12. Rész

769 30 0
                                    

Soha nem izgultam még ennyire mint most. Az adrenalin az egekben és perceken belül ki alszik a piros lámpa. A lábam a kuplungon a másik a gázon. Feszülten várok. Fülemben hallom a szívem heves dobogását. Szememmel pedig a piros lámpát nézem. Ami hirtelen ki alszik majd elindul a mezőny. Az élen autózva úgy érzem nem fenyeget senki. És ez teljesen a 15-dik körig így volt aztán hirtelen minden megváltozott.
- Rendben Lili nagyon jó köröket megyünk eddig és a gumik is jó állapotban vannak. - szólt a fülemre Tom a mérnökőm.
- Mennyire van tőlem Jason? - pillantottam a tükörbe de ott még nem láttam a Francia vetélytársam aki az 1VB címre hajt ellenem.
- 4 másodpercre vagy tőle jó köröket megy ő is úgyhogy húzz bele. - adta ki az utasítást.
- Már csak 2 másodperc.
- Már csak 1 Lili mindent adj bele!
- Nyomom ahogy tudom de nem megy többet. - nézelődtem a tükörbe ahol a fekete Mustang feltűnt.
Épp a Piratella tetején jártunk mikor egy lökést éreztem és az autó teljesen irányíthatatlanná vált és bele vágódtam 200-al a falba. Megvédett a gumifal utólag megtudtam de abban a pillanatban semmit nem éreztem. Elsötétült minden.
- Lili! Hallasz? - Tom hangja hozott vissza a valóságba.
- Bassza meg. Mi a fene történt? - fogtam a fejem a sisakba.
- Jason meg lökött és a gumifalba kötöttél ki. És 10 percig nem szólaltál meg. De akkor jól vagy ugye? Fáj valamid?
- Azt hiszem jól. A fejem fáj de mikor szedtek már ki az autóból? - majd láttam hogy jönnek már és hogy megérkezett az orvosi autó is.

Max szemszöge

A verseny napján izgatottan keltem. Pole pozícióból indulok van esélyem a győzelemre. Meg akartam nézni Lili versenyét is így hamarabb ki mentem majd elfoglaltam a helyem a garázsba. Egész jó rajtott kapott el a lány viszont a 15 kör felé egyszer hatalmas csattanás majd fék csikorgás és nagy füst. A képernyőn megpillantottam egy autót a falba. Édes istenem csak ne Lili legyen. Majd a kommentátor felszólalt.
- Hatalmas baleset a Piratella tetején! Lili Kovács a falban.
A gyomrom azonnal össze szorult majd Benjaminhoz futottam aki úgy szinten idegesen járkált.
- Beni jól van Lili?
- Nem tudom Max nem szólalt még meg. - adott egy fülest Beni.
Aggódva néztem a képernyőt.
- Gyerünk Lili szólalj meg! - suttogtam magamban.
Majd egy gyenge hang ütötte meg a fülünket.
- Bassza meg! Mi a fene történt? - Lili hangja azonnal megnyugtatott istenem.
- Jason meg lökött és a gumifalba kötöttél ki. És 10 percig nem szólaltál meg. De akkor jól vagy ugye? Fáj valamid? - szólalt meg a mérnöke.
- Azt hiszem jól. A fejem fáj de mikor szedtek már ki az autóból? - válaszolt Lili majd Beni megrázta a fejét majd megláttuk az orvosi autót ahol ki segítettek Lilit majd ő felmutatta hüvelykujját hogy jól van majd elvitték utána pedig ha jól tudom bevitték a kórházba további vizsgálatra. Szinte fellélegeztem. Nem is tudom mit csináltam volna ha vele történik valami.
Este láttam hogy posztolt egy képet amin Benivel van így megnyugodtam hogy rendbe van.

maxverstappen1,charlottesiiene,benjaminkovacs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

maxverstappen1,charlottesiiene,benjaminkovacs.. és további 5.456789 személy kedvelte.
lilikovacs: Sziasztok! Köszönöm az aggódó üzeneteket jól vagyok! A karom fáj és a nyakam de minden rendbe és gőzerővel készülök a következő futamra! ❤️
Megjelölve: @benjaminkovacs ❤️
• Megjegyzések, hozzászólások kikapcsolva •

Deja vu    Where stories live. Discover now