16. Rész

778 27 0
                                    

E/3
Sajtó tájékoztató

Elfoglalták helyeiket a pilóták és az újság írok hada majd bejött egy hölgy aki elmondta a program menetet.
- Üdvözlők mindenkit ezen a remek napon. Ma 3 pilótának tehetnek fel kérdést. Max Verstappen, Daniel Ricciardo, és Lewis Hamiltonnak.
Egy fiatal riporternő azonnal jelentkezett.
- Maxhez lenne kérdésem.
- Hallgatom. - válaszolt mosolyogva Max.
- Tegnap nap világot látott hogy Kelly Piquettel már nem alkot egy párt igaz a hír és ha igen mi az oka?
- Nos remek egyből a lényeg. Igen igaz a hír és az oka az hogy már nem éreztük azt amit régen. Kiszerettünk egymásból. És ennek ez az oka.
Sorba tették kérdéseiket a pilótáknak de java részt Maxhez szóltak a kérdések.
- Igaz hogy Lili Kovácsnak köze van a szakításhoz?
- Nem nem igaz ez a mi közös döntésünk volt Kellyvel. Lilinek ehhez semmi köze nincs. - válaszolt Max kicsit ingerülten.
- Nem véletlen tűnt fel Lili a Paddockban lehet szándékos jött hogy tönkre tegye karrierjét és kapcsolatát. - szólalt fel egy újság író.
- Magának ehhez igazán semmi köze hogy miért történt ez. A másik Lili itt lesz az egész szezonban ahogy a többi nascar pilóta is mert kísérik a F1-et. És soha nem állt szándékában nekem ártani. - fejezte be Max majd jelezte a konferancé hölgynek hogy elege van és menne már.
- Köszönöm hogy eljöttek ezennel vége a mai sajtó tájékoztatónak. - lépett be a hölgy majd a pilóták kireppentek a helységből.
Max fáradtan sóhajtott mikor kilépett a folyósora majd megállt mellette Daniel barátja aki csak hátba veregette. Ezután a srácok elmentek a szabad edzésre ahol Max szemei folyton a magyar lányt keresték. Délután vissza térve a hotelba az edzője fogadta.
- Max ezt látnod kell. - tolta az orra elé a tabletett.

Sky Sport

Max Verstappen és Lili Kovács titkos viszonyt folytat. A Redbull pilótája még csak tegnap lett szabad ember máris egy másik hölgy társaságát keresi ez a hölgy nem más mint Lili Kovács magyar nascar versenyző aki Max Verstappen egykori kedvese volt hosszú évekig. Az egykori szerelem nem múlt el? Ezt a kép is bizonyítja ahol együtt kaptuk lencse végre őket. Kövessenek minket további híreink miatt.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Deja vu    Where stories live. Discover now