Max szemszöge
A futamon az első lettem de valahogy most ennek nem igazán tudtam örülni. Folyamatosan Lili járt az eszembe. Hiába láttam a képet este hogy jól van engem az nem teljesen nyugtatott meg. Így úgy döntöttem írok Beninek.
Max:
Szia nem akarlak zavarni csak szeretném tudni hogy Lili hogy van.
Beni:
Szia Max nem zavarsz jól van fáj a nyaka kisebb zúzodást szerzett de a történthez képest jól van.Max:
Ennek örülök. Csak nem tudtam addig megnyugodni míg nem tudtam hogy jól van e.
Beni:
Az emeleten 210-es szobába van a kórházba holnap este engedik haza menj be hozzá
biztos örülne neked.Max:
Köszönöm Beni!Másnap
Reggel 7-kor útnak indultam a kórházba út közbe vettem virágot majd a kórház felé vettem az irányt. Belépve egy recepciós csaj fogadott.
- Jó reggelt segíthetek valamiben?
- Jó reggelt Lili Kovácshoz jöttem tegnap hozták be.
- Valami hozzá tartozója?
- A barátja vagyok. - nyögtem ki.
- Akkor bemehet az emeleten az első szoba.
- Köszönöm.
Gyorsan fellépcsőztem majd óvatosan benyitottam. Lili még békésen aludt gyorsan csináltam is róla képet elküldtem Beninek majd leültem mellé az ágyra és megfogtam apró kezét. Majd félórával később már elkezdett ébredezni.Max:
Korán érkeztemBeni:
Ennek csak örülni fog! Vigyázz rá!Max:
Az életem árán is megvédem!- Max te mit keressel itt? - rekedt hangjára pillantottam fel.
- Jó reggelt Lili jöttem hozzád nagyon megijesztettél tegnap és hoztam virágot .- emeltem kezét a számhoz majd egy csókot adtam rá majd a virágra mutattam.
- Ne haragudj nem volt szándékos. Igazából alig emlékszem mi történt. Elmeséled? - aranyosan nézett rám ennek nemet mondani nem lehet.
- A Piratella tetején jártál mikor Jason beléd csúszott és téged ki lökött és hál isten a gumi falba csapódtál nem a betonba. Nem szólaltál meg 10 percig én Beni és a csapat is feszülten vártuk hogy megszólalj. Majd megtetted és végülis itt vagy. - fejeztem be.
- Köszönöm hogy elmondtad. És köszönöm a virágot is. - pirult el.
Én pedig felálltam majd szemeibe néztem amik ragyogtak. Úgy érzem nem múlt el amit iránta érzek.
Közelebb hajoltam hozzá ő pedig úgy szintén. Majd finoman megcsókoltam édes ajkait. Majd végül levegő hiány miatt váltunk el majd homlokunkat össze érintettük.
- Nem tudtalak elengedni Lili. - sóhajtottam.
- Én sem téged Max. - vallotta be a lány amitől a szívem hevesebben dobogott van esélyem újra meghódítani.
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...