46. Rész

565 25 0
                                    

Évzáró Gála

Maxxel nem rég érkeztünk meg Imolába. Itt lesz az évzáró rendezvény ahol a pilóták és a fontos személyek megkapják az elismeréseket. Hedda most Max szüleinél van így nem kell aggódnunk. Helyet foglaltunk az asztalunknál és beszélgetünk Checoékkal. Ma fogom elmondani Maxnek hogy újra terhes vagyok. Számomra is még hihetetlen hogy újra át élhetem ezt. Majd kihívták Maxet hogy vegye át a világ bajnoki trófeáját. Büszke voltam mérhetetlenül Maxre. Hisz nem csak a verseny világában de a való életben is mint apa és férj is helyt áll. Nap mint nap hidakat döntünk le együtt. Miután vissza ült mellém Max még egy pár órát voltunk a rendezvényen majd vissza mentünk a hotel szobánkba. Lefürődtünk majd beszélgetünk.
- Max mit szólnál ahhoz ha 4-en lennénk? - tettem fel a kérdést.
- Én örülnek neki Lili. Mindig is 2 gyerek volt az álmom. - nézett rám Max.
- Hát akkor erre már nem kell sokat várni. - mosolyogtam majd előhúztam az éjjeli szekrényből a terhességi tesztet.
- Ezt nem mondod? - csodálkozott Max. - Terhes vagy? Lesz még egy gyerekünk? - mosolygott fülig erő szájjal.
- Igen Max. - néztem rá könnyes szemekkel.
- Annyira szeretlek Lili! - csókolt meg majd ölelt meg. Majd le hajolt a hasamhoz.
- Annyira várom hogy megérkezz legyél lány vagy fiú szeretni foglak! - könnyes szemmel hallgattam Maxet majd végül feljött hozzám és elaludtunk. Nem akartuk nagy dobra verni hogy terhes vagyok így még Hedda előtt is titokba tartottuk. Majd mikor betöltöttem a 3 hónapot leültünk 3-man.
- Hedda kicsim említetted nekünk emlékszel hogy szeretnél egy kis testvért még mindig szeretnél? - kérdezte meg Max.
- Igen apa miért lesz kis tesom? - csillant fel a szeme a lányunknak.
- Igen lesz hamarosan kiderül fiú lesz vagy lány. - mosolygott Max majd Hedda a nyakunkba vetette magát úgy örült a hírnek. Este pedig együtt közösen kiposztoltuk a hírt.

danielriccardo, charlottesiiene,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

danielriccardo, charlottesiiene, ... és további 6.567820 személy kedvelte.
@maxverstappen1: Bővül a kis családunk! ❤️
Megjelölve: @lilikovacs ❤️
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva. •

Deja vu    Where stories live. Discover now