Max szemszöge
Reggel kipihenten ébredtem. Lili a mellkasomon a feküdt és még az igazak álmát aludta. Haja göndören hullott hátára. Arca pedig kisimult volt. Óvatosan felkeltem majd egy puszit adtam homlokorá. Írtam egy levelet majd mikor kiléptem a szobából Benivel találtam szembe magam.
- Jó reggelt Max. - nézett rám.
- Neked is Beni. - félve néztem fel.
- Lilinél töltötted az estét? - érdeklődött.
- Igen de kérlek ne haragudj! Amióta megláttam Bahreinbe nem tudom kiverni a fejemből. - sóhajtottam és vártam mikor húzz be.
- Nem haragszom örülök hogy újra egymásra találatok. Csak egy dolog zavar. - váltott szigorú hangra.
- Micsoda?
- Az hogy van barátnőd és te úgy vagy Lilivel. Ha ez kiderül akkor annyi a kariereteknek és nem mellesleg nem akarom hogy Lili sérüljön! Eleget szenvedett miattad Max. Vagy tedd boldoggá vagy hagyd békén. - majd kikerült és be ment a szobájába.
Beléptem a szobába ahol Kelly még aludt majd halkan elmentem fürdeni míg fürödtem gondolkoztam. Kellyvel tényleg nem működnek már a dolgok és csak csupán a szeretet miatt nem hagytuk el egymást. Viszont Lili ő teljesen más annyi év után is olyan érzelmeket vált ki belőlem amiket eddig senki más nem tudott. Döntenem kell hogy kit választok. Ezekkel a gondolatokkal léptem ki a zuhanyból majd öltöztem fel és hagytam el a szobát.Lili szemszöge
Reggel egyedül ébredtem. Max nem volt sehol ellenben egy cetli várt a párnán.
Jó reggelt szépségem. Mire már felkelsz én nem leszek itt. Légy ügyes a pályán. Vigyázz magadra ❤️
MaxElmosolyodtam az üzeneten de nem tudtam hova tenni a becézést se a szívet. De ez a tette teljesen megmelengette a szívem és újra pillangók lepték el a gyomrom. Max mindig is nagy hatással volt rám és jól tudta mit tegyen hogy újra és újra szerelembe essek. De tudtam hogy van barátnője és nem csinálhatjuk ezt sokáig. Gyors zuhany után felvettem egy csapat pólót majd egy farmer nadrágot és egy szandált. Hajam kiengedve hagytam majd kiléptem a folyosóra ahol Beni már várt.
- Jó reggelt hugicám készen állsz a mai időmérőre?
- Neked is bátyám igen készen állok!
- Akkor egy gyors reggeli és nyomás a pálya talán még meg tudjuk nézni a F1-sek edzését is.
Ki érve a pályára elmentem a mi konténerünkhöz. Átöltöztem majd úgy léptem ki. Egy pár interjú után a Paddockból néztem végig a F1-sek edzését. Max remekül szerepelt és nagyon jól vezetett. Majd mikor mi jöttünk csináltunk képet amit fel is raktam.maxverstappen1,benikovacs,danielricciardo.. és további 4.231456 személy kedvelte.
lilikovacs: P1 újra 🏆🏎
Megjelölve: @nascar
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...