22. Rész

649 27 0
                                    

Pár hónappal később

Maxxel immáron már fél éve vagyunk együtt. Hihetetlen milyen gyorsan megy az idő. Az össze költözésünk óta ha lehet még jobb lett a kapcsolatunk. Minden elvesztegetett időt próbálunk be pótolni. Max minden adandó alkalommal elvisz randizni és meglep valamivel szóval maga a tökéletes férfi. Holnap fog befejeződni a Nascaros pálya futásom. Immáron pár pont hiányzik a 4-dik VB címhez amit ha sikerül megszerezni befejezem a versenyzést. Szeretnék végre családot alapítani és normális életet élni. Nagyon nehéz döntés volt ezt meghozni de Max és Beni sok mindenben támogattak. De végül meghoztam a döntést a helyemre egy fiatal pilóta  asszem valami Austin nevű srác jön aki Amerikai. A mai idő mérőn sikerült a pole-t megszereznem ahogy Maxnek is és hatalmas örömmel az arcomon aludtam el.

Másnap

Reggel Beni keltett majd Max előtt indultam ki a pályára. Ki érve már sok sok ember volt hírességek, riporterek celebek. Becsekkoltam majd indultunk a mi konténerünk felé. Belépve rengeteg embert pillantottam meg akik hirtelen mikor megláttak felkiáltottak.
- Hiányozni fogsz Lili! - hangzott mindenki szájából.
- Istenem srácok! Ti is nekem! - törölgettem le könnyeimet majd a srácok egy-egy apróságot adtak nekem.
- Köszönöm nektek hogy itt lehettem 4 évet köszönöm hogy befogadtatok a rengeteg közös munkát és hogy ilyen családdá nőttünk össze! Sosem foglak titeket elfelejteni. - a mondatom végén már szinte bőgtem. Majd Ottó lépett hozzám és ölelt meg.
- Mi köszönjük hogy ilyen pilótánk volt és hogy ilyen nagyszerű eredményeket hoztál a csapatunknak. Szeretnénk meghálálni ezt neked a futam után egy kisebb bulival. - váltunk el Ottóval.
- Rendben ígérem nektek megnyerem ezt a futamot! - kiáltottam majd mindenki tapsviharba tört ki és éljenzésbe.
Futam előtt félórával már tűkön ülve vártam hogy kezdődjön. Maxxel is találkoztam aki megnyugtatott hogy minden rendbe lesz. Majd egy csók után beült Beniék mellé. Már az autóba ültem és csak meditáltam. Fejemben végig futottam a pálya vonalát minden  szegletét feltérképeztem a fejemben.  Majd hallottam hogy valaki lefényképezett. Kinyitva a szemem oldalra pillantottam ahol Max mosolyogva nézett rám.
- Ügyes leszel hercegnőm! - fogta meg a kezem majd elment.

Max szemszöge

Izzadt a tenyerem izgultam és nem csak én hanem a velem egy konténerben levő összes embernek. Lilinek ez az utolsó futama. Ha ezt megnyeri 4-szeres VB lesz. Mikor már az autóban ült gyorsan kimentem majd egy képet csináltam róla. Mosolyogva nyúltam a kezéért amit ide adott majd megfogtam.
- Ügyes leszel hercegnőm! - néztem rá majd bólintott és vissza mentem. Amíg nem kezdődött a futam addig gyorsan ki is raktam a képet.

 Amíg nem kezdődött a futam addig gyorsan ki is raktam a képet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

danielricciardo,charlottesiiene,charlesleclerc.. és további 3.451678 személy kedvelte.
maxverstappen1: Sikerülni fog! ❤️
Megjelölve: @lilikovacs 🌺
• Megjegyzések hozzászólások letiltva •

E/3

Ki aludtak a fények majd elkezdődött a futam. Lili jól kapta el a rajtot de vetélytársa Jason is a nyomába volt. Csapattársa Eric próbálta le szakítani de nehezen érte utol az élen haladókat. Majd az utolsó körökben kezdett kiéleződni a csata Jason egyre közeledett Lilire aki hiába nyomta nem tudta már jobban gyötörni az autót. Jason sokat próbálkozott eddig sikertelenül mert Lili sikeresen kivédekezte az eddig próbálkozásokat. Majd végül Jason feladta a tömeg megőrült amikor az utolsó kanyarnál Lili már érkezett a kockás zászló felé. A csapata kinn a rácson már hatalmas éljenzésben volt majd végül leintette a kockás zászló a mezőnyt ezzel pedig Lili megnyerte a 2021-es VB címet. A rádión már hatalmas öröm kiabálás volt és mindenki ölelt mindenkit. Majd megállt az 1 helyezett táblához  majd mikor Lili megérkezett kicsatolta magát majd épp hogy kiszállt az autóból egy magyar zászlót nyomott kezébe az egyik szerelő majd felállt az autó tetejére ahol magasra emelte a piros-fehér-zöld színben pompázó zászlót és könnyekkel a szemében de mosollyal az arcán nézett le a többiekre. Majd leszállt és a csapathoz rohant akik hatalmas ölelésben részesítették majd Maxhez ment aki boldogan ölelte magához a lányt majd testvére is Benjámin is. Csapatfőnöke Ottó is megölelte aki szinte felemelte a lányt a földről. Majd átvették a díjakat és végül Lili megkapta a VB trófeát. Meglátva elsírta magát újból majd ennyit mondott.
- Köszönöm nektek! - mutatott a kis csapatára.

Deja vu    Where stories live. Discover now