E/3
3 hónappal később
Max és Lili a Silverstoni nagydíj óta egy párt alkot. Szerelmük sokkal erősebb lett mint régen. Mindenben támogatják és segítik egymást. A britt nagydíj után egymás szüleit is meglátogatták ahol mindkét fiatal családja nagy örömmel fogadta a hírt. Nem rég pedig Max lakásán össze is költöztek. Holnap utazik vissza Lili Amerikàba ugyanis a csapata gyárába kell menni Max sajnos nem tart vele mert neki pedig a hétvégén autóba kell ülni itt Monacóba. Lili aggódva és félve ment el Amerikába hisz tudta Monacóba lakik Kelly Piquet is aki Max exe. Ezekkel a gondolatokkal ült repülőre a magyar lány majd indult Amerikába. Max nem aggódott teljes oda adással és szerelemmel volt a lány felé igy esze ágában sem volt őt megcsalni vagy elhagyni. Helyette az edzőjét költöztette magához a hétre hogy készülhessen a futamra.
Lili szemszöge
Nem rég érkeztem meg Amerikába már el foglaltam az ideglenes lakásomat a hétre. Nem kevés aggodalommal indultam el ugyanis tartok attól hogy Kelly fel fog tűnni ha nem vagy ott és elcsábítja Maxet. De megnyugtatott Beni hogy ez nem történhet meg ugyanis látszik Maxen hogy felnőtt és tényleg szeret. Ugyanakkor ezt minden nap is érezteti velem a holland. Este miután vissza értem a gyárból rögtön fel is hívtam videó hívásba Maxet.
- Szia hercegnőm! - hangja azonnal mosolyt csalt az arcomra.
- Szia Max! Haza értem. - néztem a fiúra aki egy fekete pólóban ült a laptop előtt.
- Milyen napod volt? - érdeklődött.
- Elment egynek az új fejlesztéseket néztük át. Ennyi. Te mesélj milyen napod volt ma?
- Itt van nálam az edzőm át hívtam magamhoz a hétre és minden nap tudunk így edzeni ennyi volt ma. És ami a legfontosabb borzasztóan hiányzol! - szomorúan nézett rám nekem pedig a szívem szakadt meg érte és ha tehettem volna azonnal hozzá repültem volna.
- Nekem is hiányzol Max de már csak 2 nap és újra làthatlak! - néztem rá könnyes szemekkel. Majd láttam hogy ásit egy nagyot.
- Életem menj pihenj látom hogy fáradt vagy!
- Nem beszélni akarok veled! - makacskodott.
- Max kérlek holnap beszélünk de aludnod kell fáradt vagy látom rajtad. Én is pihenek és ígérem holnap beszélünk sokáig.
- Jó legyen. Aludj jól hercegnőm! Szeretlek Lili! - hangjában érződött az őszinteség.
- Te is és én is szeretlek Max nagyon! - mosolyogtam a fiúra majd letettük a hívást. Én gyorsan posztoltam egy képet majd mosolyogva elnyomott az àlom.benjaminkovacs,danielricciardo,maxverstappen1.. és további 4.567182 személy kedvelte.
lilikovacs: Fáradtan is beszél velem! 🥺❤️
Megjelölve: @maxverstappen1 ❤️
@maxverstappen1: Bármikor beszélnek veled hercegnőm! ❤️
@danielricciardo: Ohh de aranyosak vagytok fiatalok 🥺
@charlottesiiene: Legaranyosabb pár! 😍
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...