Ma eldől kié lesz a VB cím. Nagy izgalommal ébredtem. Max már korábban fenn volt mint én mondjuk ezen nem vagyok meglepődve. Reggel elment még egyet edzeni majd a kocsit nézték át. Jos mindenkinek csináltatott egy világ bajnok pulcsit és azt mindenki magánál tartotta. Pontban 3-t ütött az óra és elkezdődött a futam. Max és Lewis nagyon elhúztak a többiektől és a kettejük csatáját vívták. Míg azért hátul is történtek a fejlemények. Egy két autó kiesett a búcsúzó Kimi Raikönnen is. De épp hogy már az utolsó körökben voltunk amikor Latifi kötött ki a falba. Azonnal biztonsági autó érkezett a pályára ahol végre Max utol érte Hamiltont. Max ki jött egy kerék cserére de Lewis már nem. Majd 1 körrel a vége előtt ki jött a biztonsági autó és egy utolsó hajrá következett. A garázsban szinte mindenki a körmét rágta. Majd Max a frissebb gumikon megelőzte Hamiltont. Hatalmas éljenzés tört ki de Lewis nem adta fel küzdött de Max ott hagyta a csapat kirohant a falhoz majd felmásztak rá ahonnan integettek Maxnek. Majd végül leintette a kockás zászló és teljesen megőrült a tömeg. A hangszórókból csak azt lehetett hallani hogy.
- Max Verstappen a 2021-es világbajnok!!!
Kinn álltunk a korlátnál várva hogy Max autója beérkezzen. Majd mikor kiszállt le guggolt el sem hitte hogy megcsinálta. Borzasztóan büszke voltam rá. Majd hozzánk sietett és a nyakunkba borult. Mikor pedig hozzám ért szorosan megölelt.danielricciardo,benjaminkovacs,charlecleclerc.. és további 6.3451672 személy kedvelte.
lilikovacs: Az én világbajnokom! ❤️ Büszke vagyok rád! ❤️ Szeretlek! 🥰❤️
Megjelölve: @maxverstappen1 ❤️
danielricciardo: Meg csináltad Teso! ❤️
benjaminkovacs: Gratulálok haver
maxverstappen1: Nélküled nem sikerült volna! Nagyon szeretlek!Majd végül egy hatalmas ünnepléssel zártuk a szezont és hogy Max megnyerte az első VB címet! Már aznap este lehozták az újságok és az összes hír portál.
Max Verstappen lett a 2021-es világbajnok! Az első holland aki VB lett. Gratulálunk neki és a csapatnak is!
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...