg nem landoltunk filmet néztem. Majd landolás után a csomagjaimat magam után húzva kerestem Charlottet a rengeteg ember közt. Majd megpillantottam a vérbeli Monacói  lányt.
- Szia Lili! - köszönt vidáman.
- Szia Charlotte! - köszöntem vissza majd megöleltem Charlottet.
- Mesélj hogy vagy? - sétáltunk az autóhoz.
- Jól már jobban elfogadtam egy állás ajánlatot. - meséltem miközben autóba ültünk.
- Milyen állás ajánlat? - indultunk el.
- Tavaly decemberben kért meg Christian Horner hogy legyek a Redbull fő tanács adója.
- Ne már Lili ez komoly? Gratulálok!! - lelkesedett a Monacói lány.
- Köszönöm Charlotte. - mosolyogtam. Majd nem sokkal később megérkeztünk a házamhoz. Rég jártam itt még utoljára Benivel voltam itt amikor költözött haza én meg Maxhez. Bepakoltunk majd Charlotte távozott. Rendeltem egy pizzát majd amíg vártam hogy ki hozzák elkezdtem egy filmet. Fél óra múlva csengettek. Egy rövid pizsi shortban és egy topban nyitottam ajtót. Ám az ajtóban nem a pizza futár állt. Hanem Max. Még levegőt is elfelejtettem venni. Meglepetten néztem rá ahogy ő rám. Végül én szólaltam meg.
- Max mit keressel itt?  - néztem a hollandra.
- Én csak láttam hogy ég a villany és gondoltam hogy. - vakarta meg a tarkóját.
- Mit gondoltál Max? Hogy valaki betört? - néztem rá az ajtó félfából.
- Nem én csak.. nézd Lili hiányzol tudtam hogy te vagy itt kérlek bocsáss meg nekem! Nagyon szeretlek és nagyon bánom amit tettem! - fogta meg a kezem.
- Gyere be. - léptem beljebb ezzel beinvitálva a hollandot. Belépett majd a cipője levétele után a nappaliba ültünk.
- Nézd Max nekem nagyon rosszul esett amit tettél de nekem is hiányzol. - vallottam be.
Max ajkai mosolyra húzódtak majd finoman közelebb húzódott és jobb kezével óvatosan megsimogatta arcom amibe teljesen bele simultam. Hiányzott az érintése. Mindene az illetve a hangja.
- Szabad? - nézett félve rám.
- Uhum. - néztem fel rá. Majd hozzám hajolva össze érintette ajkainkat. Amik finoman mozogtak szinkronban teljesen egymás érintésébe simultunk. Majd Max az ölébe húzott kezét a derekamra helyezte és úgy csókolt tovább. Teljesen liba bőrös lettem az érintésétől. Majd levegő hiány miatt váltunk el és homlokunkat egymáséinak döntöttük.
- Szeretlek Lili. - sóhajtotta a számra.
- Én is téged Max! - bújtam a nyakához.

lilikovacs,danielricciardo,charlottesiiene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lilikovacs,danielricciardo,charlottesiiene.. és további 5.612345 személy kedvelte.
maxverstappen1: Te vagy az életem! 😍❤️
Megjelölve: @lilikovacs 💕
@lilikovacs: Te is nekem Max! 🥺❤️
@danielricciardo: Végre már Teso! 😁
@charlottesiiene: Jujj!! Cukik!! 🥰❤️

Deja vu    Where stories live. Discover now